Блокировка регистрации НН/РК

податкова накладна, розрахунок коригування до податкової накладної, реєстр і реєстрація податкових накладних
NATA888
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 904
З нами з: 05 грудня 2012, 07:43
Дякував (ла): 707 разів
Подякували: 352 рази

Повідомлення NATA888 »

Всім доброго, та легкого тижня!
Підкажіть де знайти це повідомлення J(F)1312601 (перший раз стикаюся з цим "щастям")
що в повідомленні вказувати, подавати краще через медок чи електронний каб.?

Бухгалтер111
Гений
Гений
Повідомлень: 352
З нами з: 28 січня 2015, 14:59
Дякував (ла): 276 разів
Подякували: 28 разів

Повідомлення Бухгалтер111 »

NATA888 писав:Всім доброго, та легкого тижня!
Підкажіть де знайти це повідомлення J(F)1312601 (перший раз стикаюся з цим "щастям")
що в повідомленні вказувати, подавати краще через медок чи електронний каб.?
Сейчас Повідомлення 1312602, тут пишут что лучше через Электр.кабинет, но я отправляла через Медок - просто следите чтобы пришла кв.№1, а то в одном из случаев она не пришла. Прикрепляйте документы подтверждающие реальность сделки которая в заблокированной НН, размер не более 2 МБ, формат PDF + сопроводительное письмо с кратким описанием фирмы, деятельности, мощностей, арендуемых площадей, штатного расписания и уплаченных за прошлые периоды налогов. Ждите ответа 5 раб.дней, затем в Эл.кабинете встречайте "Рішення" положительное или отрицательное.

NATA888
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 904
З нами з: 05 грудня 2012, 07:43
Дякував (ла): 707 разів
Подякували: 352 рази

Повідомлення NATA888 »

Бухгалтер111 писав:
NATA888 писав:Всім доброго, та легкого тижня!
Підкажіть де знайти це повідомлення J(F)1312601 (перший раз стикаюся з цим "щастям")
що в повідомленні вказувати, подавати краще через медок чи електронний каб.?
Сейчас Повідомлення 1312602, тут пишут что лучше через Электр.кабинет, но я отправляла через Медок - просто следите чтобы пришла кв.№1, а то в одном из случаев она не пришла. Прикрепляйте документы подтверждающие реальность сделки которая в заблокированной НН, размер не более 2 МБ, формат PDF + сопроводительное письмо с кратким описанием фирмы, деятельности, мощностей, арендуемых площадей, штатного расписания и уплаченных за прошлые периоды налогов. Ждите ответа 5 раб.дней, затем в Эл.кабинете встречайте "Рішення" положительное или отрицательное.
В ел.кабінеті таке видає при створенні запиту: ADF_FACES-60097:For more information, please see the server's error log for an entry beginning with: ADF_FACES-60096:Server Exception during PPR, #891
А в медку де можна знайти ці повідомлення?
Що в поясненні вказувати? Може хто має текст#blush#

Elina0707
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 29 червня 2017, 12:17
Дякував (ла): 46 разів

Повідомлення Elina0707 »

подскажите пожалуйста, верно ли я понимаю новый п.6 абз3 критериев
"3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів)."

теперь если в РК идет замена на уровне первых 4 цифр УКТвед - то любой такой РК автоматом отправляется в блок, так?
т.е. права на любую описку нет?

БукаБяка - интересно, если не затруднит - отпишитесь о результатах плиз

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Бухгалтер111 писав:
пчела1972 писав:
tiex1994 писав:Колеги, відпишіться кому днями розблоковували ПН по скарзі, хочу знати скільки днів від прийняття пакеду документів до фактичної реєстрації ПН проходить саме зараз.
У мене сьогодні дійсно в хорошому значені "чорна п'ятниця" , розблокували ПН за скаргою, дякую всім за допомогу!#dance# Звичайно здоров'я і нервів втрачених на це все мені ніхто не поверне. Я вже писала, скаргу відправили 08.11.2017р. УП експрес з кур. доставкою, 3 10.11 вона завісла на відділ.Київ-53, три дні підряд ходили на Хмельницьке центр. відділ. УП-вони подавали службові -результата нуль, тільки після дзвінка на гар.лінію держ.адм. , на слідуючий день 17.11 після обіду доставили нашу скаргу, 20.11 подала запит на публічку, 21.11 подала скаргу в раду омбудсмена, вчора до ночі штурмувала ел. кабінет- все було без змін, а сьогодні зранку в ел. кабінеті ПН зарег. за рішенням комісії від 22.11.2017. Дякую ще раз ВСІМ за допомогу!!!
Мы имели неосторожность отправить скаргу через УП, теперь ждем когда ее соизволят забрать представители ДФС, подскажите пож. омбудсмену Вы подавали ту же скаргу что и на Львовскую с теми же доками, или это скарга о том что они не забирают ту первую :)??
Добрый день всем, наша скарга была в киеве 20.11, забрали только сегодня, не успевают бедняжки.

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Девочки подскажите в электронном кабинете - Головна-ЕРПН пишет нет данных, помылка оброблення звиту, не в курсе что за прикол?

Vitamink@
Гуру
Гуру
Повідомлень: 74
З нами з: 13 квітня 2016, 09:37
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Vitamink@ »

БУХГАЛТЕР_2012 писав:Девочки подскажите в электронном кабинете - Головна-ЕРПН пишет нет данных, помылка оброблення звиту, не в курсе что за прикол?
У меня то же самое, перегружен бедняжка)

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

БУХГАЛТЕР_2012 писав:
Бухгалтер111 писав:
пчела1972 писав: У мене сьогодні дійсно в хорошому значені "чорна п'ятниця" , розблокували ПН за скаргою, дякую всім за допомогу!#dance# Звичайно здоров'я і нервів втрачених на це все мені ніхто не поверне. Я вже писала, скаргу відправили 08.11.2017р. УП експрес з кур. доставкою, 3 10.11 вона завісла на відділ.Київ-53, три дні підряд ходили на Хмельницьке центр. відділ. УП-вони подавали службові -результата нуль, тільки після дзвінка на гар.лінію держ.адм. , на слідуючий день 17.11 після обіду доставили нашу скаргу, 20.11 подала запит на публічку, 21.11 подала скаргу в раду омбудсмена, вчора до ночі штурмувала ел. кабінет- все було без змін, а сьогодні зранку в ел. кабінеті ПН зарег. за рішенням комісії від 22.11.2017. Дякую ще раз ВСІМ за допомогу!!!
Мы имели неосторожность отправить скаргу через УП, теперь ждем когда ее соизволят забрать представители ДФС, подскажите пож. омбудсмену Вы подавали ту же скаргу что и на Львовскую с теми же доками, или это скарга о том что они не забирают ту первую :)??
Добрый день всем, наша скарга была в киеве 20.11, забрали только сегодня, не успевают бедняжки.
Я звонила на гарячую линию Укрпочты, дали телефон Киев-53, на второй день(14.11) только дозвонилась, спрашиваю почему скарга пришла к Вам 13.11 вы ее не вручили(оплачено полный комлект-экспресс, рекомендательное,курьер) , хотя знаю что курьера в ДФС не пускают, сами работники приходят в 14-00 каждый день и забирают почту, она мне говорит: они приходят каждый день но пока забирают 06.11, потому что не влаживаются в свои строки 10 дней, и вот что ты кому скажешь... покращення......

Moka
Оракул
Оракул
Повідомлень: 295
З нами з: 13 листопада 2017, 18:53
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 209 разів

Повідомлення Moka »

БУХГАЛТЕР_2012 писав:
БУХГАЛТЕР_2012 писав:
Бухгалтер111 писав: Мы имели неосторожность отправить скаргу через УП, теперь ждем когда ее соизволят забрать представители ДФС, подскажите пож. омбудсмену Вы подавали ту же скаргу что и на Львовскую с теми же доками, или это скарга о том что они не забирают ту первую :)??
Добрый день всем, наша скарга была в киеве 20.11, забрали только сегодня, не успевают бедняжки.
Я звонила на гарячую линию Укрпочты, дали телефон Киев-53, на второй день(14.11) только дозвонилась, спрашиваю почему скарга пришла к Вам 13.11 вы ее не вручили(оплачено полный комлект-экспресс, рекомендательное,курьер) , хотя знаю что курьера в ДФС не пускают, сами работники приходят в 14-00 каждый день и забирают почту, она мне говорит: они приходят каждый день но пока забирают 06.11, потому что не влаживаются в свои строки 10 дней, и вот что ты кому скажешь... покращення......
что-то они "бедняжки" 01.11 перескочили#clamping# наша пока лежит(
в пятницу написала обмудсмену, вроде не отшили, попросили дополнительно скарги отсканировать и прислать им.

БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »

Девочки омбудсмену, что пишем, на кого жалуемся на Госфискальну службу Украины или как правильно написать? 22.11 их 10 дней по скарге вышло но на сегодняшний день все везде глухо, кто как писал онлайн скаргу подскажите

Закрито

Повернутись до “Податкова накладна”