Сдавала уведомление о принятии сотрудника на работу через кабинет, при отправке программа запросила только подпись директора и отчет сразу отправился, пришли две квитанции, в квитанции №2 - принято. Но в самих квитанциях, где подписи документа, в кв. №1 - подпись только директора, а квитанции №2 - только печать. Смотрю в других отчетах, кот. отправляла через Сонату, в двух квитанциях по 3 подписи. Что делать: сдавать скасовуючу, и повторно отправлять еще раз или оставить как есть????
После того как налоговая обновила свои сертификаты не могу зайти в эл. кабинет. Ключи Приватбанка. Выдает ошибку:Помилка авторизації користувача Користувач не має права підпису
Что это может быть?
Как ни странно, но в новый кабинет зашла с первого раза - легко и просто. Хотела посмотреть расчёты с бюджетом, а там ничего нет. Может я смотрю в книгу и вижу...? Или это у всех?
Второй день не могу зайти в кабинет, пишет такое: Помилка авторизації користувача Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)
An error occurred.
Sorry, the page you are looking for is currently unavailable.
Please try again later.
If you are the system administrator of this resource then you should check the error log for details.
Faithfully yours, nginx.
Перевела, это - страница недействительна, через минуту открывается как ни в чем не бывало.
Ну и вот еще, больше не открывается:
504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time.
Такое впечатление что кабинет не то что бы "умер", но периодически "падает в обморок" )))
16.11.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.
За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
«Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.
Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.