посильная помощь от ДФС "Інформація про нормативну грошову оцінку земель населених пунктів" в разделеfgrubin писав:Справа в тому, що минулорічній декларації стоїть НГО, яку ми брали з довідки держгеокадастру, а там вона зазначена с коефіцієнтом 1,756.павло56 писав:Незрозуміло чому така метушня щодо НГО землі для Декларації ЄП 4гр. В змінах до Пк чітко написано що до попереднього року коефіцієнт 1,0. Це значить що НГО беремо ту котру показували в декларації за попередній рік. . По такій логіці і діють податкові органи .Тому якщо зменшите НГО до попернього року вам зарахують як порушення.
На сьогодні жодним нормативним актом не передбачено застосування коефіцієнту 1,756.
В більшості випадків НГО проводилась станом на 01.07.1995 року, в мене, наприклад, НГО ріллі станом 01.01.1995 року становить 3523 грн. за гектар.
В минулому році я індексував цю цифру на відповідні коефіцієнти, в тому числі 1,756.
На якій підставі я маю в цьому році застосовувати коефіцієнт 1,756?
[center][/center]
при этого Госкомзем во вступительном слове обозначил
С уважением
Основними завданнями створення Довідника показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є:
систематизація актуальної інформації про рік останнього проведення нормативної грошової оцінки земель кожного населеного пункту України та його середню (базову) вартість, дату та номер рішення місцевої ради про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, розрахункову площу та чисельність населення, кошторисну вартість робіт, значення регіональних та зональних коефіцієнтів оцінки;
забезпечення розробників технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів матеріалами для аналізу результатів оцінки населених пунктів, визначення співвідношення отриманих результатів по землях однотипних груп населених пунктів у різних регіонах країни, що дозволить підвищити якість виконання робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, унеможливить штучне заниження або завищення такої оцінки;
забезпечення аналізу та прогнозування органами місцевого самоврядування економічного ефекту застосування нормативної грошової оцінки залежно від року її проведення в частині наповнення місцевих бюджетів;
стимулювання своєчасного оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів відповідно до вимог статті 18 Закону України “Про оцінку земель”;
забезпечення відкритості результатів нормативної грошової оцінки земель населених пунктів для широкого загалу.
Дані Довідника дозволяють порівняти результати нормативної грошової оцінки земель населеного пункту з однотипними групами населених пунктів за регіоном розташування, адміністративним статусом, роком проведення оцінки тощо, що в свою чергу дозволяє розробникам технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів уникати екстремальних результатів такої оцінки без наявного на те обґрунтування.
Довідник дає вартісні орієнтири, які слугуватимуть для прийняття виважених рішень по затвердженню технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту.
Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів регулюється Законом України «Про оцінку земель». Обов’язковість проведення нормативної грошової оцінки земель передбачено статтею 13, а періодичність її проведення - щонайменш один раз на 5-7 років (повторна нормативна грошова оцінка) – статтею 18 цього Закону.
У 2013 році в Україні на 100 % завершено проведення нормативної грошової оцінки земель усіх населених пунктів відповідно до статті 13 Закону України “Про оцінку земель”.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2000 № 783 «Про проведення індексації грошової оцінки земель» (з 1995 по 2010 рік) та пункту 289.2 Податкового кодексу України (починаючи з 2011 і надалі) нормативна грошова оцінка земель індексується на відповідний коефіцієнт (по роках, за які проводилась індексація):
за 1996 рік – 1,703,
за 1997 рік – 1,059,
за 1998 рік – 1,006,
за 1999 рік – 1,127,
за 2000 рік – 1,182,
за 2001 рік – 1,02,
за 2005 рік – 1,035,
за 2007 рік – 1,028,
за 2008 рік – 1,152,
за 2009 рік – 1,059,
за 2010 рік – 1,0,
за 2011 рік – 1,0,
за 2012 рік – 1,0,
за 2013 рік – 1,0,
за 2014 рік – 1,249,
за 2015 рік – 1,433,
за 2016 рік – 1,06.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Статтею 1 Закону України “Про оцінку земель” визначено, що дата оцінки земельної ділянки для нормативної грошової оцінки земельної ділянки – це дата, вказана в технічній документації.
З огляду на зазначене коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно (шляхом множення коефіцієнтів) залежно від дати проведення, а не від дати затвердження або введення в дію технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Формування витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок здійснюється територіальними органами Держгеокадастру безоплатно у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви
Також передбачена можливість on-line замовлення такого витягу за допомогою публічної кадастрової карти через офіційний веб-сайт Держгеокадастру ().
З 01.01.2015 надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки здійснюється виключно через центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи), які утворені при місцевих державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування.
З повним переліком ЦНАПів у розрізі регіонів можна ознайомитися на головній сторінці офіційного веб-сайту Держгеокадастру ().
Окремої уваги потребує норма пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України, якою передбачено, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
