кол-во знаков никто не ограничивал, но мин = 4zxcvbnm писав:Подскажите пожалуйста, коды в налоговых накладных на отечественный товар с 01.01.2018 года указывать 4-значные? или уже нужно указывать код полностью?
Выписка Налоговых накладных
- Popen
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 18893
- З нами з: 19 травня 2011, 21:41
- Звідки: Україна, м.Харків
- Дякував (ла): 2121 раз
- Подякували: 10411 разів
Здравствуйте!
Прошу помощи в таком вопросе, как зарегистрировать нн с каким типом причины и инн для условного налогового обязательства.
Что писать в табл части?
Покупали шампанское , сувениры,
Можно зарегистрировать 1 нн? если входящих 2-3 нн.?
Заранее благодарна.
Прошу помощи в таком вопросе, как зарегистрировать нн с каким типом причины и инн для условного налогового обязательства.
Что писать в табл части?
Покупали шампанское , сувениры,
Можно зарегистрировать 1 нн? если входящих 2-3 нн.?
Заранее благодарна.
-
lilinet
- Мудрец

- Повідомлень: 112
- З нами з: 30 січня 2015, 07:42
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 3 рази
Добрий ранок!!! Підскажіть, будь-ласка, як правильно зробити, був заключений договір на виконання будівельних робіт. Договірна ціна робіт складала 160000 тис. грн., ми виступали субпідрядниками, генпідрядник перерахував нам аванс в сумі 130000 тис. грн., на цей аванс була виписана ПН ще в листопаді. А вчора вони нам дали акт кб-2в і кб-3 і виявилося, що роботи складають лише 50000 тис. грн. Як виправити ситуація, в перше робимо такі роботи і так попасти? Я так розумію потрібно тепер виписувати РК до ПН, та повернути лишні кошти? Кошти були сплачені з рах (37....) банк держказначейська служба Укр..
- Tasa
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8714
- З нами з: 19 липня 2011, 04:54
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 1935 разів
- Подякували: 6631 раз
- Контактна інформація:
Це ще й бюджетники....lilinet писав:Добрий ранок!!! Підскажіть, будь-ласка, як правильно зробити, був заключений договір на виконання будівельних робіт. Договірна ціна робіт складала 160000 тис. грн., ми виступали субпідрядниками, генпідрядник перерахував нам аванс в сумі 130000 тис. грн., на цей аванс була виписана ПН ще в листопаді. А вчора вони нам дали акт кб-2в і кб-3 і виявилося, що роботи складають лише 50000 тис. грн. Як виправити ситуація, в перше робимо такі роботи і так попасти? Я так розумію потрібно тепер виписувати РК до ПН, та повернути лишні кошти? Кошти були сплачені з рах (37....) банк держказначейська служба Укр..
Для початку - ви маєте розуміти - у вас є договір і в ньому договірна ціна - цілком можливо, що будуть ще акти ...
Виписувати РК та повертату кошти без додаткових рухів з їх боку, я б не стала...
-
g.let
- Высший разум

- Повідомлень: 755
- З нами з: 18 листопада 2011, 04:45
- Дякував (ла): 219 разів
- Подякували: 375 разів
прежде всего спросить у генподрядчикаlilinet писав:Добрий ранок!!! Підскажіть, будь-ласка, як правильно зробити, був заключений договір на виконання будівельних робіт. Договірна ціна робіт складала 160000 тис. грн., ми виступали субпідрядниками, генпідрядник перерахував нам аванс в сумі 130000 тис. грн., на цей аванс була виписана ПН ще в листопаді. А вчора вони нам дали акт кб-2в і кб-3 і виявилося, що роботи складають лише 50000 тис. грн. Як виправити ситуація, в перше робимо такі роботи і так попасти? Я так розумію потрібно тепер виписувати РК до ПН, та повернути лишні кошти? Кошти були сплачені з рах (37....) банк держказначейська служба Укр..
может это только часть работ
Tasa опередила и права ))
я как то раз коммунальщикам деньги вернула, а РК они не подписали, бо лимит у них минус миллион
-
lilinet
- Мудрец

- Повідомлень: 112
- З нами з: 30 січня 2015, 07:42
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 3 рази
Вони ТОВ, Кінцевим замовником є державне підприємством, яке уклало з ним договір, вони виступають генпідрядниками, а ми субпідрядники. Людина яка готувала ці акти, сказав, що ціна в акті остаточна і вже вище підписана. Я так зрозуміла, що все таки прийдеться робити РК на зменьшення, а від них мені потрібен буде лист, щоб я повернула гроші.Tasa писав:Це ще й бюджетники....lilinet писав:Добрий ранок!!! Підскажіть, будь-ласка, як правильно зробити, був заключений договір на виконання будівельних робіт. Договірна ціна робіт складала 160000 тис. грн., ми виступали субпідрядниками, генпідрядник перерахував нам аванс в сумі 130000 тис. грн., на цей аванс була виписана ПН ще в листопаді. А вчора вони нам дали акт кб-2в і кб-3 і виявилося, що роботи складають лише 50000 тис. грн. Як виправити ситуація, в перше робимо такі роботи і так попасти? Я так розумію потрібно тепер виписувати РК до ПН, та повернути лишні кошти? Кошти були сплачені з рах (37....) банк держказначейська служба Укр..
Для початку - ви маєте розуміти - у вас є договір і в ньому договірна ціна - цілком можливо, що будуть ще акти ...
Виписувати РК та повертату кошти без додаткових рухів з їх боку, я б не стала...
-
Denis@@@
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1879
- З нами з: 08 листопада 2013, 19:07
- Дякував (ла): 922 рази
- Подякували: 109 разів
ЗІР 101.27Denis@@@ писав:Письмо ДФС. Ничего свежее не нашел пока.vika23 писав:п. 35 подразд. 2 разд. XX НКУDenis@@@ писав:Я об этом тоже читал и тоже подумал. Может при случае на него сослаться.Скрытый текст
А информацию о не применении штрафов до 31.12.2017 года за ошибки в составлении НН я что то не могу у себя найти. Не подскажите где это было написано.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2002 року N 199 "Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування" фіскальний звітний чек (Z-звіт) містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги) за кожним запрограмованим кодом товару (послуги) із зазначенням його найменування, реалізованої кількості.
Тому платник податку згруповує в податковій накладній в графі "Номенклатура постачання товарів/послуг продавця" товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД / коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, та графи 4, 5, 6 та 7 не заповнює.
Коротка:
Відповідно до п. 120 прим. 1.3 ст. 120 прим. 1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) допущення продавцем товарів/послуг помилок під час зазначення обов’язкових реквізитів податкової накладної, передбачених п. 201.1 ст. 201 ПКУ, виявлених контролюючим органом за результатами перевірки, проведеної за заявою покупця, - тягне за собою накладення на платника податку - продавця штрафу в розмірі 170 гривень та зобов’язання виправити такі помилки.
Невиконання податкового повідомлення-рішення контролюючого органу з попередженням про необхідність виправлення платником податків - продавцем зазначених в абзаці першому цього пункту помилок протягом 10 календарних днів, наступних за днем його отримання, - тягне за собою накладення на такого платника податку штрафу в розмірах від 10 до 100 відсотків суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній в залежності від кількості календарних днів невиправлення помилкми.
Разом з цим, згідно з п. 35 прим. 1 підрозд. 2 розд ХХ ПКУ до 31 грудня 2017 року не застосовуються штрафні санкції, передбачені п. 120 прим. 1.3 ст. 120 прим. 1 ПКУ, за помилки, допущені в податковій накладній під час зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та/або коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.
Может у кого то еще есть мнение по поводу выписки НН с типом 11 по итогу за день?
Помогите,пожалуйста,продаем грузовое авто , какой код в налоговой накладной ,покупалось очень давно. ставим потом ознаку импорту #wall# #wall#
- Tasa
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8714
- З нами з: 19 липня 2011, 04:54
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 1935 разів
- Подякували: 6631 раз
- Контактна інформація:
Ну якщо авто імпортне - треба ставить... Код шукайте у цих групах -Бутузька писав:Помогите,пожалуйста,продаем грузовое авто , какой код в налоговой накладной ,покупалось очень давно. ставим потом ознаку импорту #wall# #wall#
Вибір коду залежить від тех.характеристик і тд
-
29umka11
- Высший разум

- Повідомлень: 577
- З нами з: 24 січня 2014, 19:40
- Дякував (ла): 445 разів
- Подякували: 219 разів
Не знаю, в правильной ли я теме пишу. Что Вы делаете с налоговыми накладными? У меня их не много, поэтому я их распечатывала до сих пор. С января хочу вести просто реестр бумажный. Обязательно ли файлы их в формате xml сохранять архивом на отдельном носителе? Если да, то и входящие тоже? Проверяют ли такой архив при проверке?