= Бухгалтерские ПРОВОДКИ: спрашиваем, помогаем, уточняем =

marinesko
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2793
З нами з: 06 липня 2013, 22:58
Дякував (ла): 741 раз
Подякували: 1787 разів

Повідомлення marinesko »

ИИИИИИИИ писав:
YuliyaDol писав:
ИИИИИИИИ писав: А с 683 сч потом как?куда эта сумма денется? Зависнет на 683?
Не понимаю
не зависнет. в другой базе делается проводка на передаче товара Дт683-Кт 281. При консолидации баланса сальдо свернется
Спасибо.В балансе свернется сальдо,а в оборотно-сальдовой на 683 эта сумма останется?
останется

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

Добрий день! Є фірмочка, здає в оренду адмін. приміщення, під офіси, єдиний податок без пдв. Хочу правильно формувати собівартість. Комуналку і з/п двірників і прибиральниць пропускати через 23 рах.
Ми ще частково відшкодовуємо оренду землі і податок з нерухомості. їх можна лишити на 92?
ПДВ від постачальників теж включати у собівартість? Коли формуються рахунки, то сума комуналки повністю із пдв розкидається на орендарів.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

Natalenna писав:Добрий день! Є фірмочка, здає в оренду адмін. приміщення, під офіси, єдиний податок без пдв. Хочу правильно формувати собівартість. Комуналку і з/п двірників і прибиральниць пропускати через 23 рах.
Ми ще частково відшкодовуємо оренду землі і податок з нерухомості. їх можна лишити на 92?
ПДВ від постачальників теж включати у собівартість? Коли формуються рахунки, то сума комуналки повністю із пдв розкидається на орендарів.
Колеги, підкажіть, чи правильно я поступаю в даній ситуації?
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

@Nika@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1412
З нами з: 09 січня 2011, 14:26
Звідки: Кривий Ріг
Дякував (ла): 959 разів
Подякували: 1175 разів

Повідомлення @Nika@ »

А коммуналка у вас в сумме арендной платы или отдельными счетами выставляете?

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

@Nika@ писав:А коммуналка у вас в сумме арендной платы или отдельными счетами выставляете?
окремо іде в рахунку орендна плата і відшкодування комунальних послуг по пунктах.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

@Nika@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1412
З нами з: 09 січня 2011, 14:26
Звідки: Кривий Ріг
Дякував (ла): 959 разів
Подякували: 1175 разів

Повідомлення @Nika@ »

Тоді комуналку не треба проводити через 23 рахунок. По суті, ці суми взагалі транзитні: спожили орендарі ел.енергію - заплатили вам - ви заплатили постачальнику.
Я до собівартості відношу амортизацію приміщення (частини, що в оренді) та оренду землі (також пропорційно). Податок на нерухомість спочатку теж розподілила, а потім почитала, подумала і вирішила залишити всю суму на 92 рах. У нас немає двірників і т.п., є тільки директор та головбух, то зарплата вся на 92 рах. А прибирання у вас в одному з пунктів по ком.послугам чи в сумі оренди? Якщо в сумі оренди - то так, на 23. Якщо як ком.послуга, то не варто її відносити на собівартість оренди.

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

@Nika@ писав:Тоді комуналку не треба проводити через 23 рахунок. По суті, ці суми взагалі транзитні: спожили орендарі ел.енергію - заплатили вам - ви заплатили постачальнику.
Я до собівартості відношу амортизацію приміщення (частини, що в оренді) та оренду землі (також пропорційно). Податок на нерухомість спочатку теж розподілила, а потім почитала, подумала і вирішила залишити всю суму на 92 рах. У нас немає двірників і т.п., є тільки директор та головбух, то зарплата вся на 92 рах. А прибирання у вас в одному з пунктів по ком.послугам чи в сумі оренди? Якщо в сумі оренди - то так, на 23. Якщо як ком.послуга, то не варто її відносити на собівартість оренди.
Дякую! Ні, у нас іде окремо як послуга. Просто у такому випадку виходить, що собівартості нема взагалі. Оренду землі я вирішила віднести на 92.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

@Nika@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1412
З нами з: 09 січня 2011, 14:26
Звідки: Кривий Ріг
Дякував (ла): 959 разів
Подякували: 1175 разів

Повідомлення @Nika@ »

Ну, можете провести через 23, але як собівартість не оренди, а прибирання)). Так ще причепляться, що у вас немає такого виду діяльності на єдиному податку... Ви ж компослуги (дохід від орендаря) показуєте не по 70, а по 719. Я б провела витрати через 949, виділила б для цього окрему статтю витрат.

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

@Nika@ писав:Ну, можете провести через 23, але як собівартість не оренди, а прибирання)). Так ще причепляться, що у вас немає такого виду діяльності на єдиному податку... Ви ж компослуги (дохід від орендаря) показуєте не по 70, а по 719. Я б провела витрати через 949, виділила б для цього окрему статтю витрат.
Ну, так, може і таке бути. Певно, далі буду на 23 все вести і не заморочуватися.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

пушка
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 133
З нами з: 21 липня 2011, 01:44
Дякував (ла): 54 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення пушка »

Добрый день.подскажите пожалуйста по такой ситуации...в результате повреждения машины клиента(юрлица) директор договорился,что они будут обслуживаться(мы автомойка) за 50% стоимости.Теперь зашли деньги на счет и соответственно после проведения б/в остается "долг" перед нами,т.е оставшиеся 50%.С самого начала я предлагала выставлять счета и акты конкретно на эти 50%-не захотели. какими проводками теперь закрыть этот "искуственный хвост"?

Відповісти

Повернутись до “Загальні питання бухгалтерського обліку”