Oska писав:Вот и мне вручили письмо. Нужно объяснить формирование налог. обязательства по опред. месяцах по одному контрагенту. А у меня в деке в этих месяцах этого контрагента нет..
Может быть такая ситуация, например:
Покупатель включил НН от 30.09. в декларацию за октябрь и дату выписки ошибочно указал 30.10.
В базе НИ возникают расхождения в НО и НК.
А вы можете связаться с этим контрагентом, уточнить, показывали ли они НК от вас в тех месяцах, которые интересуют НИ?
Амбер писав:Добрый день! Подскажите, кто сталкивался. Сегодня позвонили из Миндоходов (звонил робот) и сказали, что по нашему предприятию выявлено занижение налоговых обязательств на такую-то сумму (сумму назвали вплоть до копеек). За подробной информацией предложили обратиться в свою районную налоговую. Сижу и думаю, идти туда или делать вид, что звонка этого не было.
Я раджу позвонити до свого інспектора, або у відділ камер. перевірки, чи можливо маєте когось знайомого "там", бо може бути, що напишуть акт, то хоч будете знати чого і як. А взагалі ви підтверджуєте факт помилки????
Амбер писав:Добрый день! Подскажите, кто сталкивался. Сегодня позвонили из Миндоходов (звонил робот) и сказали, что по нашему предприятию выявлено занижение налоговых обязательств на такую-то сумму (сумму назвали вплоть до копеек). За подробной информацией предложили обратиться в свою районную налоговую. Сижу и думаю, идти туда или делать вид, что звонка этого не было.
Можно ещё сделать вид, что звонок робота приняла chief-cleaner.
Сумму занижения, озвученную роботом до копейки, хотят снять по какому-то определенному поставщику, про которого налоговики уже решили, что он яма и никчема. Вам предложат подать УР, снять эти НН и доплатить НДС. А в случае отказа прийти в налоговую и взять запрос на предоставление документов по этому контру.
Ластик писав:Вчора прийшов лист: "На підставі ст.72, пункту 73.3 ст. 73, підпункту 20.1.2 пункту 20.1 ст. 20 ПКУ у зв'язку з перевіркою та аналізом поданої Вашим підприємством податкової звітності з податку на прибуток та податку на додану вартість за період з 01.01.2011р. по 31.12.2012р., просимо надати наступні відомості та їх документальне підтвердження: 1. відомості щодо підтвердження формування показників витрат, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування; 2. відомості щодо підтвердження формування показників податкового кредиту. Просимо надати у 10-денний строк". Сиджу і думаю: написать відмову чи копірувати документи.... Це при тому, що кожного місяця перевіряють відшкодування ПДВ і я даю копію всих податкових накладних. Звонили інщі бухи - їм прийшли такі самі листи. Може хтось уже відписувався?
Якщо в запиті так і написано, як Ви процитували, то можете відписатись, бо запит оформлено з порушенням вимог законодавства. Почитайте цю тему спочатку і взагалі розділ форуму "Проверки, штрафы", тут є зразки відповідей.
В запиті так і написано, розділ перечитала весь, але знайти те, що точно підходить не змогла.
Ластик писав:
В запиті так і написано, розділ перечитала весь, але знайти те, що точно підходить не змогла.
Погано перечитали. Подивіться лічку, я вам зразок відправила.
Дякую, скористаюся. Я просто ніде не зустрічала (в смислі в цій гілці форуму), щоб у запиті запитували конкретно підтвердження відомостей по витратах і ПДВ (були по контрагентах в основному відповіді).
Амбер писав:Добрый день! Подскажите, кто сталкивался. Сегодня позвонили из Миндоходов (звонил робот) и сказали, что по нашему предприятию выявлено занижение налоговых обязательств на такую-то сумму (сумму назвали вплоть до копеек). За подробной информацией предложили обратиться в свою районную налоговую. Сижу и думаю, идти туда или делать вид, что звонка этого не было.
Я раджу позвонити до свого інспектора, або у відділ камер. перевірки, чи можливо маєте когось знайомого "там", бо може бути, що напишуть акт, то хоч будете знати чого і як. А взагалі ви підтверджуєте факт помилки????
Если честно, то я не представляю в чем дело. По телефону озвученная сумма равна примерно налоговому кредиту за год. а если дело в прибыли, так мы еще не отчитывались. Директор сказал идти в налоговую и выяснять. Всем спасибо за ответы.#thank2#
Допоможіть,будь-ласка.Вперше отримали з податкової такого листа ,а саме
" ОДПІ проаналізувавши податкову звітність з ПДВ за період жовтень 2013 року та вересень 2013 року повідомляє,що темп росту обсягів постачання згідно податкової декларації з ПДВ за жовтень 2013 року (31,0 тис.грн.)до обсягів постачання за вересень 2013 року (40,3 тис.грн) становить 76,97 %
Темп росту нарахованого податку на додану вартість ,що підлягає сплаті до бюджету при задекларованій сумі податку до сплати за жовтень 0,5 тис.грн. та при задекларованій сумі сплати податку на додану вартість за вересень 2013 року 1,4 тис.грн. становить 37,09 %
Таким чином,в результаті аналізу встановлено неадекватність темпів росту обсягів реалізації по податку на додану вартість до темпів росту задекларованої суми податку на додану вартість,що підлягає сплаті до бюджету на рівні 39,88%. В результаті чого втрати до бюджету по ПДВ становлять щонайменше 0,54 тис.грн."
Сиджу тепер думаю ,що ж писати.Якісь не зрозумілі проценти. Ми займаємось продажом запчастин ,попит на них впав в зв"язку з сезоном,за скільки змогли ,за стільки й продали.
Може хто зустрічався з такою проблемою,допоможіть будь-ласка.
Ну шо ж тут непонятного. Объем продаж у вас упал и стал 76,97% по сравнению с прошлым месяцем, а объем уплаченного ПДВ у вас стал 37,09 % по сравнению с прошлым месяцем. И вы "заныкали" и неуплатили 39,88 % ПДВ. Ну и где дели?#g_crazy# Ай-ай-ай! А еще нанесли государству "втрати до бюджету по ПДВ становлять щонайменше 0,54 тис.грн."
Понятно, что логика странная, но шо поделаешь - меємо те, що маємо! #search#