Про Доп.соглашение есть официальный ответ ГФС.Miriam писав:Добрый вечер! Сегодня прислали на почту уведомление, что срочно необходимо подписать доп. соглашение к договору о признании электронных документов. Об этом в теме прочитала.
А вторым файлом прислали:
" Повідомлення про виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді від 11.10.2016.
ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві за результатами опрацювання наступних виданих податкових накладних в електронному вигляді
Реєстр. номер у ЄРПН № ПН Дата виписки Дата реєстрації
-------------- - 30.09.2016 ----------------------------
-------------- - 26.09.2016 ----------------------------
-------------- - 20.09.2016 ----------------------------
-------------- - 09.09.2016 ----------------------------
-------------- - 08.09.2016 ----------------------------
повідомляє про виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді, часом їх відправлення, а також коректністю ключової інформації, зважаючи на доцільність дослідження наступних обставин:
• достовірність та коректність ключової інформації, що міститься в електронному документі, в розрізі його походження, призначення та правового змісту;
• документальне та фактологічне підтвердження відомостей, зазначених в електронних документах;
• коректність інформації, викладеної в електронних документах, з урахуванням специфіки кожної окремо взятої господарської операції – умов перевезення, зберігання визначених категорій товарів, індивідуального змісту наданих послуг.
З метою врегулювання спірних питань, керуючись п.1 Розділу 5 Договору про визнання електронних документів від 23.12.2015 № 9259726192 пропонуємо протягом 5 робочих днів після отримання цього Повідомлення з’явитись до ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві та надати відповідні пояснення та документи, а саме:
• чи є підприємство виробником товарів (робіт, послуг), імпортером, експортером тощо;
• наявність та вартість власних/орендованих основних фондів у відповідному періоді;
• чисельність працюючих та заробітна плата;
• договори, згідно яких було придбано (реалізовано) ТМЦ (роботи, послуги тощо);
• платіжні доручення та/або банківські виписки, що підтверджують факт оплати товарів (робіт, послуг) на підставі, яких здійснювалися розрахунки між суб’єктами господарювання;
• документи, що підтверджують транспортування, зберігання, навантаження/розвантаження продукції;
• акти виконаних робіт (наданих послуг);
• наявність дебіторської (кредиторської) заборгованості по взаєморозрахунках з контрагентами станом на звітну дату;
• інформація щодо залишків товару на складах (картки складського обліку);
• підтверджуючі документи щодо здійснення зовнішньо – економічної діяльності;
• наявність офісних та складських приміщень, що використовувались суб’єктом господарювання для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності, з документальним підтвердженням (копії свідоцтв прав власності чи договорів оренди);
• інші питання, що можуть мати відношення до фінансово-господарської діяльності СГД.
Для отримання додаткової інформації звертатись до ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві за адресою: 04107, м. Київ, вул. Багговутівська, 26, тел. (044) 482-34-86.
З повагою,
ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ ДФС у м. Києві "
Кому-то приходило такое? Поделитесь опытом, пожалуйста!
Ни печати, ни подписи... просто файл.
См. тут