Если ПО по сдаче отчётности нормальное - эти поля обязательны для заполнения!!!!
ФОП – 3 група, 5%
- Андрій61
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1931
- З нами з: 24 липня 2017, 15:44
- Дякував (ла): 348 разів
- Подякували: 900 разів
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
-
WalterWhite
- Ученик
- Повідомлень: 4
- З нами з: 07 грудня 2020, 14:10
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, в наступному питанні.
ФОП 3 група, спрощена система. Подав річну декларацію, але забув додати ЄСВ. Подаю тепер нову декларацію (F0103307) зі статусом "Звітна нова". Заповнюю там всі необхідні поля в Додатку 1 і відправляю. Прийшла помилка:
"Документ не може бути прийнятий - документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету)"
Робив все так, як було сказано у цьому відео, лише змінив дату подання на сьогоднішню, бо звітну подавав ще два тижні тому хоч і не знаю чи має це значення?
... 0%B8%D1%87
А ще коли пробую зробити новий документ, то в пункті "Номер однотипного документа в періоді" число завжди збільшується на 1, навіть якщо попередній варіант я не відправив. Наприклад, натиснув "Створити", номер документа - 5. Чорновик закрив, відкрив новий - номер документа вже 6, навіть якщо попередній варіант видалив. Можливо в цьому причина?
Зараз написано
"Номер однотипного документа в періоді" - 5
"Номер нового звітного (уточнюючого) документа" - 0
Загалом оригінальну декларацію відправляв один раз без ЄСВ і потім один раз подавав Нову звітну з ЄСВ. Які мені номери ставити тепер? Якщо це має значення?
Дякую
ФОП 3 група, спрощена система. Подав річну декларацію, але забув додати ЄСВ. Подаю тепер нову декларацію (F0103307) зі статусом "Звітна нова". Заповнюю там всі необхідні поля в Додатку 1 і відправляю. Прийшла помилка:
"Документ не може бути прийнятий - документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов'язаних документів (порушено цілісність пакету)"
Робив все так, як було сказано у цьому відео, лише змінив дату подання на сьогоднішню, бо звітну подавав ще два тижні тому хоч і не знаю чи має це значення?
... 0%B8%D1%87
А ще коли пробую зробити новий документ, то в пункті "Номер однотипного документа в періоді" число завжди збільшується на 1, навіть якщо попередній варіант я не відправив. Наприклад, натиснув "Створити", номер документа - 5. Чорновик закрив, відкрив новий - номер документа вже 6, навіть якщо попередній варіант видалив. Можливо в цьому причина?
Зараз написано
"Номер однотипного документа в періоді" - 5
"Номер нового звітного (уточнюючого) документа" - 0
Загалом оригінальну декларацію відправляв один раз без ЄСВ і потім один раз подавав Нову звітну з ЄСВ. Які мені номери ставити тепер? Якщо це має значення?
Дякую
-
WalterWhite
- Ученик
- Повідомлень: 4
- З нами з: 07 грудня 2020, 14:10
- Дякував (ла): 2 рази
Все виявилось куди простіше. Внизу потрібно було поставити відмітку "До декларації додається Додаток 1..."
Доброго дня) маю багато питань, бо відкрила ФОП і тільки починаю працювати і хочу, щоб все було максимально правильно.
Якщо хтось зможе допомогти у коментарях або консультацією (не безкоштовно), то буду дуже вдячна.
Ситуація наступна: я як фізособа викуповую косметику з іноземних сайтів (оплачувати змушена з особистої карти, бо з рахунку ФОП там нема можливості)
Маю накладні з сайту, які підтверджують факт купівлі, знаю що це важливо, щоб потім не придирались, що могла купити у фізособи.
По факту все працює так, що клієнт оплачує гроші на рахунок ФОП (РРО ми не ставимо, працюємо онлайн і будемо мати договір з Новапей, всі наложки будуть на рахунок).
Потім цей дохід я перекидаю на свою картку фізособи як дохід від здійснення підприємницької діяльності, щоб мати можливість оплатити замовлення. Цікавить:
1.чи можна продавати товар який я придбала як фізособа?
2. Як правильно сформувати для клієнта призначення платежу? Чи достатньо якщо будуть писати «оплата за товар»? Чи потрібно деталізовувати, писати наприклад «за косметику», «за туш»(бо буває, що беруть всього багато і писати кожну окрему одиницю в призначенні думаю, що не дуже розумно)
3. Якщо беруть оптом (але це у 95% фізособи) чи потрібно виставляти рахунки чи робити їм накладні?Бо вони в подальшому перепродують і дехто хоче мати якісь документи від нас
Буду вдячна всім за відповіді або за можливість консультації!
Якщо хтось зможе допомогти у коментарях або консультацією (не безкоштовно), то буду дуже вдячна.
Ситуація наступна: я як фізособа викуповую косметику з іноземних сайтів (оплачувати змушена з особистої карти, бо з рахунку ФОП там нема можливості)
Маю накладні з сайту, які підтверджують факт купівлі, знаю що це важливо, щоб потім не придирались, що могла купити у фізособи.
По факту все працює так, що клієнт оплачує гроші на рахунок ФОП (РРО ми не ставимо, працюємо онлайн і будемо мати договір з Новапей, всі наложки будуть на рахунок).
Потім цей дохід я перекидаю на свою картку фізособи як дохід від здійснення підприємницької діяльності, щоб мати можливість оплатити замовлення. Цікавить:
1.чи можна продавати товар який я придбала як фізособа?
2. Як правильно сформувати для клієнта призначення платежу? Чи достатньо якщо будуть писати «оплата за товар»? Чи потрібно деталізовувати, писати наприклад «за косметику», «за туш»(бо буває, що беруть всього багато і писати кожну окрему одиницю в призначенні думаю, що не дуже розумно)
3. Якщо беруть оптом (але це у 95% фізособи) чи потрібно виставляти рахунки чи робити їм накладні?Бо вони в подальшому перепродують і дехто хоче мати якісь документи від нас
Буду вдячна всім за відповіді або за можливість консультації!
Доброго вечора!
Підкажіть, будь-ласка, з приводу сплати ЄСВ у період військового стану. Стільки "послаблень", що голова обертом йде.
Я ФОП 3-ї групи на єдиному податку - 5% - (не платник ПДВ) . Працюю сам (тобто найманих працівників не маю).
Наскільки я зрозумів, то ФОПи звільняються від сплати ЄСВ за себе, починаючи з 1 березня 2022 р. року.
Тому питання:
1) За перші два місяці (січень-лютий) , як я зрозумів, за себе я маю сплатити:
Мінімальний розмір страхового внеску:
- з 1 січня 2022 року - 1430,0 (6500 грн мінімальна зарплата) х 22%) = 1430.
Тобто 1430 грн + 1430 грн = 2860 грн за два місяці (січень-лютий) я маю сплатити до 19 квітня (я сплачую ЄСВ раз на квартал).
А за березень 2022 року, і поки не закіничиться військовий стан, виходить, я нічого не маю платити?
Допоможіть розібратись, будь-ласка, і виправте мене, якщо я помиляюсь.
Буду вдячний за допомогу!

Підкажіть, будь-ласка, з приводу сплати ЄСВ у період військового стану. Стільки "послаблень", що голова обертом йде.
Я ФОП 3-ї групи на єдиному податку - 5% - (не платник ПДВ) . Працюю сам (тобто найманих працівників не маю).
Наскільки я зрозумів, то ФОПи звільняються від сплати ЄСВ за себе, починаючи з 1 березня 2022 р. року.
Тому питання:
1) За перші два місяці (січень-лютий) , як я зрозумів, за себе я маю сплатити:
Мінімальний розмір страхового внеску:
- з 1 січня 2022 року - 1430,0 (6500 грн мінімальна зарплата) х 22%) = 1430.
Тобто 1430 грн + 1430 грн = 2860 грн за два місяці (січень-лютий) я маю сплатити до 19 квітня (я сплачую ЄСВ раз на квартал).
А за березень 2022 року, і поки не закіничиться військовий стан, виходить, я нічого не маю платити?
Допоможіть розібратись, будь-ласка, і виправте мене, якщо я помиляюсь.
Буду вдячний за допомогу!
-
нива
- Высший разум

- Повідомлень: 859
- З нами з: 20 квітня 2012, 04:33
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 677 разів
- Подякували: 243 рази
Доброе время суток.
При заполнении заявления (внесення змін с 5% на 2%) обнаружила, что юридический адрес (улица) у ФОП стоит старая. Несколько лет назад улицу переименовали. Хотелось бы сразу внести изменения не только на 2%, но и на изменения улицы. Крестик в графе 5.4 "зміна податкової адреси" поставила, но не пойму, где внести новое название улицы.
При заполнении заявления (внесення змін с 5% на 2%) обнаружила, что юридический адрес (улица) у ФОП стоит старая. Несколько лет назад улицу переименовали. Хотелось бы сразу внести изменения не только на 2%, но и на изменения улицы. Крестик в графе 5.4 "зміна податкової адреси" поставила, но не пойму, где внести новое название улицы.
-
29umka11
- Высший разум

- Повідомлень: 577
- З нами з: 24 січня 2014, 21:40
- Дякував (ла): 445 разів
- Подякували: 219 разів
Юридический адрес у ФОП меняется у регистратора через ЦНАП, или попробуйте через Дію (не уверена). В заяве на внесення змін можна поменять только місце здійснення діяльностінива писав: ↑24 березня 2022, 22:02Доброе время суток.
При заполнении заявления (внесення змін с 5% на 2%) обнаружила, что юридический адрес (улица) у ФОП стоит старая. Несколько лет назад улицу переименовали. Хотелось бы сразу внести изменения не только на 2%, но и на изменения улицы. Крестик в графе 5.4 "зміна податкової адреси" поставила, но не пойму, где внести новое название улицы.