Маруся10 писав:marina11 писав:Маруся10 писав:
у меня перевозки, услуги на сумму 23500 с 0% и экспедиция 3000 грн в т.ч. ПДВ 500 грн
так как мне поступить, что мне сказать контрагенту
А чим він мотивує таке "прохання". Ваші перевезення підтверджуються первинними документами, у яких чітко вказаний замовник і платник на якого Ви і виписали ПН. Вони у Вас є?
Ви маєте бажання піти контрагенту назустріч?
Вони хотять замінити первинні документи від 12.12.17 і розділити на 2 організації?
Переоблюєте документи. Ну і відповідно замінюєте їх у 1С.
Робите РК -, і направляєте у організацію А для реєстрації (з датою 12.12.17 вони його реєструють з наступним штрафом)
Робите ПН на організацію Б ( з датою 12.12.17 і реєструєте самі з наступним штрафом)
По декларації маєте уточнити Додаток 5.
Бажання вообще нема, все сдано все гладенько по году, есть первинные доки на организацию А, но две СМР на организацию А и Б
Блин я даже не знаю что делать и с чего начать
как мне теперь выписывать и счета и акты и НН
помимо Додатка 5 что мне еще надо будет переделывать
и еще мне ж теперь надо будет выписывать 2 НН на две организации А и Б[/quote]
РК до першої ПН на різницю, щоб по ній залишилися бажані 1600 грн в т.ч. ПДВ 100 грн
і нова ПН на організацію Б 24900 грн в т.ч. ПДВ 400 грн
Так що нову ПН матимете 1.
Вам фактично потрібно повністю переробити весь бух облік по цій операції, розділивши на 2 підприємства. ПН лише верхівка цього процесу.
І "приємний" бонус у формі штрафу прострочення понад 30 днів , здається 20% від суми ПДВ Вам і підприємству А. Вони згодні? РК зареєструють?
Якщо Все переробите правильно, то по декларації загальна сума ПЗ у Вас буде правильна, лище зміниться сума в розрізі ІПН покупців, тож відкоригується Додаток 5, і все.