оляля писав: щоб цим дітям і далі було цікаво вчитися( уявіть, цікаве навчання, складні завдання, які хочеться розв"язувати, бо так їх навчили і тут раптом звичайна шкільна програма).
Бо наша середня школа - це місце де шліфують діаманти і ограняють каменюки, щоб усіх зрівняти
- Як же важко це буває зробити, бо система освіти таки в нас кульгає
+1 Таки шліфують.
Сегодня в Киеве по программе «Росток» работают более двадцати школ. Всего по Украине таких учебных заведений около двухсот.
Подробную информацию можно получить, обратившись в отдел воспитательной работы и защиты прав ребенка Научно-методического центра среднего образования Министерства образования и науки Украины по телефону (044) 425-04-41.
Emiliya писав:
В этом плане нам повезло, портфели легкие. Просто программа "Росток", по которой мы занимаемся расчитана на то, что каждый учебник делится на 4 части (по четвертям) и ты носишь не книгу, а достаточно тонкую тетрадь.
Что это за программа такая??? Впервые слышу. Даже не догадывалась о существовании таковой.
Программа шикарная. На развитие логики. Т.е. правил не существует, все поддается логическому мышлению. Нестандартные решения математических вопросов. Ребенок во втором классе с легкостью делил трехзначные числа без столбика. Столбик у них вообще пока запрещен. Программа эксперементальная, разработана харьковскими преподователями. Если кто только в школу собирается идти, я очень советую. Детям очень интересно.
Вот расскажу одно из заданий. Белый лист бумаги, расчерчен на пазлы. В каждом пазле какой либо пример , допустим 8-5 и т.д. внизу подпись: если =3, то разукрашиваем синим, если 4-красным и т.д. Решив все примеры получается картинка. Детям безумно нравилось и таблица сложения очень быстро запоминается./quote]
Моя дочка училась по программе РОСТОК в гимназии 290 на Харьковском массиве.
Я очень довольна. Программа рассчитана на развитие мышления, логики, сообразительности, углубленное изучение математики.
Потом, в старших классах математические дисциплины давались очень легко.
Перших 2 роки ми вчились по системі Росток. Власне у нас вона включала в себе лише один предмет-математику. По Ростку передбачено 5 уроків математики на тиждень, по програмі шкільній - 4. Тобто, один урок на тиждень або проходиться "галопом по Європам" або самостійно ( з батьками) вивчається на вихідних або накопичується на канікули. Канікул як таких нема, тому що доганяючи Росток, вчитель менше приділяє позакласної уваги іншим предметам, як наслідок на канікули ТАКІ завдання по всіх предметах, на 4-5 годин роботи щодня. Син виявився гуманітарієм, що для мене було повною несподіванкою ( у мене медаль у фізмат школі). Нам особисто Росток не пішов, ми перевелись в іншу школу на звичайну програму по Богдановичу, але з 2-ма іноземними мовами. Минулого року син пройшов по Кенгуру 2-а тура, а коли вчився по Ростку, не попав і на 1-ий. Тому у мене до Ростка відношення скорше негативне, як до намагання виносити дитину за 6 міс., а не за 9. "Доженемо і переженемо", " П'ятирічка за 3 роки" колись були такі лозунги. Те, що дитина сидить до 10 год.робить уроки в 3-му класі, це теж результат в великій мірі Ростка. У нас теж купа гуртків: і гітара, і басейн, і айкідо, і LEGO EDUCATION, але після 21-00 мови нема про уроки. Я для себе вирішила, що для того, щоб побачити напрямки розвитку дитини, на яких слід в майбутньому сконцентруватись, потрібно мати час зупинитись, подивитись і подумати. А в такому дурдомі з уроками по Ростку як у нас був перших 2 роки, ми цього зробити не зможемо.
Таж кожен вирішує сам куди віддавати своє чадо. Для мене зараз неприємна несподіванка, що вони роблять завдання і з звичайного підручника і з Ростка. В мене син математик, і йому Ростка з головою, тому я і писала, що вчителі некомпетентні і просто не знають як працювати з Ростком. Тому я вже переживати почала, напевне прийдеться знов займатися додатково вдома. Про репетитора поки не думаєм, бо в мене чоловік по математиці.
Прочитала отзывы о программе "Росток" и поняла, что в, первую очередь, надо обращать внимание к каким наукам способен ребенок. А уж потом выбирать школу и программы. Но не так как у нас-выбору способствует престиж, а уж потом востребованность и доступность для ребенка.