Всё! Кина не будет! Электричество кончилось?

Подання звітності в електронному вигляді
*Людок*
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 787
З нами з: 17 січня 2012, 01:09
Дякував (ла): 137 разів
Подякували: 231 раз

Повідомлення *Людок* »

tunika писав:Мне только что из налоговой позвонили, сказали "Там вроде как прорвало, попробуйте еще раз отправить". Шикарно... "вроде как прорвало"
А что ту удивляться, они и есть чирий на теле налогоплательщика

it_master
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 17 травня 2010, 01:42

Повідомлення it_master »

сегодня отправил (НДС и Реестр) повторно (вернее уже третий раз) в 9:00
квитанции начали приходить с 10:00 с интервалом в 1 час, причем в интересной последовательности.
сначала пришли квитанции №2, потом №1, осталось дождаться только "повідомлення" по 5-му додатку.

всем удачи. #smile3#

(Киев, Голосеевская)

Лапа
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 6158
З нами з: 30 грудня 2011, 00:59
Дякував (ла): 7018 разів
Подякували: 4419 разів

Повідомлення Лапа »

не х***я не прорвало. глухо как в танке#g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray# #g_cray# #g_cray# #g_cray#

Виктория 80
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7199
З нами з: 22 червня 2011, 05:34
Дякував (ла): 1215 разів
Подякували: 1826 разів

Повідомлення Виктория 80 »

Лапа писав:не х***я не прорвало. глухо как в танке#g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# #g_cray# #g_cray# #g_cray# #g_cray#
Лапусик я так ржала - сидит дирик а я вслух читаю твоё сообщение - он сам опешил - но я без звёздочек произнесла а словом, фух аж расплакалась#rolf# #rolf# #rolf# ,

Лапа
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 6158
З нами з: 30 грудня 2011, 00:59
Дякував (ла): 7018 разів
Подякували: 4419 разів

Повідомлення Лапа »

У випадку неправомірних дії або бездіяльності працівників органів ДПС звертайтеся за телефоном «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07

Так я вот думаю с кого начать. Разговоры в любом случае записываются. Ситуации не изменит, а они должны будут отписаться - отчитаться.

samann
Гений
Гений
Повідомлень: 495
З нами з: 18 листопада 2010, 06:12
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 125 разів

Повідомлення samann »

Обновила медок,все отправила заново,ответ пришел через 2 минуты.Ураааааааааа я сдалась#boast#

Ольга24
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 715
З нами з: 05 квітня 2012, 03:23
Дякував (ла): 270 разів
Подякували: 349 разів

Повідомлення Ольга24 »

Вчера подала жалобу :
Скарга щодо прийняття податкової звітності .
Мною, 17 липня 2012 о 10.43 на сайт ДПІ (zvit <zvit@sta.gov.ua>) , було відправлено звітність - декларацію по ПДВ за червень 2012 р. та податкові накладні за 15.07.2012 р. Сьогодні вже 18 липня , пройшли вже сутки , немає жодної квитанції , ні повідомлення про отримання звіту.
Щось трапилось з сервером ? Що робити 20 липня , якщо квитанцій ми так і не отримаємо ?
Чекаю на вашу відповідь на нашу електронну пошту : .....................

Сегодня мне ответили ОТВЕТИК КОНЕЧНО ГЛАВНОЕ СУТЬ ВОПРОСА ОНИ ПОНЯЛИ :

Виходячи із суті отриманого листа, вважаємо, що Ваше запитання стосується наступного, а саме:
Яким чином СГ може отримати інформацію стосовно надходження податкової звітності до органу ДПС в електронному вигляді, першої та другої квитанцій або у разі виникнення інших проблем щодо подання звітності в електронному вигляді?? (номер категорії -020 підкатегорії -020.032)
Уніфікована відповідь з Єдиної бази податкових знань:
Наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011, затверджено Інструкцію з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, відповідно до якої органи ДПС забезпечують розміщення на інформаційних дошках відомостей про порядок подання податкових документів в електронному вигляді, адреси та контактні телефони відповідальних осіб.
Платник податку, який здійснює відправлення податкової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку до органів ДПС України на адресу електронної пошти zvit@sta.gov.ua, може отримати інформацію стосовно надходження податкового документа в електронному вигляді та передачі першої та другої квитанцій в органах ДПС за місцем реєстрації або розмістивши запитання на офіційному WEB-сайті ДПС України www.sts.gov.ua Головна/Контакти/Зворотній зв’язок. У полі «Оберіть тип Вашого звернення» тимчасово необхідно використовувати тип «скарга щодо прийняття податкової звітності». Після доопрацювання програмного забезпечення буде запроваджено окремий тип – «запит щодо отримання квитанцій».

Чи вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податкова накладна та/або розрахунок коригування, у разі якщо платник ПДВ – продавець протягом операційного дня не отримав квитанції про прийняття або неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування, а отримав квитанцію про неприйняття лише протягом наступного операційного дня? (номер категорії -130 підкатегорії -130.22)
Уніфікована відповідь з Єдиної бази податкових знань:
Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до Державної податкової адміністрації України є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно п.201.1 ст.201 та/або п.192.1 ст.192 ПКУ, протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Згідно з п.9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі – Порядок №1246), причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є:
1) наявність помилок;
2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;
3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.
Відповідно до п.11 Порядку №1246 квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня продавцеві.
Якщо протягом операційного дня продавцеві не надіслано квитанцію, що підтверджує прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування, такі податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими.
Враховуючи викладене, якщо платник ПДВ – продавець протягом операційного дня не отримував квитанцію про прийняття або неприйняття із зазначенням причин податкової накладної та/або розрахунку коригування, то у такому випадку, незалежно від того, що квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування надійшла протягом наступного операційного дня, така податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Інформаційно-довідковий департамент

Якщо, виходячи з отриманої відповіді, у Вас виникли додаткові запитання, рекомендуємо зателефонувати до Інформаційно-довідкового департаменту
державної податкової служби.
Завжди раді допомогти.
Інформаційно-довідковий департамент
державної податкової служби

Отримайте відповіді у режимі on-line за тел.: 0-800-501-007, (044)454-16-13 з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі), зі стаціонарних телефонів безкоштовно Е-пошта: idd@sta.gov.ua (цілодобово)
Інформацію щодо режиму роботи, розміщення, переліку документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, можна отримати на веб-сайті центру сертифікації ключів: (www.cskidd.gov.ua) або зателефонувавши за номером телефону (044) 284-00-10
з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. у робочі дні.





LESYA.O
Мастер
Мастер
Повідомлень: 61
З нами з: 12 грудня 2011, 02:01
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення LESYA.O »

inkognito писав:нива
Никаким образом не зависит демка от метода отправки/приема отчетов. В демке ничего в плане передачи данных не меняется, по сравнению с лицензионкой.
Проверяется очень просто "Администирование - Параметры системы - Общие". На первой вкладке есть "Увімкнути ручне керування трафіком", по-умолчанию он используется. И потому включен, что именно он рекомендуем для более быстрой отправки-приема почты.
inkognito! Я что-то совсем запуталась. Для более быстрой отправки-получения почты должна стоять "галочка" возле "Увімкнути ручне керування трафіком" или нет?

Sirena
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 144
З нами з: 08 листопада 2011, 07:12
Дякував (ла): 111 разів
Подякували: 129 разів

Повідомлення Sirena »

Кстати по совету balerika попробовала отправить отчет через Медок, и всё прошло, а то со вчерашнего дня пришли квитанции только на Додатки, а на декларацию нет. Спасибо за подсказку.

Sunny
УченикУченик
Повідомлень: 6
З нами з: 29 травня 2012, 13:02
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Sunny »

Sirena писав:Кстати по совету balerika попробовала отправить отчет через Медок, и всё прошло, а то со вчерашнего дня пришли квитанции только на Додатки, а на декларацию нет. Спасибо за подсказку.
вам просто повезло. проблема не в программном продукте, у нас Медок, оттуда отправляю все отчеты. ничего не получила.

Закрито

Повернутись до “Подання звітності в електронному вигляді”