ідписати файл сертифікатом посадової особи, яка відповідальна за подання Заяви. В цей же каталог зберегти також сертифікат підписувача Заяви... бест обновили наконец то.из того,что написано нужно понимать,что подпись должна быть одна?.если подпись директора то и сертификат директора?
не прошло и месяца как хоть что-то стало проясняться.но вижу не для всех.я так и отправила, но засомневалась.из-за чего подверглась резкой критике форумчан.если трезво разобраться -эти заявы яйца выеденного не стоят.а сколько нервотрепки у нас в конце года.текучку забросили только и дел ,что эти базы мусолить.неужели трудно было на пол-страницы сразу же написать инструкцию.видно кому-то это доставляет удовольствие.
popen писав:Вам, Люсия, на созданной вами же новой теме и ссылку дали... Все равно читать не хотим???
Копия со 120 страницы!!!
Бест наконец-то обновили
ЗМІНИ У ОНОВЛЕННІ 9.12.000!
Цей пакет кумулятивний, він включає попереднє оновлення (9.11.001).
ЗМІНИ У ФУНКЦІОНАЛІ ПРОГРАМИ:
1. РЕАЛІЗОВАНА МОЖЛИВІСТЬ підпису ЗАЯВИ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ БАЗ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ для "Державної служби захисту баз персональних даних".
1.1. Заява... заповнюється на сайті https://rbpd.informjust.ua/.
1.2. Створена заява зберігається у форматі XML у вибраному каталозі на локальному диску комп'ютера користувача (згідно інструкції на сайті).
1.3. Підписання "Заяви..." виконується у програмі Бест Звіт плюс, тому збережений файл потрібно імпортувати у модуль "Документи на підпис":
- Звітність/Документи на підпис/Файли/Документ/Додати файл;
- Вибрати тип файлів "Всі типи файлів" та вказати шлях до каталогу, де збережений файл;
- Після імпорту файл "Заяви..." поміщається у закладку Файли;
- Підписати файл сертифікатом посадової особи, яка відповідальна за подання Заяви.
1.4. Далі потрібно зберегти підписаний файл у каталозі разом з непідписаною заявою:
- Документи на підпис/ Документ/ Зберегти на диску....;
- Вказати шлях шлях до каталогу, де збережений файл непідписаної заяви та зберегти.
- В цей же каталог зберегти також сертифікат підписувача Заяви... (Ел. пошта/Управління сертифікатами/... виділити сертифікат/Зберегти на диск...)
1.5. Подання "Заяви..." виконується через сайт https://rbpd.informjust.ua/.
Згідно "Інструкції із створення та подачі заяви в електронному вигляді", розміщеної на сайті, подаються:
1. файл сформованої, але непідписаної ЕЦП Заяви,
2. файл підписаної ЕЦП Заяви,
3. Файл сертифікату посадової особи, що підписала Заяву.
- через меню сайту Подати заяву/ Подати заяву в електронному вигляді/ вкажіть шлях до каталогу із збереженими файлами та завантажте їх на сайт.
1.6. Після успішної реєстрації заяви на адресу електронної пошти заявника, вказану у заяві, надходить повідомлення про успішне подання, яке містить реєстраційний номер заяви (згідно Інструкції... на сайті).
1.7. Також користувач може створити на сайті https://rbpd.informjust.ua/ та зберегти заяву у форматі .doc.
Заява... у цьому форматі також імпортується в модуль "Документи на підпис" та підписується ЕЦП.
Подання Заяви виконується через сайт https://rbpd.informjust.ua/ у описаній вище послідовності.
(Детальніше про реєстрацію персональних даних - на сайті Державної служби України з питань захисту персональних даних http://www.zpd.gov.ua/).
Спасибо большое, я прочла и сделала вроде так , но всё равно не так... Удалила созданный файл на сайте.До этого скопировала его на диск , а вот подписать его, как в МЕДКЕ, у меня не получилось... В Бесте так намудрили..., сегодня буду новый файл составлять... Сертификат ФОП есть, как им воспользоваться не поняла... А если ворд (доковский) файл подписать и отправить? Или обязательно XML? Тыкните, куда смотреть, голова идёт кругом!!! Извините, но не соображу.
Люсия писав:
Спасибо большое, я прочла и сделала вроде так , но всё равно не так... Удалила созданный файл на сайте.До этого скопировала его на диск , а вот подписать его, как в МЕДКЕ, у меня не получилось... В Бесте так намудрили..., сегодня буду новый файл составлять... Сертификат ФОП есть, как им воспользоваться не поняла... А если ворд (доковский) файл подписать и отправить? Или обязательно XML? Тыкните, куда смотреть, голова идёт кругом!!! Извините, но не соображу.
Люсия, ну если все так сложно, зачем теряеете время, нервы и силы? Создайте в ворде, запечатайте в конверт (плюс опись вложения) и отправьте ПОЧТОЙ.
Уважаемые форумчане!
Кто регистрировался в электронном виде - как проверять - по состоянию заявы-стан должен поменяться из зарегистрированного на какой? И на протяжении какого времени это все происходит? Судя по всему очень долго - мои базы в №4500, а зарегистрированы только около 1500!
УВАЖАЕМЫЕ ФОРУМЧАНЕ!!!
Поделитесь мнениями:
1. Какую дату Вы ставите на заявлении о регистрации ПБД (где исходящий номер));
2. Указываете ли ФИО того кто подписал заявление;
3. От какого числа регистрируете приказ на предприятии и солгасее от работников!!!
Товарищи, только тапками не бейте.
Нет времени читать по-новой, точно помню где-то было.. #blush#
1. В ведомостях про заявника указывать юр.лицо?
2. Док-т, що засвидчуе права уповноваженои особи? Это что? Св-во о гос. регистрации?
Или это паспорт. данные лица, которое по приказу заполняет всю эту хрень? #dntknw#