Блокировка регистрации НН/РК

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
tiex1994
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 21 листопада 2017, 14:40
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 52 рази

Повідомлення tiex1994 »

Massy писав:Коллеги! А кого-то блокировали по поставкам в "Метро"? А то они уверяют, что это мы единственные такие лузеры, а с остальными поставщиками все гуд, и они в первый раз о такой проблеме слышат.
в нас поставки держпідприємству (по прозорро), в них навіть пункт в договорі (основні умови договору у дкт були) що нема розрахунку поки нема зареєстрованої пн. Таких як ми багато. Напевне елемент змови є і в цьому. Тому що в той самий день частина того самого товару (менша сума) пішла на комерційне підприємство і пн зареєстрована. Там була передоплата. Причому першу реєструвала цю, на державне підприємство, довго не було квитанції. Другу вже під вечір кинула - в моменті зареєструвалась. А по тій зупинена.

Вик@
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 933
З нами з: 04 жовтня 2010, 01:34
Дякував (ла): 451 раз
Подякували: 264 рази

Повідомлення Вик@ »

tiex1994 писав: Що, на Вашу думку, може зробити бізнес-омбудсмен, аби виправити ситуацію?
Мне только после жалобы бизнес-омбудсмену и его запроса в ГФС зарегистрировали НН, больше ничего не помогло(((, НН, на минуточку, была от 31.07.17 г., а зарегистрировали только 13.11.17 г. Вот так и работаем#wall#

tiex1994
ПрофиПрофи
Повідомлень: 44
З нами з: 21 листопада 2017, 14:40
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 52 рази

Повідомлення tiex1994 »

Вик@ писав:
tiex1994 писав: Що, на Вашу думку, може зробити бізнес-омбудсмен, аби виправити ситуацію?
Мне только после жалобы бизнес-омбудсмену и его запроса в ГФС зарегистрировали НН, больше ничего не помогло(((, НН, на минуточку, была от 31.07.17 г., а зарегистрировали только 13.11.17 г. Вот так и работаем#wall#
я имела ввиду что писать в этой графе? "примусити дфс зареєструвати"?

Вик@
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 933
З нами з: 04 жовтня 2010, 01:34
Дякував (ла): 451 раз
Подякували: 264 рази

Повідомлення Вик@ »

tiex1994 писав:
Вик@ писав:
tiex1994 писав: Що, на Вашу думку, може зробити бізнес-омбудсмен, аби виправити ситуацію?
Мне только после жалобы бизнес-омбудсмену и его запроса в ГФС зарегистрировали НН, больше ничего не помогло(((, НН, на минуточку, была от 31.07.17 г., а зарегистрировали только 13.11.17 г. Вот так и работаем#wall#
я имела ввиду что писать в этой графе? "примусити дфс зареєструвати"?
Я писала - помочь в регистрации НН

Оксана Михневич
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 27
З нами з: 20 листопада 2017, 11:11
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Оксана Михневич »

Moka писав:
пчела1972 писав:
marina11 писав: Після реєстрації повернеться, так як заблоковані ПН, коректно відображені у звітності, реєструються і того ж дня сума "перевищення" зменшується.
Business Ombudsman , заходите на сайт і зверху " Подати скаргу" заповняєте форму, прикріпляєте скаргу і документи, один файл-20мб, тає є 4, подаєте і приходить на ел,пошту "Шановний Пане/Пані!
Дякуємо Вам за надіслану скаргу!
Це автоматизована відповідь. Номер Вашого звернення ( №)
Бізнес-омбудсмен приймає рішення стосовно початку розслідування чи щодо відхилення скарги протягом 10 робочих днів з дня отримання скарги. 10-ти денний період починається з дня, наступного за днем отримання скарги, і закінчується із завершенням 10-го робочого дня.
Ми письмово повідомимо Вас про подальші кроки у згаданий період.
З повагою,
Команда Ради бізнес-омбудсмена"
пошла катать запит омбудсмену)....+1 чтобы быстрей начал "приймати рішення стосовно початку розслідування"
а Вы уже подавали жалобу и пришел отказ?

IUL
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 06 жовтня 2017, 11:49
Дякував (ла): 167 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення IUL »

tiex1994 писав:
Вик@ писав:
tiex1994 писав: Що, на Вашу думку, може зробити бізнес-омбудсмен, аби виправити ситуацію?
Мне только после жалобы бизнес-омбудсмену и его запроса в ГФС зарегистрировали НН, больше ничего не помогло(((, НН, на минуточку, была от 31.07.17 г., а зарегистрировали только 13.11.17 г. Вот так и работаем#wall#
я имела ввиду что писать в этой графе? "примусити дфс зареєструвати"?
Відновити безпідставно порушене ДФСУ право на реєстрацію ПН, як варіант ... и т.д. и т.п.

IUL
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 06 жовтня 2017, 11:49
Дякував (ла): 167 разів
Подякували: 50 разів

Повідомлення IUL »

Massy писав:Дорогие и уважаемые коллеги! Мы поставляем сетям продукты, с небольшим сроком годности. Нас заблокировали. Поделитесь, плиз, опытом, как вы работали в такой ситуации, как договаривались с контрагентами (особенно крупными, типа Метро, Ашан, Омега). У нас едет много импорта, а сети уже отказываются платить и не делают заказы. У нас товар просто испортится. Помогите, пожалуйста!!! Мы уже в трубу вылетаем!!!
Оплата 80% от стоимости товара. 20% - после рег. НН. И только так#g_pinkgla

ar4ik
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 14252
З нами з: 07 січня 2013, 06:29
Дякував (ла): 22126 разів
Подякували: 40706 разів

Повідомлення ar4ik »

+1, примусити зареєструвати- это не фонтан. Я писала- проконтролювати виконання чинного законодавства стосовно розгяду скарги и т.д. и т.п. Единственное- в начале сентября переписка летала, а сейчас и там видать завал, но тьху три раза- помогли по всем скаргам.

Moka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 295
З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 209 разів

Повідомлення Moka »

Оксана Михневич писав:
Moka писав:
пчела1972 писав:Business Ombudsman , заходите на сайт і зверху " Подати скаргу" заповняєте форму, прикріпляєте скаргу і документи, один файл-20мб, тає є 4, подаєте і приходить на ел,пошту "Шановний Пане/Пані!
Дякуємо Вам за надіслану скаргу!
Це автоматизована відповідь. Номер Вашого звернення ( №)
Бізнес-омбудсмен приймає рішення стосовно початку розслідування чи щодо відхилення скарги протягом 10 робочих днів з дня отримання скарги. 10-ти денний період починається з дня, наступного за днем отримання скарги, і закінчується із завершенням 10-го робочого дня.
Ми письмово повідомимо Вас про подальші кроки у згаданий період.
З повагою,
Команда Ради бізнес-омбудсмена"
пошла катать запит омбудсмену)....+1 чтобы быстрей начал "приймати рішення стосовно початку розслідування"
а Вы уже подавали жалобу и пришел отказ?
скарги написали и они лежат на почте, одня с 01.11.2017

Moka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 295
З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 209 разів

Повідомлення Moka »

IUL писав:
tiex1994 писав:
Вик@ писав: Мне только после жалобы бизнес-омбудсмену и его запроса в ГФС зарегистрировали НН, больше ничего не помогло(((, НН, на минуточку, была от 31.07.17 г., а зарегистрировали только 13.11.17 г. Вот так и работаем#wall#
я имела ввиду что писать в этой графе? "примусити дфс зареєструвати"?
Відновити безпідставно порушене ДФСУ право на реєстрацію ПН, як варіант ... и т.д. и т.п.
Я такое пишу (если что поправьте плиз, еще не отправила, доки пока готовлю):
_____
Деталі скарги
1 Блок: Державна фіскальна служба України, комісія ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, Кабінет міністрів України.

2. Блок: Захистити або допомогти відстояти права підприємств України щодо статті 204 Цивільного кодексу України
3. Блок: Починаючи з жовтня 2017р. ТОВ "…….." має 4 податкові накладні по якім було відмовлено в реєстрації в ЄРПН. Згідно процедури та строків були надіслані до ДФС Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК , але в усіх випадках було відмовлено в реєстрації податкових накладних рішеннями комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації. Згідно ст. 204 Цивільного кодексу України: «Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним». Тобто виходячи з вищезазначеного Державна фіскальна служба України, комісія ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, Кабінет міністрів України безпідставно взяли на себе функції закону та суду. Та це ще не все – підприємства фактично позбавлені права оскаржувати рішеннями комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, тому що:
1. В рішеннях комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації не наведені чіткі та зрозумілі підстави відмови, лише процитована фраза Положення постанови КМУ від 29 березня 2017 р. № 190: «надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування

2. Надіслані поштовими відправленнями скарги на рішеннях комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації не забираються ДФС і підприємствам треба докласти чимало зусиль аби «вимусити» ДФС отримати поштові відправлення зі скаргами. Як приклад: одна з наших перших скарг з 01.11.2017р. та й досі на відділені Укрпошти і не зрозуміло чи отримають ДФС її чи ні.

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”