Договор с налоговой заканчивается вместе со старыми ключами, т.е. если ваши старые ключи еще действуют, то договор с новыми не подпишут. Так мне обьясняли в контора которая выдает ключи. Т.е отправлять договор на регистрацию нужно на след день после окончания ключей.nata1818 писав:Добрый день
Подскажите, пожалуйста, получили новые ключи, отправила договор в налоговую, пришла 1 квитанция, в которой говорилось что "договор присутній"
Пытаясь отправить декларацию, приходит квитанция "Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів"
Выходит замкнутый круг, договор не подписывают из-за присутствия старого, а декларацию не принимают без подписания договора.
Что мне делать?
Заява про приєднання до Договору в електронному вигляді
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2781
- З нами з: 26 вересня 2011, 04:18
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 1256 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1960
- З нами з: 14 травня 2009, 04:10
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 903 рази
А новые ключи уже действующие? тогда можно попробовать отправить Заявление про регистрацию ЭЦП и так указать все ваши новые ЭЦП.nata1818 писав:Добрый день
Подскажите, пожалуйста, получили новые ключи, отправила договор в налоговую, пришла 1 квитанция, в которой говорилось что "договор присутній"
Пытаясь отправить декларацию, приходит квитанция "Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів"
Выходит замкнутый круг, договор не подписывают из-за присутствия старого, а декларацию не принимают без подписания договора.
Что мне делать?
-
- Высший разум
- Повідомлень: 591
- З нами з: 11 грудня 2014, 17:27
- Дякував (ла): 424 рази
- Подякували: 258 разів
а дочитайте внимательно до конца текст квит1nata1818 писав:Добрый день
Подскажите, пожалуйста, получили новые ключи, отправила договор в налоговую, пришла 1 квитанция, в которой говорилось что "договор присутній"
Пытаясь отправить декларацию, приходит квитанция "Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів"
Выходит замкнутый круг, договор не подписывают из-за присутствия старого, а декларацию не принимают без подписания договора.
Что мне делать?
там наверное якобы старые ключи еще рабочие (если они менее суток назад закончились) - тогда ждите и завтра пробуйте заново отправить
или может просто информация про старый договор и есть фраза ждите квит2 .. а она может идти до 5 раб дней.
- SonataEvol
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2011
- З нами з: 17 липня 2015, 14:39
- Дякував (ла): 51 раз
- Подякували: 1401 раз
На скріншоті не видно ні договору, ні квитанцій на нього. Є тільки Заявка, яка не є "замінником" Договору - це різні речі.
Соната - просте та зручне подання звітності
https://sonata.biz.ua/download
Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))
https://sonata.biz.ua/download
Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))
- Яков
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 13685
- З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 14129 разів
- Подякували: 27921 раз
- SonataEvol
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2011
- З нами з: 17 липня 2015, 14:39
- Дякував (ла): 51 раз
- Подякували: 1401 раз
ПС. Картка приєднання вже не потрібна для ЄСВ. Тільки, якщо треба подавати звіти за попередні періоди (до початку 2016 року).
Соната - просте та зручне подання звітності
https://sonata.biz.ua/download
Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))
https://sonata.biz.ua/download
Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))
-
- Гуру
- Повідомлень: 79
- З нами з: 13 серпня 2013, 09:09
- Дякував (ла): 27 разів
- Подякували: 28 разів
Добрый вечер! Сегодня прислали на почту уведомление, что срочно необходимо подписать доп. соглашение к договору о признании электронных документов. Об этом в теме прочитала.
А вторым файлом прислали:
" Повідомлення про виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді від 11.10.2016.
ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві за результатами опрацювання наступних виданих податкових накладних в електронному вигляді
Реєстр. номер у ЄРПН № ПН Дата виписки Дата реєстрації
-------------- - 30.09.2016 ----------------------------
-------------- - 26.09.2016 ----------------------------
-------------- - 20.09.2016 ----------------------------
-------------- - 09.09.2016 ----------------------------
-------------- - 08.09.2016 ----------------------------
повідомляє про виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, часом їх відправлення, а також коректністю ключової інформації, зважаючи на доцільність дослідження наступних обставин:
• достовірність та коректність ключової інформації, що міститься в електронному документі, в розрізі його походження, призначення та правового змісту;
• документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах;
• коректність інформації, викладеної в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції – умов перевезення, зберігання визначених категорій товарів, індивідуального змісту наданих послуг.
З метою врегулювання спірних питань, керуючись п.1 Розділу 5 Договору про визнання електронних документів від 23.12.2015 № 9259726192 пропонуємо протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві та надати відповідні пояснення та документи, а саме:
• чи є підприємство виробником товарів (робіт, послуг), імпортером, експортером тощо;
• наявність та вартість власних/орендованих основних фондів у відповідному періоді;
• чисельність працюючих та заробітна плата;
• договори, згідно яких було придбано (реалізовано) ТМЦ (роботи, послуги тощо);
• платіжні доручення та/або банківські виписки, що підтверджують факт оплати товарів (робіт, послуг) на підставі, яких здійснювалися розрахунки між суб’єктами господарювання;
• документи, що підтверджують транспортування, зберігання, навантаження/розвантаження продукції;
• акти виконаних робіт (наданих послуг);
• наявність дебіторської (кредиторської) заборгованості по взаєморозрахунках з контрагентами станом на звітну дату;
• інформація щодо залишків товару на складах (картки складського обліку);
• підтверджуючі документи щодо здійснення зовнішньо – економічної діяльності;
• наявність офісних та складських приміщень, що використовувались суб’єктом господарювання для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності, з документальним підтвердженням (копії свідоцтв прав власності чи договорів оренди);
• інші питання, що можуть мати відношення до фінансово-господарської діяльності СГД.
Для отримання додаткової інформації звертатись до ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві за адресою: 04107, м. Київ, вул. Багговутівська, 26, тел. (044) 482-34-86.
З повагою,
ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві "
Кому-то приходило такое? Поделитесь опытом, пожалуйста!
Ни печати, ни подписи... просто файл.
А вторым файлом прислали:
" Повідомлення про виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді від 11.10.2016.
ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві за результатами опрацювання наступних виданих податкових накладних в електронному вигляді
Реєстр. номер у ЄРПН № ПН Дата виписки Дата реєстрації
-------------- - 30.09.2016 ----------------------------
-------------- - 26.09.2016 ----------------------------
-------------- - 20.09.2016 ----------------------------
-------------- - 09.09.2016 ----------------------------
-------------- - 08.09.2016 ----------------------------
повідомляє про виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, часом їх відправлення, а також коректністю ключової інформації, зважаючи на доцільність дослідження наступних обставин:
• достовірність та коректність ключової інформації, що міститься в електронному документі, в розрізі його походження, призначення та правового змісту;
• документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах;
• коректність інформації, викладеної в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції – умов перевезення, зберігання визначених категорій товарів, індивідуального змісту наданих послуг.
З метою врегулювання спірних питань, керуючись п.1 Розділу 5 Договору про визнання електронних документів від 23.12.2015 № 9259726192 пропонуємо протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві та надати відповідні пояснення та документи, а саме:
• чи є підприємство виробником товарів (робіт, послуг), імпортером, експортером тощо;
• наявність та вартість власних/орендованих основних фондів у відповідному періоді;
• чисельність працюючих та заробітна плата;
• договори, згідно яких було придбано (реалізовано) ТМЦ (роботи, послуги тощо);
• платіжні доручення та/або банківські виписки, що підтверджують факт оплати товарів (робіт, послуг) на підставі, яких здійснювалися розрахунки між суб’єктами господарювання;
• документи, що підтверджують транспортування, зберігання, навантаження/розвантаження продукції;
• акти виконаних робіт (наданих послуг);
• наявність дебіторської (кредиторської) заборгованості по взаєморозрахунках з контрагентами станом на звітну дату;
• інформація щодо залишків товару на складах (картки складського обліку);
• підтверджуючі документи щодо здійснення зовнішньо – економічної діяльності;
• наявність офісних та складських приміщень, що використовувались суб’єктом господарювання для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності, з документальним підтвердженням (копії свідоцтв прав власності чи договорів оренди);
• інші питання, що можуть мати відношення до фінансово-господарської діяльності СГД.
Для отримання додаткової інформації звертатись до ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві за адресою: 04107, м. Київ, вул. Багговутівська, 26, тел. (044) 482-34-86.
З повагою,
ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві "
Кому-то приходило такое? Поделитесь опытом, пожалуйста!
Ни печати, ни подписи... просто файл.
- Тюша
- Акула НКУ
- Повідомлень: 8701
- З нами з: 24 березня 2010, 04:42
- Дякував (ла): 2125 разів
- Подякували: 5234 рази
Приходило. Решили не подписывать. Это было еще в июне 2016г. Пока все сдается нормально.