Блокировка регистрации НН/РК (частина 2️⃣)

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
lilinet
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 112
З нами з: 30 січня 2015, 09:42
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення lilinet »

Добрий вечір!
Підкажіть, будь ласка, сьогодні вперше зупинили реєстрацію ПН. В квитанції таке:
ДOКУMЕНТ ПPИЙНЯТO. PЕЄСТPАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, регістрація ПН/PК від 20.10.2022 №1 в Єдиному регістрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3214, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PК для розгляду питання прийняття рінення про реgстрацію/відмову в реgстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реgстрі податкових накладних. Додатково повідомляgмо: показник "D"=9.0858%, "P"=0.
До цього часу без проблем все реєструвалося. Ми продукцію самі виробляємо. Що потрібно подавати таблицю?

buh_vika
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 858
З нами з: 02 вересня 2010, 01:19
Дякував (ла): 554 рази
Подякували: 30 разів

Повідомлення buh_vika »

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка. Подали заяву на розблокування, всі додатки, все є. Заяву не прийнято, а у квитанції №1 Документ збережено, чекайте на квит.2 Виявлені помилки --- . Як це розуміти?

Аватар користувача
Симпа
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1451
З нами з: 04 січня 2012, 03:21
Дякував (ла): 1948 разів
Подякували: 570 разів

Повідомлення Симпа »

buh_vika писав:
31 жовтня 2022, 16:13
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка. Подали заяву на розблокування, всі додатки, все є. Заяву не прийнято, а у квитанції №1 Документ збережено, чекайте на квит.2 Виявлені помилки --- . Як це розуміти?
Справляйте помилки

pryha08
ПрофиПрофи
Повідомлень: 30
З нами з: 16 липня 2018, 11:52
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення pryha08 »

Доброго вечора!
Поможіть розібратися, я відправила таблицю прийшла квитанція 2 з помилкою:
Для Коду згідно з КВЕД 25.91 в жодному з рядків не
заповнено «Код згідно з УКТЗЕД/ Державним класифікатором
продукції та послуг товарів/послуг (постачання/надання)»
І так по кожному коду, який я подавала в 3 стовпчику.
Коди брала з податкових.
наприклад

2 стовпчик 20.30 3 стовпчик------ 4 стовпчик 3208
25.91 7310291000 ----
Що не так?
Може я вже смотрю в книгу віжу фигу, чи просто недоганяю

s-kontur2005
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 10
З нами з: 08 серпня 2013, 14:45
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення s-kontur2005 »

Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової при розблокувані.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?

buh_vika
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 858
З нами з: 02 вересня 2010, 01:19
Дякував (ла): 554 рази
Подякували: 30 разів

Повідомлення buh_vika »

Доброго дня. Підкажіть, що робити: Порушено вимоги пункту 4 розділу ІІІ порядку обміну електронними
документами з контролюючими органами, затвердженого наказом
Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, а саме:
податковий документ в електронному вигляді має невірну
послідовність підписів КЕП

kinona1
Мастер
Мастер
Повідомлень: 50
З нами з: 13 жовтня 2020, 15:24
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 36 разів

Повідомлення kinona1 »

s-kontur2005 писав:
01 листопада 2022, 07:58
Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової при розблокувані.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?
1. Якщо ваш замовник не бюджетна організація, націнку на матеріали ви можете робити будь-яку. Документ до договору називається кошторис. З точки зору обліку це сама вірна схема, з точки зору блокування/розблокування-ніхто не знає наперед, у когось не блокують, у когось блокують і не розблоковують
2. В такому варіанті у вас ще повинен бути акт приймання-передачі матеріалів вам від замовника в монтаж+облік матеріалів на забалансовому рахунку і акт списання із забалансового рахунку використаних матеріалів. Податковій буде складно зрозуміти цю схему, хоча і вона має місце бути. Крім того, у вас на 1 операцію буде 2 ПН-на матеріали і на роботи і в разі блокування їх обох обсяг вашої роботи по розблокуванню подвоюється.
3. Шанс є завжди. Але якщо ви на матеріали робите націнку +додаєте до ціни вартість робіт, то ваша ціна продажу, мабуть, перевищує ціну придбання більше, ніж в 1,5 рази. В такому разі вам і далі будуть блокувати

Al_na
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 110
З нами з: 03 квітня 2018, 14:09
Звідки: м. Бровари
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 65 разів

Повідомлення Al_na »

s-kontur2005 писав:
01 листопада 2022, 07:58
Фірма надає монтажні послуги з встановлення воріт з нашими матеріалами. Не можу визначитись, як правильно оформити документи, щоб не було питань у Податкової при розблокувані.
1. Заключати с Замовником договір підряду и додавати калькуляцію- де вказувати ціну матеріалів та робіт. Тоді питання - Чи можу я вказувати в цій калькуляції вартість матеріалів зі своєю націнкою, чи потрібно ставити ціну за яку ми придбали у постачальника? (Ми робимо націнку на матеріали і ставити закупочну ціну нам не підходить) Чи може, цей документ назвати не калькуляцією, а якось по іншому?
2. Заключати договір Поставки і окремо договір на монтажні роботи. Які в такому випадку документи надавати в Податкову, при розблокуванні Податкових накладних на монтажні роботи? - штатний розклад и нарахування з/плати і все?
3. Чи можливо заключити договір поставки в ціну товара входить монтаж та супутні витрати. Код в податковій накладній ставити той самий, який був при закупці товара у постачальника. Як на це дивитися податкова? Я так робила багато років, і зараз заблоковано усі податкові. Чи буде у мене шанс розблокувати їх?
Як на мене перший вріант найоптимальніший. У Вас по суті виробництво воріт та їх монтаж. В мене були двері та їх монтаж. Розблокування на практиці не було, але документально виставлявся рахунок (ворота 1 шт 2мх4м, монтаж воріт 1 шт), замовник підписує акт, видаткову та ттн.
Я далі складаю внутрішній документ -калькуляцію на ворота 2×4м та їх монтаж, тобто на всю суму рахунка (договора) у довільній формі, де окремо вказується матеріали на виробництво воріт та матеріали витрачені на монтаж і сума монтажа , потім до калькуляції додаю акт списання матеріалів в 1с.(2шт).
Таким чином договір, рахунок, акт, ттн, калькуляція, акти списання м-21.
В калькуляціїї строчки:
1.матеріали на ворота 2тис грн,
2.виготовлення 10%,
3 націнка 30%
4. всього без ПДВ ворота 2800грн,
5. матеріали для монтажу 700грн,
6.робота люд/год 5 - 2000грн,
7. всього без ПДВмонтаж 2700грн..
8. загальна вартість по договору без ПДВ 5500,
9. ПДВ 1100,
10.загальна сума договору 6600.
А далі вже самі там граєтесь матеріалами та цифрами.
Замовнику калькуляцію (кошторис) не надаєте, це внутрішній документ

V@lentinka
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 17 липня 2018, 09:35

Повідомлення V@lentinka »

Добрий день. Підприємство потрапило до ризикових по п.8 Критеріїв ризиковості, встановлено придбання товарів у суб'єктів господарювання з ознаками ризиковості. Підкажіть, будь ласка, хто з таким зустрічався, за який період надавали копії документів? І чи є якийсь шаблон чи зразок з пояснювальної?

@Лиса
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1237
З нами з: 28 лютого 2015, 14:58
Дякував (ла): 413 разів
Подякували: 346 разів

Повідомлення @Лиса »

Шановні колеги, хто може поділитися прикладом пояснення до таблиці, надаємо послуги, заблоковано 55 податкових і які ще додатки подавати до пояснення?

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”