
Доброго дня.
Читаю я Вашу гілку, шановна авторка, та й диву даюся...
Щось дуже тхне від Вашої турботи за спільну справу...
По-перше, гидко стає за панічний суто Ваш переляк перед відповідальністю, що зрів 3 роки. А як же, звичайно, вірю, що 1,5 роки ви нічого не підозрювали й гадки не мали, що діється щось не зовсім чи зовсім неправильно. На думку одразу спадає особиста помста Леопольдівні (причинно-наслідковій зв"язок тут у гілці шукати ще огидніше).
По-друге, Ви -- доросла людина, що займає вельми високу та відповідальну посаду у підприємстві, і я нізащо не повірю, що досі не знаєте меж зон відповідальності кожного з працівників. Тобто, Ви цілком усвідомлюєте, що за неврівноваженість структурно-посадових відповідностей головний бухгалтер відповідальності не несе, бо у нього ж своя зона відповідальності -- фінансова. Висновок напрошується той же, що і у першому пункті.
По-третє, якщо Леопольдівна вже давно виконує ті обов"язки, про які йде мова, але вона аби що не хоче брати на себе офіційну відповідальність, то виразно постає питання особисто Вашої чесності та чесності керівника підприємства стосовно ставлення до людей, КЗоТу, законодавства. Адже, людину не лякала б так відповідальність, якщо на підприємстві не проходили по бухгалтерії, наголошую, оборудки з трудовими угодами, відпускними, лікарняними, мертвими душами... Можливо , ви зовсім не дарма боїтеся, адже у будівельному підприємстві перевірки бувають не лише планові, а й слідчі, бо працівники Ваші -- люди-будівельники, що працюють постійно під впливом потенційних небезпечних факторів, мають професії шкідливі та небезпечні для життя. Але хіба це видно з кабінету... А у випадку серйозної виробничої травми чи смертельного випадку прокурор буде знати усе про Ваше підприємство, кожен підпис, кожен папірець.
По-четверте, інспектор з кадрів "Повинен знати: законодавчі і нормативно-правові акти; методичні матеріали з обліку і руху персоналу; законодавство про працю, структуру і штати підприємства; порядок оформлення пенсій, ведення і зберігання трудових книжок і особових справ працівників підприємства; структуру підприємства і його підрозділів; стандарти уніфікованої системи діловодства, організаційно-розпорядчої документації; чинне законодавство про приймання, переведення та звільнення працівників; порядок обліку особливостей переміщення кадрів і складання установленої звітності; порядок установлення назв професій працівників, загального і безперервного стажу певної роботи, пільг, компенсацій працівникам; порядок ведення банку даних про персонал підприємства; засоби обчислювальної техніки, комунікацій і зв’язку. " І я не думаю, що ті ж вимоги стоять до менеджера з адміністративних справ!! Висновок -- людину треба навчити, відправити на навчання і лиш потім вести мову про призначення наказом директора.
По-п"яте, цікава ситуація, коли менеджер з адмін. справ хоче "поиметь" главного бухгалтера)) Висновок дивитися п. №1 і №2
По-шосте, яка команда може бути в компанії, якщо в її офісі такий головний бухгалтер?! Вірніше, про яку команду може йти мова!? це писала людина, що мала викликати повагу, подавати особистий приклад, об"єднувати людей нарівні з іншими куруючими відділами..
Я дивуюся... Невже я розумніший від усіх, хто вже встиг тут написати...
А вам (навмисно з маленької букви) має бути соромно грати "жертву", плести інтриги, обіймаючи посаду головного бухгалтера. Але, як вже давно відомо, риба гниє з голови...
З повагою до співфорумчан, Олександр С.
Гадство, недобрий початок...#blush#