Блокировка регистрации НН/РК

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
Moka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 295
З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 209 разів

Повідомлення Moka »

-------
ПКУ: ..... 56.16. Днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги відповідним контролюючим органом, а в разі надсилання скарги поштою - дата отримання відділенням поштового зв'язку від платника податків поштового відправлення із скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті......
....56.23.3 скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;.....


ПОСТАНОВА КМУ від 4 липня 2017 р. № 485: ..... 8. Датою подання платником податку скарги є:

у разі подання скарги безпосередньо до ДФС - дата фактичного надходження скарги до ДФС (дата проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС);

у разі надсилання скарги поштовим відправленням - дата отримання відділенням поштового зв’язку від платника податку поштового відправлення із скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв’язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті.

У разі відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює встановлення дати отримання відділенням поштового зв’язку скарги, днем подання скарги вважається день проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС.
---------
Подскажите плиз правильно ли я понимаю вышеизложенное: если наша скарга лежит на Укрпочте с 01.11.2017, то фактически отсчет 10-ти дневного срока пошел с 01.11.2017 и на сегодня, из-за нарушения 10 дневного срока считается принятой в нашу пользу и ПН должна быть зарегистрирована?

IUL
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 06 жовтня 2017, 11:49
Дякував (ла): 167 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення IUL »

Moka писав:-------
ПКУ: ..... 56.16. Днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги відповідним контролюючим органом, а в разі надсилання скарги поштою - дата отримання відділенням поштового зв'язку від платника податків поштового відправлення із скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті......
....56.23.3 скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;.....


ПОСТАНОВА КМУ від 4 липня 2017 р. № 485: ..... 8. Датою подання платником податку скарги є:

у разі подання скарги безпосередньо до ДФС - дата фактичного надходження скарги до ДФС (дата проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС);

у разі надсилання скарги поштовим відправленням - дата отримання відділенням поштового зв’язку від платника податку поштового відправлення із скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв’язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті.

У разі відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює встановлення дати отримання відділенням поштового зв’язку скарги, днем подання скарги вважається день проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС.
---------
Подскажите плиз правильно ли я понимаю вышеизложенное: если наша скарга лежит на Укрпочте с 01.11.2017, то фактически отсчет 10-ти дневного срока пошел с 01.11.2017 и на сегодня, из-за нарушения 10 дневного срока считается принятой в нашу пользу и ПН должна быть зарегистрирована?
нет. По п.п.56.23.3. ПКУ скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Для ГФСУ сроки начала рассмотрения жалобы начинаются "З дня отримання такої скарги...". А п.8 Постанови 485 - это для налогоплательщика: датою подання платником податку скарги ... у разі надсилання скарги поштовим відправленням - дата отримання відділенням поштового зв"язку поштового відправлення... т.е. при подаче жалобы сроки в 10 к.д. не нарушены, но жалоба не получена Центральным органом исполнительной власти, т.е. ГФСУ.


Бухгалтер111
Гений
Гений
Повідомлень: 352
З нами з: 28 січня 2015, 14:59
Дякував (ла): 276 разів
Подякували: 28 разів

Повідомлення Бухгалтер111 »

Коллеги, доброе утро. Подскажите регламентирован ли срок рассмотрения "Повидомлення", отправили свое вечером 07.11, квитанция №1 от 08.11. результата по ней нам сегодня не ждать ?

Olenchuk
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 31 жовтня 2017, 13:43
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Olenchuk »

IUL писав:
Moka писав: У нас с 01.11.2017 лежит скарга на Укрпочте - не забирают( отправляли ценным с описью и уведомлением. Что делать, подскажите кто знает чтобы "поторопить их"?
Имеют право не забирать 30 календарных дней (по пост. КМУ 270 от 05.03.09).
Отправьте гонца в Киев с доверенностью на почтовое отделение, нужно забрать жалобу и отвезти нарочно на Львовскую, 8 (живая очередь 2-3-4 часа).

На будущее - отправляйте курьерской адресной доставкой Укрпочты ценным с уведомлением.
П.с. Пусть ГФСУ "захлебнется" в тоннах жалоб плательщиков. Ну ничо, гореть будет лучше!
На Укрпошті можна доплатити за кур"єрську доставку (написати лист, надати копію чека)

Аватар користувача
Ребекка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4272
З нами з: 28 лютого 2012, 07:00
Звідки: м. Черкаси
Дякував (ла): 7201 раз
Подякували: 2403 рази

Повідомлення Ребекка »

Бухгалтер111 писав:Коллеги, доброе утро. Подскажите регламентирован ли срок рассмотрения "Повидомлення", отправили свое вечером 07.11, квитанция №1 от 08.11. результата по ней нам сегодня не ждать ?
Скрытый текст
Я Вам завидую: тут уже четыре месяца в аду, а некоторые только вкушают всю прелесть блокировки
5 рабочих дней, т.е. 14.11. Кв.2 не ждите к повидомленню, а смотрите кв.2 к заблокированной НН

Olenchuk
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 31 жовтня 2017, 13:43
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Olenchuk »

ффффрррр писав:
ТОСЯ7 писав:
Наталья9211 писав: Доброй ночи!!! Сбросьте и мне пожалуйста "козу" на запит публичной информ. vni9211@ukr.net Заранее спасибо.



Пожалуйста,сбросьте и мне "козу" на запит публичной информ. Njytxrf@ukr.net СПАСИБО.
если можно, скиньте и мне. Буду благодарна grand-gaz-service@ukr.net
Скиньте будь ласка і мені "козу" на запит публічної інформації: lenabyh909@gmail.com Дякую!

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Olenchuk писав:
IUL писав:
Moka писав: У нас с 01.11.2017 лежит скарга на Укрпочте - не забирают( отправляли ценным с описью и уведомлением. Что делать, подскажите кто знает чтобы "поторопить их"?
Имеют право не забирать 30 календарных дней (по пост. КМУ 270 от 05.03.09).
Отправьте гонца в Киев с доверенностью на почтовое отделение, нужно забрать жалобу и отвезти нарочно на Львовскую, 8 (живая очередь 2-3-4 часа).

На будущее - отправляйте курьерской адресной доставкой Укрпочты ценным с уведомлением.
П.с. Пусть ГФСУ "захлебнется" в тоннах жалоб плательщиков. Ну ничо, гореть будет лучше!
На Укрпошті можна доплатити за кур"єрську доставку (написати лист, надати копію чека)
через сайт Укрпочты можна заказать курьера "двери в двери", что бы доставил

Olenchuk
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 31 жовтня 2017, 13:43
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Olenchuk »

Alisa2014 писав:Добрый день! Запит публич. инф. Подскажите как заполняли:Розпорядник інформації -ДФС України? В Загальному описі інформації -вказати що це скарга і вхідний номер ДФС чи описувати що це все таке по накладній№?
Плиз, поделитесь у кого был положительный ответ
Поділіться інформацією будь ласка

Eline
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 03 листопада 2017, 12:09
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 7 разів

Повідомлення Eline »

В загальному описі так і пишіть. Скарга така-то подана дата, реєстраційний номер. Просимо надати інформацію. Відправляйте з поштового ящика підприємства. Нам прийшла відповідь десь через тиждень.

Марина ***
Оракул
Оракул
Повідомлень: 218
З нами з: 16 березня 2011, 02:26
Дякував (ла): 17 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Марина *** »

Доброго дня!

Шановні колеги, підскажіть, будь ласка в мене вже 5 квитанція приходить на "Повідомлення щодо подачі документів .."Не відповідає стандарту XML (помилка структури).

два рази через кабінет відправляла і 3 через медок, одна і таж помилка...

При перевірці ,пише , що помилок немає.#help# #help#

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”