списання НА
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 176
- З нами з: 20 квітня 2012, 01:32
- Дякував (ла): 79 разів
- Подякували: 3 рази
Підкажіть будь ласка,якщо директор купив у ФОП за власні кошти нематеріальний актив,йому видали товарний чек,цей актив потрібно поставити на баланс а потім списати на витрати.(згідно акту виконаних робіт)Що для цього потрібно зробити??
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 176
- З нами з: 20 квітня 2012, 01:32
- Дякував (ла): 79 разів
- Подякували: 3 рази
Перепрошую,шо не уточнила,так ми надали послуги і списати цей актив згідно акту...Те,що маємо лише товарний чек (без видаткової накладної)дає нам можливість ставити цю суму на витрати???
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5788
- З нами з: 28 липня 2011, 00:58
- Дякував (ла): 3704 рази
- Подякували: 2325 разів
Насколько я поняла, Вы оформили покупку через авансовый отчет. К нему прикрепили чек за покупку НА. У ФЛП взяли копии свидетельства о регистрации и свидетельства плательщика ЕН (или справку из ГНИ о системе налогообложения). Если чек оформлен по всем правилам, то не вижу препятствий для отнесения на расходы, поскольку данный НА приобретался именно с целью получения дохода от реализации услуг.