Поле "отгрузил" имелось в виду в документе расходная накладная. Она и есть основанием для оприходования чего-либо. Приходная накладная - это грубо говоря, отображение проведения Вами расходной накладной. Печатать и подписывать ее не надо (если Вы это имели ввиду)Len80 писав:Получается что в приходной накладной два раза ставит подпись директор, если нет кладовщика и т.п.?ScAudit писав:правильно датой фактического получения товара
нарушение нумерации расх накладных ничем не грозит
подпись "отгрузил" ставит то лицо которое уполномочено это делать- зав склад, продавец, даже директор может там расписываться
А сам документ приходная накладная обязателен, или все же достаточно расходной от поставщика для оприходования материалов?
Приходные накладные
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 16 лютого 2014, 13:12
- Дякував (ла): 403 рази
- Подякували: 326 разів
-
- Высший разум
- Повідомлень: 501
- З нами з: 11 лютого 2013, 01:01
- Дякував (ла): 279 разів
- Подякували: 51 раз
ОБЯЗАТЕЛЬНО ЛИ Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису. (Взято из приказа об учетной политике, вопрос, обязательно ли делать такие отметки?
-
- Высший разум
- Повідомлень: 738
- З нами з: 21 серпня 2013, 10:15
- Дякував (ла): 58 разів
- Подякували: 295 разів
Почитайте положение 88, там ничего такого не указано.Лера5 писав:ОБЯЗАТЕЛЬНО ЛИ Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису. (Взято из приказа об учетной политике, вопрос, обязательно ли делать такие отметки?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1587
- З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
- Дякував (ла): 370 разів
- Подякували: 1089 разів
Колись працювала на держ підприємстві і в наказі теж був такий пункт, і ми його виконувалиZolter1984 писав:Почитайте положение 88, там ничего такого не указано.Лера5 писав:ОБЯЗАТЕЛЬНО ЛИ Бухгалтерам проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку у вигляді кореспонденції рахунків, дати, підпису. (Взято из приказа об учетной политике, вопрос, обязательно ли делать такие отметки?
В Положенні 88 є такий пункт
" 2.17. Первинні документи, що пройшли обробку, повинні мати відмітку, яка виключає можливість їх повторного використання: при ручній обробці - дату запису в обліковий регістр, а при обробці на обчислювальній установці - відтиск штампу оператора, відповідального за їх обробку, або відмітку, придатну для її
оброблення електронними засобами."
В Законі про бух облік є таке
"5. Підприємство самостійно: ......
затверджує правила документообороту і технологію обробки облікової інформації, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку;"
Відмітка - це може бути просто підпис бухгалтера, все залежить від кількості документів, документообігу, кількості бухгалтерів. На малесенькому підприємстві це не актуально. Якщо це Вас не влаштовує і Ви головний бухгалтер, то можете внести зміни до наказу і виключити цей пункт
Підкажіть будь-ласка, чи можлива така ситуація коли підприємство бере товари в підприємця на олівець, в кінці місяця розраховується, отримує накладну і проводить її, при цьому товар списує протягом місяця. Уточню, молоко видається кожен день, а накладна в кінці місяця?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2793
- З нами з: 06 липня 2013, 22:58
- Дякував (ла): 741 раз
- Подякували: 1787 разів
а как Вы списываете то чего нет на дату списания?Таїса писав:Підкажіть будь-ласка, чи можлива така ситуація коли підприємство бере товари в підприємця на олівець, в кінці місяця розраховується, отримує накладну і проводить її, при цьому товар списує протягом місяця. Уточню, молоко видається кожен день, а накладна в кінці місяця?
-
- Высший разум
- Повідомлень: 738
- З нами з: 21 серпня 2013, 10:15
- Дякував (ла): 58 разів
- Подякували: 295 разів
Если накладная в конце месяца, то и молоко списывайте последним днем всё количество, при этом приложите список кто сколько получил по-фамильно. А вообще, лучше просите накладную в начале месяца.marinesko писав:а как Вы списываете то чего нет на дату списания?Таїса писав:Підкажіть будь-ласка, чи можлива така ситуація коли підприємство бере товари в підприємця на олівець, в кінці місяця розраховується, отримує накладну і проводить її, при цьому товар списує протягом місяця. Уточню, молоко видається кожен день, а накладна в кінці місяця?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1128
- З нами з: 16 лютого 2013, 07:28
- Дякував (ла): 544 рази
- Подякували: 733 рази
Подскажите мне пожал.Открыли новое предприятие.Взяли в оренду помещение под офис у Фопа.Сейчас делаем там ремонт.Ремонт дорогой,бо получаеться помещение в новострои стены голые. Как мне оприходовать товар и как списать его на этот ремонт.Оченьпрошу помощи, бо незнаю как паравильно поступить
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1587
- З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
- Дякував (ла): 370 разів
- Подякували: 1089 разів
Відповідь тутАн-ия писав:Подскажите мне пожал.Открыли новое предприятие.Взяли в оренду помещение под офис у Фопа.Сейчас делаем там ремонт.Ремонт дорогой,бо получаеться помещение в новострои стены голые. Как мне оприходовать товар и как списать его на этот ремонт.Оченьпрошу помощи, бо незнаю как паравильно поступить
Тема про ремонти ОЗ