ПОДАТКОВА ПЕРЕВІРКА
-
Gella
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1277
- З нами з: 10 жовтня 2011, 05:29
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 685 разів
Якщо у Вас так багато документів то Ви кажіть що там все є і КБ2 Кб3, хочуть оборотки то надрукуйте. Я просто незнаю як у вас в мене постійно переміщення між складами фактично якщо добре незнаєш як рухається матеріал по складам то порахувати скільки прийшло і списано важко. Головне не давайте журнали ордера. В них показники. Ви не нервуйтесь. Ви не зобов'язані приймати участь у перевірці. Ви повинні надати документи.
-
Альона1
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 11:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
У мене теж переміщення між складами. Оборотки вже не просять. Хочуть хоча би залишок на 1. ше число, щоб бачити потім що я списувала, в документах. Та у мене там нічого такого немає. Просто, стільки матеріалів приходів і росходів , що я не можу все перевірити, після кожного, хто що вчверив, а вони знайдуть яку небуть помилку і вже записують у компютер. Я роздрукувала гловну книгу і при друці глюк получився не роздрукувало закриття 91 рах на 79. Там чогсь не правильно закриває я не можу виправити, і не пішло на 130 грн. То мені такий допит вдаштували як в гестапо, а чому . Я сама здивувалась. Коли другий раз роздрукувала. Надрукувало все правильно . От і пойми #g_cray#Gella писав:Якщо у Вас так багато документів то Ви кажіть що там все є і КБ2 Кб3, хочуть оборотки то надрукуйте. Я просто незнаю як у вас в мене постійно переміщення між складами фактично якщо добре незнаєш як рухається матеріал по складам то порахувати скільки прийшло і списано важко. Головне не давайте журнали ордера. В них показники. Ви не нервуйтесь. Ви не зобов'язані приймати участь у перевірці. Ви повинні надати документи.
-
Альона1
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 11:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
А у кого є облікова політика , у якій прописано відносини між головним підприємством і філією., окремим платником податку.
-
Альона1
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 11:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
-
Альона1
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 11:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Все тіж самі стосовно стосунків головного підприємства і відокремленого підрозділу. і нарахування амортизації , У мене основних багато зг. закону вони належать юридичній особі, хоча купувала філія. Перевіряючі вже хочуть амортизацію зняти з витрат. Як викрутитись. Звідки язнаю , як ті основні попали до мене з 1962 року.
При передачі основних засобів юридичною особою (головним підприємством) своєму відокремленому підрозділу право власності на них не передається, відокремлений підрозділ тільки наділяється ними для провадження господарської діяльності, а тому така передача не є безоплатним отриманням основних засобів.
Таким чином, операція з передачі основних засобів головним підприємством відокремленому підрозділу не призводить до збільшення доходів і витрат у юридичної особи (головного підприємства) та у відокремленого підрозділу (філії).
Відповідно до п. 144.1 ст. 144 Податкового кодексу амортизації підлягають витрати на придбання основних засобів для використання їх у господарській діяльності. Тому право на нарахування амортизації має той платник податку на прибуток, яким фактично було понесено витрати на придбання основних засобів і у якого вони обліковуються на балансі.
При передачі основних засобів юридичною особою (головним підприємством) своєму відокремленому підрозділу право власності на них не передається, відокремлений підрозділ тільки наділяється ними для провадження господарської діяльності, а тому така передача не є безоплатним отриманням основних засобів.
Таким чином, операція з передачі основних засобів головним підприємством відокремленому підрозділу не призводить до збільшення доходів і витрат у юридичної особи (головного підприємства) та у відокремленого підрозділу (філії).
Відповідно до п. 144.1 ст. 144 Податкового кодексу амортизації підлягають витрати на придбання основних засобів для використання їх у господарській діяльності. Тому право на нарахування амортизації має той платник податку на прибуток, яким фактично було понесено витрати на придбання основних засобів і у якого вони обліковуються на балансі.
-
Gella
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1277
- З нами з: 10 жовтня 2011, 05:29
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 685 разів
* виділити структурні підрозділи (філії) підприємства на окремий баланс і зобов'язати їх самостійно вести бухгалтерський облік і складати звітність. Розробити графік здавання головному підприємству звітності, дані з якої будуть включені до консолідованої податкової та фінансової звітності в цілому по підприємстві;
* Для обліку операцій за розрахунками між головним підприємством та філіями використовувати субрахунок 683 "внутрішньогосподарські розрахунки", на якому відображають операції з передачі матеріальних цінностей, коштів, управлінських витрат від головного підприємства філіям і навпаки
* Для обліку операцій за розрахунками між головним підприємством та філіями використовувати субрахунок 683 "внутрішньогосподарські розрахунки", на якому відображають операції з передачі матеріальних цінностей, коштів, управлінських витрат від головного підприємства філіям і навпаки
-
Альона1
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 11:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Чи мають право, податківці вимагати усі первинні документи на придбання основних засобів, актів передачі , документи на ремонти з 1962 року. Технічні плани на будівлі споруди, де написана площа обєм. Статути попередніх років , положення попередніх років.
-
to_be
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1535
- З нами з: 24 січня 2013, 10:11
- Дякував (ла): 1018 разів
- Подякували: 351 раз
Не знаю - имеют или нет. Но проверка по НКУ не далее как 1095 дней. Согласно п.44.3. Налогового кодекса налогоплательщики обязаны обеспечить хранение первичных документов, регистров бухгалтерского учета, финансовой отчетности, других документов, связанных с исчислением и уплатой налогов и сборов, ведение которых предусмотрено законодательством, а также документов, связанных с выполнением требований законодательства, контроль за соблюдением которого возложен на контролирующие органы – не менее 1095 дней со дня представления налоговой отчетности, для составления которой используются указанные документы, а в случае ее не предоставления – с предусмотренного настоящим Кодексом предельного срока представления такой отчетности. Т.е если даже нарушение до этого срока, то исковая давность по гражд кодексу 3 года. А еще списание документов в архив или к уничтожению у Вас было? Уточните Может там найдете. Но с 01.01.2013 новый порядок ищите предыдущий Перечень утв 20.07.1998г. Приказом Главархива Украины №41. (в поисковике - Перечень 41).Альона1 писав:Чи мають право, податківці вимагати усі первинні документи на придбання основних засобів, актів передачі , документи на ремонти з 1962 року. Технічні плани на будівлі споруди, де написана площа обєм. Статути попередніх років , положення попередніх років.
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Согласен с to_be, документов нету, хоть тресни, а сделать нечего #impossibl
Только порядок 41 и его новая версия ни при делах, регулируют то они два разные и не взаимосвязанные вопросы.
Только порядок 41 и его новая версия ни при делах, регулируют то они два разные и не взаимосвязанные вопросы.