= Бухгалтерские ПРОВОДКИ: спрашиваем, помогаем, уточняем =

Nika.Klimchyk
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 26 жовтня 2015, 15:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Nika.Klimchyk »

Татьяна ТС писав:
Nika.Klimchyk писав:Доброго дня!!
Переобліковано (БР) доходи майбутніх періодів у сумі 14 400,00 грн, одержані як передоплати за постачання товарів, закупівельна вартість яких становить 7 000,00 грн. Має бути проведено три операції.
І наступне питання оплачено 15.05 авансом оренду за рік перерахуванням із поточного рахунку в сумі 24 000,00 грн. Має бути дві проводки.
Дякую.
1. Питання не зрозуміле, що таке БР.
2. Дт631-Кт311 24тис. Щомісячно проводьте акти на оренду Дт23,91,92-Кт631 і все.
БР - це бухгалтерське розпорядження


Nika.Klimchyk
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 26 жовтня 2015, 15:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Nika.Klimchyk »

Перевірте бухгалтерські проводки, а то я уже зовсім заплуталась в них. Дякую.
Книга обліку господарських операцій
№ п/п Зміст операції Сума, грн Кореспонденція рахунків Дебет Кредет
1 Придбано в січні комп'ютер згідно рахунком-фактурою (РО) 1200,00 10 631
ПДВ 20% 240,00 6411 631
2 Нараховано амортизацію 30% на комп'ютер 330,00 931 131
3 Виконано оплату за комп'ютер з банківського рахунку 1440,00 631 311
4 Придбано обладнання в лютому 2200,00 10 631
ПДВ 20% 440,00 6411 631
5 Нараховано амортизацію 25% на обладнання 458,33 931 131
6 Оплачено з каси за обладнання 2640,00 631 301
7 Закуплено офісні товари для поточних потреб (КК) 500,00 92 301
8 Оплачено рахунок від постачальника А за замовлені тов-ри 60000,00 631 301
Відображено право на податковий кредит 10000,00 6411 644
9 Прийнято товари від постачальника Б 60000,00 282 631
ПДВ 20% 12000,00 6411 631
10 Прийнято товари від постачальника А 50000,00 282 631
Відображено податковий кредит 10000,00 644 631
11 Оплачено рахунок від постачальника Б за замовлені тов-ри 72000,00 631 311
12 Переобліковано доходи майбутніх періодів, одержані як передоплата за постачання товарів, закупівельна вартість 7000,00 14400,00 69 311
Відображено податкове зобов'язання із суми ПДВ 2400,00 643 644
2400,00 644 6411
13 Перераховано нарахований ПДВ за 2008 рік (БВ) 2500,00 6411 311
14 Отримано товари від постачальника В 40000,00 282 631
ПДВ 20% 8000,00 6411 631
Оплачено з поточного рахунку 48000,00 631 311
15 Оплачено 15.05.09 авансом оренду за рік з поточного рах. 24000,00 685 311
має бути і ще одна проводка, а яка зрозуміти не можу
16 Переобліко-но вит-ти (БР) на оренду з 01січ по 14.05.09 з 39 рах. 9000,00 311 39
17 а) нараховано дивіденди засновнику Х 8000,00 441 671
а) нараховано дивіденди засновнику Y 12000,00 441 671
б) нараховано податок з дох. фіз осіб 15 % засновник Х 1200,00 671 6413
б) нараховано податок з дох. фіз осіб 15 % засновник Y 1800,00 671 6413
в) виплачено (КК) дивіденди засновнику Х 6800,00 671 301
в) виплачено (КК) дивіденди засновнику Y 10200,00 671 301
18 Перераховано з пот рах податок з дох фіз осіб 3000,00 6413 311
19 Оплачено готівкою квитанцію за телеф. переговори 130,00 92 301
ПДВ 20% 26,00 6411 301
20 Видано з каси працівникові для покриття витрат на відрядження 600,00 372 301
21 Подано працівником звіт щодо витрат по відрядженню 600,00 92 372
22 Отримано рахунок за рекламне оголошення 1000,00 933 631
ПДВ 20% 200,00 6411 631
23 Нараховано заробітну плату співробітнику 5600,00 932 661
Нараховано податок з дох фіз осіб 15% 840,00 661 6413
Нараховано внески на страхування 3% 168,00 661 65
Нарахування (страхування 37%) 2072,00 932 65
24 Виплачено з каси зарплату працівникові 4592,00 661 301
25 Перераховано з пот рах заборгованість за рекламні послуги 1200,00 631 311
26 Плата за обслуговування в банку 30.12.09. 10,00 933 311
27 З банківського рахунку знято в касу готівку 10000,00 301 311
28 Нараховані % за позитивне сальдо в банку 31.12.09 (БВ) 800,00 311 73
29 Отримано готівку (КО) за продані товари, куплені у постачал. А 90000,00 301 702
ПДВ 20% 15000,00 702 6411
Собівартість реалізованих товарів 50000,00 902 282
30 Виставлено рахунок із ПДВ за відвантажені товари, від постач Б 115200,00 631 702
ПДВ 20% 19200,00 702 6411
Собівартість реалізованих товарів 60000,00 902 282
31 Отримано оплату (БВ) від покупця за продані товари 115200,00 311 631
32 Нараховано знос основних засобів 2850,00 932 131

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Nika.Klimchyk писав:Доброго дня!!

Переобліковано (БР) доходи майбутніх періодів у сумі 14 400,00 грн, одержані як передоплати за постачання товарів, закупівельна вартість яких становить 7 000,00 грн. Має бути проведено три операції.
1
І наступне питання оплачено 15.05 авансом оренду за рік перерахуванням із поточного рахунку в сумі 24 000,00 грн. Має бути дві проводки.

Дякую.
Студент? Что-то теория в вашей задаче малость хромает. Это ж по каким учебникам вас учат? Какой давности? Предоплата за поставку товаров относится не на доходы будущих периодов, а на авансы полученные...
Дт 311 Кт 6811 - 14000
Дт6431 Кт 6432 - 2333,33 - Это НДС, если он там присутствовал.
И второе задание:
Дт 3711 Кт 311 - 24000
Ну и если аренда долгосрочная, то может быть отнесена в расходы будущих периодов и тогда проводка:
Дт 6851 или 631 Кт 3711
Дт 39 Кт 6851 или 631
Но это в том случае, если вам провести через счёт авансов... Но его далеко не все применяют, очень часто его минуют... Зачем лишние проводки?
И счёт 39 редко кто применяет. В основном ежемесячно на основании акта аренды делается проводка: Дт23,91,92,93,94 Кт 6851 или 631
Такова практика.

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Nika.Klimchyk писав:
Скрытый текст
Зображення[/img]
Ооооо... да это целая контрольная работа...

Nika.Klimchyk
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 26 жовтня 2015, 15:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Nika.Klimchyk »

tomassa писав:
Nika.Klimchyk писав:Доброго дня!!

Переобліковано (БР) доходи майбутніх періодів у сумі 14 400,00 грн, одержані як передоплати за постачання товарів, закупівельна вартість яких становить 7 000,00 грн. Має бути проведено три операції.
1
І наступне питання оплачено 15.05 авансом оренду за рік перерахуванням із поточного рахунку в сумі 24 000,00 грн. Має бути дві проводки.

Дякую.
Студент? Что-то теория в вашей задаче малость хромает. Это ж по каким учебникам вас учат? Какой давности? Предоплата за поставку товаров относится не на доходы будущих периодов, а на авансы полученные...
Дт 311 Кт 6811 - 14000
Дт6431 Кт 6432 - 2333,33 - Это НДС, если он там присутствовал.
И второе задание:
Дт 3711 Кт 311 - 24000
Ну и если аренда долгосрочная, то может быть отнесена в расходы будущих периодов и тогда проводка:
Дт 6851 или 631 Кт 3711
Дт 39 Кт 6851 или 631
Но это в том случае, если вам провести через счёт авансов... Но его далеко не все применяют, очень часто его минуют... Зачем лишние проводки?
И счёт 39 редко кто применяет. В основном ежемесячно на основании акта аренды делается проводка: Дт23,91,92,93,94 Кт 6851 или 631
Такова практика.
Дякую. Це курси з ЄШКО.

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Nika.Klimchyk писав:
Це курси з ЄШКО.
Это не меняет сути... А над вашей контрольной работой надо посидеть... Тем более, что при копировании таблица не сохранилась и всё плохочитабельно...
А почему вы часто применяете счёт затрат 933, а не просто 93?

Nika.Klimchyk
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 26 жовтня 2015, 15:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Nika.Klimchyk »

tomassa писав:
Nika.Klimchyk писав:
Це курси з ЄШКО.
Это не меняет сути... А над вашей контрольной работой надо посидеть... Тем более, что при копировании таблица не сохранилась и всё плохочитабельно...
Я Вас розумію. Зв'язок з викладачем тільки раз на місяць, і в цей час я навчаюсь стаціонарно на інших курсах. Тому і запитую у небайдужих допомогти.

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Я вам написала в личку.

YuliyaDol
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1084
З нами з: 12 листопада 2014, 12:26
Звідки: Дніпро
Дякував (ла): 588 разів
Подякували: 514 разів

Повідомлення YuliyaDol »

Арендная плата за землю с юридических лиц,на какой 64 б/с отражать?#umbr#

YuliyaDol
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1084
З нами з: 12 листопада 2014, 12:26
Звідки: Дніпро
Дякував (ла): 588 разів
Подякували: 514 разів

Повідомлення YuliyaDol »

YuliyaDol писав:Арендная плата за землю с юридических лиц,на какой 64 б/с отражать?#umbr#
кто-то в теме? предполагаю туда же, где и налог на землю б/с 6414 (в 1С 7.7). Какие есть мнения?

Відповісти

Повернутись до “Загальні питання бухгалтерського обліку”