Самый классный абзац (не ну там все очень "приятное"), но это вообще класс:
"Проте, якщо до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником недостовірної інформації згідно з додатком до цих Критеріїв, Комісія ДФС має право прийняти рішення про неврахування інформації, наданої платником за встановленою формою, при здійсненні ДФС Моніторингу. Якщо така інформація була врахована системою Моніторингу автоматично, після прийняття Комісією ДФС рішення про неврахування інформації в порядку, передбаченому цим пунктом, така інформація згідно з додатком до цих Критеріїв не підлягає автоматичному врахуванню"
т.е. даже если программа автоматически зарегила НН, то они могут в ручном режиме на основании того, что левая нога зачесалась, отменить регистрацию!!!!
LLSS писав:Кто рисковал и включал блок в налоговый кредит? Камералка приходит через месяц?
Думаю прийдет через месяц (когда декларацию сдадите) выпишут акт о завышении НК. У нас было наоборот: заблокировали ПН, мы выписали на эту же операцию другую ПН (только номер поменяли), догадывались чем закончится, но выбора не было. В итоге пришел акт о том что мы занизили НО, никакие заперечення по поводу того что это задвоение не принимаються, выписали ППР, теперь оскаржуем (пока в ДФС)
1. Інформацію про документи, які знаходяться у володінні органів Державної фіскальної служби України, розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua), субсайтах територіальних органів Державної фіскальної служби України.
2. Запит на отримання публічної інформації (далі – Запит) може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
на поштову адресу: 04655, м.Київ, Львівська пл., 8 ;
(адреса місцезнаходження органу Державної фіскальної служби України, на яку надсилаються Запити)
(на конверті вказувати „Публічна інформація”); на електронну адресу: __publicinfo@sfs.gov.ua ;
(адреса електронної пошти органу Державної фіскальної служби України, на яку надсилаються Запити)
факсом: __ (044) 272-08-41 ;
(номер факсу органу Державної фіскальної служби України, на який надсилаються Запити)
за телефоном: 0-800-501-007 ;
(номер телефону органу Державної фіскальної служби України, на який надходять Запити)
в усній формі особисто посадовим особам відділу обліку звернень громадян та організації доступу до публічної інформації Управління розгляду звернень та запитів Департаменту обслуговування платників _
Подскажите а чем отличается запит на публичную информацию от просто письма отправленного через электронный кабинет? Вчера отправила такое письмо через электронний кабинет с просьбой предоставить инфу касательно скарги (она еще на почте, уже 2 недели). Сегодня пришел регистрационный номер листа.
Подскажите выписала корректировку к зарегистрированной накладной, отправила покупателю, те отправили на регистрацию и ее заблокировали. Теперь я подаю документы на разблокировку, а мне отвечают что такой Рк не существует. что я делаю неправильно?
tirisha писав:Подскажите выписала корректировку к зарегистрированной накладной, отправила покупателю, те отправили на регистрацию и ее заблокировали. Теперь я подаю документы на разблокировку, а мне отвечают что такой Рк не существует. что я делаю неправильно?
Проверьте в Повидомлени реквизиты РК (№ , дату, сумму, рег№ квитанции и т.д.)
как они уже достали своими изменениями...
интересно когда мы это будем наблюдать в кабинете
"Значення показників D та P обраховуються ДФС автоматично кожного 10 числа календарного місяця, наступного за звітним, та стають доступними платнику в електронному кабінеті.".
или блокировка активная а все остальное подождите на доработке
как они уже достали своими изменениями...
интересно когда мы это будем наблюдать в кабинете
"Значення показників D та P обраховуються ДФС автоматично кожного 10 числа календарного місяця, наступного за звітним, та стають доступними платнику в електронному кабінеті.".
или блокировка активная а все остальное подождите на доработке
Тоже прочитала и начала "тыкаться" во все двери кабинета.#wall# Пока ничего не нашла.