расходы в деке по прибыли

Inna Medvetska
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1620
З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 146 разів

Повідомлення Inna Medvetska »

ТОВ займається оптовою торгівлею автомобільних запчастин, всі звичайно розуміють що для менеджерів це постійна мазута, масло і грязь. ми купуємо мило, серветки і таке подібне так би мовити для гігієни. І от я думаю до яких витрат це можна все віднести. Бо засіб для миття підлоги, для унітазу, раковини і сантехніки ідуть на 92 на Утримання ОЗ адмін. призначення. Туалетний папір, засіб для миття посуду іде на 92 в статтю Утримання апарату. А от з першим пунктом не знаю що робити. Що порадите?

donata-n
Мастер
Мастер
Повідомлень: 50
З нами з: 26 липня 2012, 02:57
Дякував (ла): 32 рази

Повідомлення donata-n »

06.2 Витрати на збут

donata-n
Мастер
Мастер
Повідомлень: 50
З нами з: 26 липня 2012, 02:57
Дякував (ла): 32 рази

Повідомлення donata-n »

ТОВ занимется торговлей, при этом сдаем оборудование в аренду...куда амортизацию этого оборудования в 6.4.39?

svetlozara
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 27 серпня 2013, 12:55
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення svetlozara »

Недавно почала вести підприємство. Виникають питання по віднесенню затрат. В штаті 2 людини - бухгалтер і директор, який займається продажами. Я заплуталась, куди мені відносити затрати:
1. Аренда офіса -на адміністративні, чи на збут?
2. Моб. зв"язок, стаціонарний, інтернет - старий бухгалтер відносила все на збут. А я б віднесла на збут лише моб. зв"язок?
3. Автомобіль - їздить директор, на переговори, заключати договора і т.д. Старий бухгалтер відносив бензин на збут, а амортизацію - на адмін.. чого, не розумію? Тут я взагалі заплуталась. Ніби і сприяють збуту витрати, ніби і адмін - бо директор.
Підкажіть, будь ласка, куди б ви віднесли?

rekin
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 754
З нами з: 08 грудня 2011, 08:08
Дякував (ла): 149 разів
Подякували: 389 разів

Повідомлення rekin »

svetlozara писав:Недавно почала вести підприємство. Виникають питання по віднесенню затрат. В штаті 2 людини - бухгалтер і директор, який займається продажами. Я заплуталась, куди мені відносити затрати:
1. Аренда офіса -на адміністративні, чи на збут?
2. Моб. зв"язок, стаціонарний, інтернет - старий бухгалтер відносила все на збут. А я б віднесла на збут лише моб. зв"язок?
3. Автомобіль - їздить директор, на переговори, заключати договора і т.д. Старий бухгалтер відносив бензин на збут, а амортизацію - на адмін.. чого, не розумію? Тут я взагалі заплуталась. Ніби і сприяють збуту витрати, ніби і адмін - бо директор.
Підкажіть, будь ласка, куди б ви віднесли?
Поскольку нет четкого порядка заполнения- при такой малой численности и отсутствии производства не будет ошибкой любой из Ваших вариантов. Можете подстраховаться еще какими-нибудь внутренними приказами и положениями про связь и пр.

Asia Svetlova
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1681
З нами з: 31 січня 2012, 05:11
Дякував (ла): 833 рази
Подякували: 696 разів

Повідомлення Asia Svetlova »

Всем доброго дня!
Подскажите пожалуйста, есть банковские выписки по процентам, начисленным по депозиту в течение сентября-декабря 2013г, но выплата этих % производится после окончания срока, на который заключен депозитный договор, а заканчивается он в феврале 2014г. Должна ли я включить суммы начисленных таким образом % в доход за 2013год?
И еще один вопрос: если машина и привозит товар, и доставлет товар покупателям, и по админ.нуждам тоже ездит, при этом бензин делю согласно километража на ТЗР, затраты на сбыт и админ затраты. Будет ли ошибкой, если амортизацию и ремонты в рамках 10% ставить, например, только на сбыт, не деля по всем направлениям использования автомобиля?
Податки-це зло, неохідне, але все-таки зло, і чим менше їх у нас, тим краще. У. Черчилль 1907р

Наташа-sk
УченикУченик
Повідомлень: 6
З нами з: 13 листопада 2013, 18:19
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Наташа-sk »

В новой декларации есть додаток ІВ, только не пойму в каку. строку включать аренду офиса ежемесячную комиссию снимаемую банком.

rekin
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 754
З нами з: 08 грудня 2011, 08:08
Дякував (ла): 149 разів
Подякували: 389 разів

Повідомлення rekin »

Наташа-sk писав:В новой декларации есть додаток ІВ, только не пойму в каку. строку включать аренду офиса ежемесячную комиссию снимаемую банком.
Совсем не будет ошибкой отразить все это в стр.06.1-админ.затраты без всяких додатков.

buhgalter Tanya
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 934
З нами з: 07 вересня 2011, 11:08
Дякував (ла): 1255 разів
Подякували: 515 разів

Повідомлення buhgalter Tanya »

Наташа-sk писав:В новой декларации есть додаток ІВ, только не пойму в каку. строку включать аренду офиса ежемесячную комиссию снимаемую банком.
06.4.21 додатка ив-аренда офиса
06.1 декларации -админ расходы

Asia Svetlova
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1681
З нами з: 31 січня 2012, 05:11
Дякував (ла): 833 рази
Подякували: 696 разів

Повідомлення Asia Svetlova »

Комиссию банка ставлю на админ.расходы, аренду раньше в додатке IВ ставила в стр 06.4.19
Податки-це зло, неохідне, але все-таки зло, і чим менше їх у нас, тим краще. У. Черчилль 1907р

Відповісти

Повернутись до “Витрати”