Петровна писав:операции по возврату основных фондов, предварительно внесенных в уставный фонд ЮЛ другими юр. или физлицами, ... попадает под определение объекта обложения НДС и должна облагаться налогом на общих основаниях по основной ставке"
может плохо читал и не понял... Как я до этого думал, Вы собирались делать условную продажу по "разрегистрации" НДС, а не по возврату здания учредителю.
Или Вы этого Игнатова сюда к чему?
Всем тем, кто наивно полагает, что бумеранга не существует, отвечу: "Ещё не долетел!"
Но, похоже, уже на подлете!!!
у меня подобная ситуация. на балансе числится здание ,почти разрушенное, с остаточной стоимостью 100000 грн. согласно п. 189.9 , НДС не начисляется , если ОС ликвидируется в связи с уничтожением .......только в налоговую надо подать акт об уничтожении, разборке данного ОС. вот сижу и думаю, а хватит ли для налоговой этого акта, а то прийдут и доначислят потом НО. сумма то ведь не маленькая#dntknw# #dntknw#
189.9. У разі якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.
Норма цього пункту не поширюється на випадки, коли основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються у зв'язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, в інших випадках, коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних виробничих або невиробничих засобів, що підтверджується відповідно до законодавства або коли платник податку подає органу державної податкової служби відповідний документ про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням.
а налоговая не будет , что здание "ліквідуються за самостійним рішенням платника податку". оно ведь до этого стояло. а тут в один прекрасный момент решили его списать????????????#rtfm# #rtfm# #rtfm# #rtfm#
О! Они Вам насоветуют (налоговая). Я где-то года четыре назад разбирала тоже остатки несамортизированного, разрушенного (от дождей) здания. Пошла к знакомому (!) инспектору, спросила здавать ли акты в налоговую. После долгих консультаций ответили, что нет. Потом в аудите мне сказали что надо было сдавать в налоговую эти акты - должны быть в деле у прибыльщиков подшиты. Слова к делу не пришьешь, да и консультации местные, хоть и письменные, тоже. Поэтому читаем все первоисточники!
Они думали, что до НКУ, что сейчас одно и то же. Які підтверджуючі документи повинні надаватися до органу ДПС при знищенні чи списанні ОЗ, які вже не можуть використовуватися за первісним призначенням? Відповідь: Коротка:
Документами, що підтверджують знищення, розібрання або перетворення основного засобу залежно від групи такого засобу, можуть бути акти на їх списання відповідної форми, а також висновки відповідної експертної комісії щодо неможливості використання в майбутньому цих засобів за первісним призначенням. Повна:
Згідно з п.189.9 ст.189 р.V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.
Норма цього пункту не поширюється на випадки, коли основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються у зв’язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, в інших випадках, коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних виробничих або невиробничих засобів, що підтверджується відповідно до законодавства або коли платник податку подає органу державної податкової служби відповідний документ про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням.
Відповідно до п.146.16 ст.146 р.ІІІ ПКУ у разі ліквідації основних засобів за рішенням платника податку або в разі якщо з незалежних від платника податку обставин основні засоби (їх частина) зруйновані, викрадені чи підлягають ліквідації, або платник податку змушений відмовитися від використання таких основних засобів внаслідок загрози чи неминучості їх заміни, руйнування або ліквідації, платник податку у звітному періоді, в якому виникають такі обставини, збільшує витрати на суму вартості, яка амортизується, за вирахуванням сум накопиченої амортизації окремого об’єкта основних засобів.
Пунктом 146.18 ст.146 р.ІІІ ПКУ визначено, що виведення з експлуатації будь-якого об’єкта основних засобів здійснюється за результатами ліквідації, продажу, консервації на підставі наказу керівника підприємства, а в разі їх примусового відчуження чи конфіскації - згідно із законом.
Документами, що підтверджують знищення, розібрання або перетворення основного засобу залежно від групи такого засобу, можуть бути акти на їх списання відповідної форми, а також висновки відповідної експертної комісії щодо неможливості використання в майбутньому цих засобів за первісним призначенням.
Типові форми актів встановлено наказом Мінстату України від 29.12.95 №352 «Про затвердження типових форм первинного обліку».
Всем тем, кто наивно полагает, что бумеранга не существует, отвечу: "Ещё не долетел!"
Но, похоже, уже на подлете!!!