митні до витрат на збут, штрафи і пені тільки в бух. обліку, в податковому ніmixalna писав:Добрый день! Помогите разобраться, а то впервые заполняю декларацию по прибыли.
Организация занимается оптовой торговлей строй.материалов.
До витрат на збут относится сч.93 - в него включает митні послуги ?
и еще, інші витрати звичайної діяльності - у меня на 94 счете только оплати штрафов и пени за актом проверки - их мы включаем?
расходы в деке по прибыли
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1620
- З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 146 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 16 лютого 2014, 13:12
- Дякував (ла): 403 рази
- Подякували: 326 разів
У меня акт с формулировкой: "Консультування з питань інформатизації і технічне обслуговування електронно-обчислювальної техніки". Как его провести? Фактически - это доработка 1С, но ее на балансе нету.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5916
- З нами з: 07 лютого 2013, 04:09
- Дякував (ла): 7966 разів
- Подякували: 5725 разів
В проекте изменений НКУ была норма об ограничении по отнесению в расходы покупок у единщиков. В окончательной редакции такой нормы нет. Как понимать эту бредятину из ЗИРа?
Для чого не враховується: для різниць? Або у складі витрат?Коротка:
При коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.
Повна:
Відповідно до п. 137.1 ст. 137 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 –VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податок на прибуток підприємств нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною ст. 136 ПКУ, від бази оподаткування, визначеної згідно зі ст. 135 ПКУ.
Базою оподаткування є грошове вираження об’єкту оподаткування, визначеного згідно із ст. 134 ПКУ з урахуванням положень ПКУ (п. 135.1 ст. 135 ПКУ).
Об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розд. ІІІ ПКУ (п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ).
Відповідно до норм ПКУ при коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6868
- З нами з: 03 жовтня 2012, 07:09
- Дякував (ла): 3428 разів
- Подякували: 2781 раз
относятся, а чего Вы засомневались?иск писав:подскажите пожалуйста относятся на расходы в 2015 г. услуги приобретенные у СПД?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1620
- З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 146 разів
Замовили ми у топографії в цілях реклами візитки, плакати і буклети.
це все отримали. але разом з цим я отримала не видаткові накладні, а акти наданих послуг з формулюванням: друк візиток 2000 шт. по 3 грн всього 6000 грн. і так по всіх позиціях.
звичайно це все я на витрати віднесла. а от тепер стає питання з оформленням: оприбуткувати це все на 209 рах., а потім списати на 93 і зробити наказ на проведення рекламних заходів і звіт з реклами, щоб податкова не чіплялася чи просто віднести на витрати так як фактично я отримала послугу "Друк" чогось там, а не візитки, плакати і листівки.а то щось я нічого вирішити сама не можу. дякую.
це все отримали. але разом з цим я отримала не видаткові накладні, а акти наданих послуг з формулюванням: друк візиток 2000 шт. по 3 грн всього 6000 грн. і так по всіх позиціях.
звичайно це все я на витрати віднесла. а от тепер стає питання з оформленням: оприбуткувати це все на 209 рах., а потім списати на 93 і зробити наказ на проведення рекламних заходів і звіт з реклами, щоб податкова не чіплялася чи просто віднести на витрати так як фактично я отримала послугу "Друк" чогось там, а не візитки, плакати і листівки.а то щось я нічого вирішити сама не можу. дякую.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2708
- З нами з: 24 липня 2011, 00:23
- Дякував (ла): 1530 разів
- Подякували: 1615 разів
лучше через 209, и списать тогда на затраты когда раздали - так правильней.Inna Medvetska писав:Замовили ми у топографії в цілях реклами візитки, плакати і буклети.
це все отримали. але разом з цим я отримала не видаткові накладні, а акти наданих послуг з формулюванням: друк візиток 2000 шт. по 3 грн всього 6000 грн. і так по всіх позиціях.
звичайно це все я на витрати віднесла. а от тепер стає питання з оформленням: оприбуткувати це все на 209 рах., а потім списати на 93 і зробити наказ на проведення рекламних заходів і звіт з реклами, щоб податкова не чіплялася чи просто віднести на витрати так як фактично я отримала послугу "Друк" чогось там, а не візитки, плакати і листівки.а то щось я нічого вирішити сама не можу. дякую.