Блокировка регистрации НН/РК

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
natalka77p
ПрофиПрофи
Повідомлень: 41
З нами з: 09 травня 2016, 09:40
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 31 раз

Повідомлення natalka77p »

Строчка должна быть голубой, если поменяет цвет на желтый - окошко не выскочит.

PPS
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 171
З нами з: 01 вересня 2017, 17:48
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 157 разів

Повідомлення PPS »



Забросайте меня тапками, но как в этой долбаной таблице в ЭК добавлять новые строки???[/quote]

Бесит до нельзя, но через выделение строчки, правой клавишей, всплывающее окно, кстати на прошлой неделе через Хром, даже через выделение не всплывало #wall#

natalka77p
ПрофиПрофи
Повідомлень: 41
З нами з: 09 травня 2016, 09:40
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 31 раз

Повідомлення natalka77p »

Строчку не нужно выделять- просто наведите мышку (руку) и нажмите правую кнопку мышки

Nelli-Nelli
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1729
З нами з: 31 травня 2015, 13:16
Дякував (ла): 399 разів
Подякували: 905 разів

Повідомлення Nelli-Nelli »

PPS писав:
Забросайте меня тапками, но как в этой долбаной таблице в ЭК добавлять новые строки???
Бесит до нельзя, но через выделение строчки, правой клавишей, всплывающее окно, кстати на прошлой неделе через Хром, даже через выделение не всплывало #wall# [/quote]

Фішка в тому, що ніякі рядки не повинні бути виділені.

PPS
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 171
З нами з: 01 вересня 2017, 17:48
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 157 разів

Повідомлення PPS »

Внимание сельхозникам:
Сегодня попробовал подать Таблицу на неотвеченную от 28.10.2017. Таблица принялась, значит таки Таблицу от 28.10.2017 - никто не смотрел - отправил только исходящие коды (без входящих) и приложил опять таки Пояснения - квитанция №2 (пространная с принят/непринят/рассматривается комиссией) не пришла, думаю может так в автомат попадем!!! #music#

skyzee
ПрофиПрофи
Повідомлень: 40
З нами з: 27 січня 2015, 13:29
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення skyzee »

Shim писав:Говорят, что несколько дней на шлюзе неправильно был прописан контроль на проверку пакета документов по заблокированным НН и таблицы. Теперь это исправили.
У Вас принялись повидомлення?

Innessca1403
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 02 листопада 2017, 12:34
Подякували: 1 раз

Повідомлення Innessca1403 »

Доброго дня! Скажіть будь ласка, якщо предавати скаргу Новою поштою або іншими перевізниками потрібно робити довіреність? Якщо уповноваженим представником (працівником) довіреність має бути на фірменому бланку з печаттю чи нотаріальна?

Dimitr
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 16
З нами з: 18 липня 2017, 19:06
Дякував (ла): 55 разів
Подякували: 43 рази

Повідомлення Dimitr »


Ларчик33
ПрофиПрофи
Повідомлень: 35
З нами з: 20 серпня 2017, 22:58
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 14 разів

Повідомлення Ларчик33 »

подскажите, пишет новый клиент в договре пункт в которм написано, что в случе не ригсрации поставщиком (мной то есть) налоговой накладной в 15-ти дневный срок, мы должны в течении 3-х дней вернуть ему сумму НДС на расчетный счет.
Как изменить этот пункт? Что делаете в таких случаях?
Как пишете?

cvitlana2017
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 17
З нами з: 21 вересня 2017, 16:27
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення cvitlana2017 »

Доброго дня! Вже зверталась з даним питанням,сама не розберусь, НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ ЖОДНА ПН,
Кв №1
Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - документ не відповідає формату (стандарту) електронного документа суб'єктів господарювання, затвердженого наказом Міндоходів України від 29.11.2013 № 729, а саме: реквізит "Пов'язані документи" не може бути заповненим.
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України, версія 2.2.15.23
В чому справа,куди звертатись?

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”