Добрый день!
Подскажите, пожалуйста, нужно ли разрабатывать Положение об инвентаризационной комиссии и Положение об оценочной комиссии на предприятии?
Если да, то где их можно взять?
Заранее благодарна!!!!
Положення про інвентаризаційну комісію
-
- Профи
- Повідомлень: 37
- З нами з: 16 лютого 2012, 03:24
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 2 рази
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7199
- З нами з: 22 червня 2011, 05:34
- Дякував (ла): 1215 разів
- Подякували: 1826 разів
вообще в учётной политике есть ссылка о назначении инв. комиссии , вот мой наказ ещё 2008 года
[center]Наказ № 4 ком[/center]
М.Київ 01 січня 2008 р.
Про призначення постійно діючої інвентаризаційної комісії
В цілях забезпечення контролю за збереження товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших активів підприємства , а також для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності
НАКАЗУЮ:
1. Рахувати обов’язковим проведення інвентаризації у випадках, передбачених пунктом 3 Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 11.08.1994 р. № 69 (зі змінами), а саме:
- при зміні матеріально відповідальних осіб (на день прийому-передачі справ);
- при встановленні фактів розкрадання та зловживання, псування цінностей (на день встановлення таких фактів);
- перед складанням річної звітності.
2. Щорічно перед складанням річної бухгалтерської звітності проводити повну інвентаризацію всіх видів активів підприємства в наступні строки:
№ п/п Види активів Дата, на яку проводиться інвентаризація
1 Товарно-матеріальні цінності на 1 жовтня звітного року
2 Незавершене кап будівництво на 1 жовтня звітного року
3 Незавершений капітальний ремонт на 1 жовтня звітного року
4 Розрахунки на 1 жовтня звітного року
5 Витрати майбутніх періодів на 1 листопада звітного року
3. Інвентаризацію будівель, споруд та інших нерухомих об’єктів основних фондів групи 1 проводити один раз на три роки станом на 1 листопада поточного року.
4. Не рідше одного разу на квартал проводити раптові ревізії грошових коштів та грошових документів, які знаходяться на зберіганні в касі підприємства, та вибіркові інвентаризації наявності товарно-матеріальних цінностей.
5. Для організації роботи по проведенню інвентаризації призначити постійно діючу інвентаризаційну комісію в складі:
1.) ____________ заступник директора, голова комісії;
2.) ____________ головний бухгалтер, заступник голови комісії;
3.) ____________. начальник технічного відділу, член комісії;
4.) ____________, менеджер зі збуту, член комісії
5.) ____________., аналітик комп’ютерних систем, член комісії.
6. Постійно діючій інвентаризаційній комісії організувати роботу по проведенню інвентаризації; проводити контрольні перевірки якості проведення інвентаризації робочими інвентаризаційними комісіями; розглядати письмові пояснення осіб, що допустили нестачу, псування товарно-матеріальних цінностей та інші порушення; вносити пропозиції по регулюванню виявлених нестач та втрат від псування товарно-матеріальних цінностей; проводити профілактичну роботу по забезпеченню збереження майна та грошових коштів
7. Організацію роботи по проведенню інвентаризації здійснювати у відповідності з:
Законом України від 16.07.99 р. № 996-ХІV „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”;
Вказівками по організації бухгалтерського обліку в Україні, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 07.05.93 р. № 25 (зі змінами та доповненнями);
Інструкцією по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 11.08.94 р. № 69 (зі змінами);
Інструкцією про порядок заповнення форм річної бухгалтерської звітності підприємства, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 18.08.95 р. № 139, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.09.95 р. № 321/857 (зі змінами та доповненнями).
Директор
ТОВ „ ” ________________
З наказом ознайомлені _________________
[center]Наказ № 4 ком[/center]
М.Київ 01 січня 2008 р.
Про призначення постійно діючої інвентаризаційної комісії
В цілях забезпечення контролю за збереження товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших активів підприємства , а також для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності
НАКАЗУЮ:
1. Рахувати обов’язковим проведення інвентаризації у випадках, передбачених пунктом 3 Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 11.08.1994 р. № 69 (зі змінами), а саме:
- при зміні матеріально відповідальних осіб (на день прийому-передачі справ);
- при встановленні фактів розкрадання та зловживання, псування цінностей (на день встановлення таких фактів);
- перед складанням річної звітності.
2. Щорічно перед складанням річної бухгалтерської звітності проводити повну інвентаризацію всіх видів активів підприємства в наступні строки:
№ п/п Види активів Дата, на яку проводиться інвентаризація
1 Товарно-матеріальні цінності на 1 жовтня звітного року
2 Незавершене кап будівництво на 1 жовтня звітного року
3 Незавершений капітальний ремонт на 1 жовтня звітного року
4 Розрахунки на 1 жовтня звітного року
5 Витрати майбутніх періодів на 1 листопада звітного року
3. Інвентаризацію будівель, споруд та інших нерухомих об’єктів основних фондів групи 1 проводити один раз на три роки станом на 1 листопада поточного року.
4. Не рідше одного разу на квартал проводити раптові ревізії грошових коштів та грошових документів, які знаходяться на зберіганні в касі підприємства, та вибіркові інвентаризації наявності товарно-матеріальних цінностей.
5. Для організації роботи по проведенню інвентаризації призначити постійно діючу інвентаризаційну комісію в складі:
1.) ____________ заступник директора, голова комісії;
2.) ____________ головний бухгалтер, заступник голови комісії;
3.) ____________. начальник технічного відділу, член комісії;
4.) ____________, менеджер зі збуту, член комісії
5.) ____________., аналітик комп’ютерних систем, член комісії.
6. Постійно діючій інвентаризаційній комісії організувати роботу по проведенню інвентаризації; проводити контрольні перевірки якості проведення інвентаризації робочими інвентаризаційними комісіями; розглядати письмові пояснення осіб, що допустили нестачу, псування товарно-матеріальних цінностей та інші порушення; вносити пропозиції по регулюванню виявлених нестач та втрат від псування товарно-матеріальних цінностей; проводити профілактичну роботу по забезпеченню збереження майна та грошових коштів
7. Організацію роботи по проведенню інвентаризації здійснювати у відповідності з:
Законом України від 16.07.99 р. № 996-ХІV „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”;
Вказівками по організації бухгалтерського обліку в Україні, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 07.05.93 р. № 25 (зі змінами та доповненнями);
Інструкцією по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 11.08.94 р. № 69 (зі змінами);
Інструкцією про порядок заповнення форм річної бухгалтерської звітності підприємства, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 18.08.95 р. № 139, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.09.95 р. № 321/857 (зі змінами та доповненнями).
Директор
ТОВ „ ” ________________
З наказом ознайомлені _________________
-
- Профи
- Повідомлень: 37
- З нами з: 16 лютого 2012, 03:24
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 2 рази
Спасибочки за приказ!!!
У меня ещё один вопросик, а оценочную комиссию нужно создавать? Я где-то читала (только где - не помню...), что директор не может самостоятельно назначать сроки эксплуатации, определять группу основных средств, первоначальную стоимость и вводить эти средства (основные, МНМА). Бухгалтер также не вправе это определять, т.к. эти руководители не спецы, и что для этого и создаётся оценочная комиссия. Может есть какой-то документ, где это прописано? Перешерстила всё - не могу найти. Может кто-то сталкивался - помогите!!!
У меня ещё один вопросик, а оценочную комиссию нужно создавать? Я где-то читала (только где - не помню...), что директор не может самостоятельно назначать сроки эксплуатации, определять группу основных средств, первоначальную стоимость и вводить эти средства (основные, МНМА). Бухгалтер также не вправе это определять, т.к. эти руководители не спецы, и что для этого и создаётся оценочная комиссия. Может есть какой-то документ, где это прописано? Перешерстила всё - не могу найти. Может кто-то сталкивался - помогите!!!
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7199
- З нами з: 22 червня 2011, 05:34
- Дякував (ла): 1215 разів
- Подякували: 1826 разів
всё это должно быть в приказе об учётной политике - посмотрите в поисковике учётная политика 2012 я выкладывала, там указываются сроки для всех групп но не меньше - сроков установленных НКУ. вот ещё образец приказа на создание комиссии по ОС:yurieva261077 писав:Спасибочки за приказ!!!
У меня ещё один вопросик, а оценочную комиссию нужно создавать? Я где-то читала (только где - не помню...), что директор не может самостоятельно назначать сроки эксплуатации, определять группу основных средств, первоначальную стоимость и вводить эти средства (основные, МНМА). Бухгалтер также не вправе это определять, т.к. эти руководители не спецы, и что для этого и создаётся оценочная комиссия. Может есть какой-то документ, где это прописано? Перешерстила всё - не могу найти. Может кто-то сталкивался - помогите!!!
[center]Наказ № 3 ком[/center]
М.Київ 01 січня 2008 р.
НАКАЗУЮ:
Створити в ТОВ «---------» постійно діючу комісію, в обов”язки якої входить:
1. Необхідність придбання основних засобів та малоцінних предметів.
2. Перевірка придатності основних засобів та малоцінних предметів при введенні в експлуатацію.
3. Перевірка необхідності доопрацювання та ремонту основних засобів та малоцінних предметів.
4. Контроль введення в експлуатацію основних засобів.
5. Контроль наявності основних засобів та малоцінних предметів у матеріально відповідальних осіб.
6. Перевірка основних засобів, непридатних для подальшої експлуатації та ліквідація основних засобів і малоцінних предметів, списання з матеріально-відповідальних осіб.
7. Головою комісії призначити начальника технічного відділу _________
Членами комісії : посада __________(ПіБ)
посада __________(ПіБ)
посада __________(ПіБ)
8. Наказ довести до усіх осіб.
Директор
ТОВ „_____” ___________
З наказом ознайомлені ______________
-
- Профи
- Повідомлень: 37
- З нами з: 16 лютого 2012, 03:24
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 2 рази