Подскажите закон, кто должен акт выполненых работ по аренде помещений?
и как знать сколько платить % НДФЛ за оренду помещения?
аренда помещений
-
- Знаток
- Повідомлень: 16
- З нами з: 30 січня 2013, 11:00
- Дякував (ла): 11 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1277
- З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 685 разів
І. Нормативне визначення та обов’язковість застосування:
Стаття 882 (п.4) Цивільного кодексу передбачає, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і його підписує друга сторона.
Стаття 853 Цивільного кодексу України передбачає обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядчиком відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відхилень від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядчикові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відхилення від умов договору або недоліки у виконаній роботі.
ІІ. Вимоги до складання та відомості, що відображаються в акті обов’язково:
Стаття 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлює, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1. назву документа (форми);
2. дату і місце складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
ІІІ. Зразок простої форми акту виконаних робіт:
АКТ
про прийняття-передачі виконання робіт
Місто_______________ “__”____________200__ року
ТОВ “____________________”, що надалі іменується Замовник, в особі директора, ___________________________, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ПП "_____________________", що надалі іменується Підрядчик, в особі директора ______________________________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, на підставі п. 2.1.3. Договору № _____ про виконання робіт від “__” ____________ 200___ року (надалі - «Договір») підписали цей Акт про наступне:
1. В період з __.__.200__ р. по __.__.200__р. Підрядчик виконав та передав наступні роботи:
1.__________________________________________________
2.__________________________________________________
3.__________________________________________________
4.__________________________________________________
Замовник прийняв вказані роботи по обсягу та якості.
2. Вартість робіт становить _____ грн., без ПДВ - Підрядчик є платником єдиного податку за ставкою 10% (свідоцтво № ___________ про право сплати єдиного податку)
Всього до сплати – _____ грн. (____________________ гривень).
3. Жодних претензій по якості та обсягу робіт Замовник немає.
4. Акт підписано у двох примірниках українською мовою, по одному примірнику - для кожної Сторони. Обидва примірники мають однакову юридичну силу.
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:
Замовник: Підрядчик:
___________________ ______________________ ___________________ ______________________
ПІДПИСИ СТОРІН:
Від імені Замовника Від імені Виконавця
____________________________ ____________________________
Підпис Підпис
М. п. М. п.
"_____"_______________200__ р. "_____"_______________200__
11470 (10 мінімальних зарплат на на 1 січня 2013 р.) х 15%
ставка податку становить 17 відсотків суми перевищення .
Стаття 882 (п.4) Цивільного кодексу передбачає, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і його підписує друга сторона.
Стаття 853 Цивільного кодексу України передбачає обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядчиком відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відхилень від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядчикові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відхилення від умов договору або недоліки у виконаній роботі.
ІІ. Вимоги до складання та відомості, що відображаються в акті обов’язково:
Стаття 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлює, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1. назву документа (форми);
2. дату і місце складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
ІІІ. Зразок простої форми акту виконаних робіт:
АКТ
про прийняття-передачі виконання робіт
Місто_______________ “__”____________200__ року
ТОВ “____________________”, що надалі іменується Замовник, в особі директора, ___________________________, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ПП "_____________________", що надалі іменується Підрядчик, в особі директора ______________________________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, на підставі п. 2.1.3. Договору № _____ про виконання робіт від “__” ____________ 200___ року (надалі - «Договір») підписали цей Акт про наступне:
1. В період з __.__.200__ р. по __.__.200__р. Підрядчик виконав та передав наступні роботи:
1.__________________________________________________
2.__________________________________________________
3.__________________________________________________
4.__________________________________________________
Замовник прийняв вказані роботи по обсягу та якості.
2. Вартість робіт становить _____ грн., без ПДВ - Підрядчик є платником єдиного податку за ставкою 10% (свідоцтво № ___________ про право сплати єдиного податку)
Всього до сплати – _____ грн. (____________________ гривень).
3. Жодних претензій по якості та обсягу робіт Замовник немає.
4. Акт підписано у двох примірниках українською мовою, по одному примірнику - для кожної Сторони. Обидва примірники мають однакову юридичну силу.
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:
Замовник: Підрядчик:
___________________ ______________________ ___________________ ______________________
ПІДПИСИ СТОРІН:
Від імені Замовника Від імені Виконавця
____________________________ ____________________________
Підпис Підпис
М. п. М. п.
"_____"_______________200__ р. "_____"_______________200__
11470 (10 мінімальних зарплат на на 1 січня 2013 р.) х 15%
ставка податку становить 17 відсотків суми перевищення .
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1277
- З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 685 разів
І. Нормативне визначення та обов’язковість застосування:
Стаття 882 (п.4) Цивільного кодексу передбачає, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і його підписує друга сторона.
Стаття 853 Цивільного кодексу України передбачає обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядчиком відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відхилень від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядчикові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відхилення від умов договору або недоліки у виконаній роботі.
ІІ. Вимоги до складання та відомості, що відображаються в акті обов’язково:
Стаття 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлює, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1. назву документа (форми);
2. дату і місце складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
ІІІ. Зразок простої форми акту виконаних робіт:
АКТ
про прийняття-передачі виконання робіт
Місто_______________ “__”____________200__ року
ТОВ “____________________”, що надалі іменується Замовник, в особі директора, ___________________________, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ПП "_____________________", що надалі іменується Підрядчик, в особі директора ______________________________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, на підставі п. 2.1.3. Договору № _____ про виконання робіт від “__” ____________ 200___ року (надалі - «Договір») підписали цей Акт про наступне:
1. В період з __.__.200__ р. по __.__.200__р. Підрядчик виконав та передав наступні роботи:
1.__________________________________________________
2.__________________________________________________
3.__________________________________________________
4.__________________________________________________
Замовник прийняв вказані роботи по обсягу та якості.
2. Вартість робіт становить _____ грн., без ПДВ - Підрядчик є платником єдиного податку за ставкою 10% (свідоцтво № ___________ про право сплати єдиного податку)
Всього до сплати – _____ грн. (____________________ гривень).
3. Жодних претензій по якості та обсягу робіт Замовник немає.
4. Акт підписано у двох примірниках українською мовою, по одному примірнику - для кожної Сторони. Обидва примірники мають однакову юридичну силу.
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:
Замовник: Підрядчик:
___________________ ______________________ ___________________ ______________________
ПІДПИСИ СТОРІН:
Від імені Замовника Від імені Виконавця
____________________________ ____________________________
Підпис Підпис
М. п. М. п.
"_____"_______________200__ р. "_____"_______________200__
11470 (10 мінімальних зарплат на на 1 січня 2013 р.) х 15%
ставка податку становить 17 відсотків суми перевищення .
Стаття 882 (п.4) Цивільного кодексу передбачає, що передавання робіт підрядчиком і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і його підписує друга сторона.
Стаття 853 Цивільного кодексу України передбачає обов’язок замовника прийняти роботу, виконану підрядчиком відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відхилень від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядчикові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відхилення від умов договору або недоліки у виконаній роботі.
ІІ. Вимоги до складання та відомості, що відображаються в акті обов’язково:
Стаття 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлює, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1. назву документа (форми);
2. дату і місце складання;
3. назву підприємства, від імені якого складено документ;
4. зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
5. посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
6. особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
ІІІ. Зразок простої форми акту виконаних робіт:
АКТ
про прийняття-передачі виконання робіт
Місто_______________ “__”____________200__ року
ТОВ “____________________”, що надалі іменується Замовник, в особі директора, ___________________________, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ПП "_____________________", що надалі іменується Підрядчик, в особі директора ______________________________, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, на підставі п. 2.1.3. Договору № _____ про виконання робіт від “__” ____________ 200___ року (надалі - «Договір») підписали цей Акт про наступне:
1. В період з __.__.200__ р. по __.__.200__р. Підрядчик виконав та передав наступні роботи:
1.__________________________________________________
2.__________________________________________________
3.__________________________________________________
4.__________________________________________________
Замовник прийняв вказані роботи по обсягу та якості.
2. Вартість робіт становить _____ грн., без ПДВ - Підрядчик є платником єдиного податку за ставкою 10% (свідоцтво № ___________ про право сплати єдиного податку)
Всього до сплати – _____ грн. (____________________ гривень).
3. Жодних претензій по якості та обсягу робіт Замовник немає.
4. Акт підписано у двох примірниках українською мовою, по одному примірнику - для кожної Сторони. Обидва примірники мають однакову юридичну силу.
ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН:
Замовник: Підрядчик:
___________________ ______________________ ___________________ ______________________
ПІДПИСИ СТОРІН:
Від імені Замовника Від імені Виконавця
____________________________ ____________________________
Підпис Підпис
М. п. М. п.
"_____"_______________200__ р. "_____"_______________200__
11470 (10 мінімальних зарплат на на 1 січня 2013 р.) х 15%
ставка податку становить 17 відсотків суми перевищення .
-
- Знаток
- Повідомлень: 16
- З нами з: 30 січня 2013, 11:00
- Дякував (ла): 11 разів
Спасибо большое,
У меня такая ситуация, мы (физ-лицо) предоставляем помещение в аренду, у меня вопрос с бухгалтером того кто снимает, кто должен делать акт? бухгалтер отказывается делать акт. акт мне нужен не юр лицу.
А по НДФЛ от суммы 200 715, 53 ндфл 40 834,03 = 18,43% почему?
У меня такая ситуация, мы (физ-лицо) предоставляем помещение в аренду, у меня вопрос с бухгалтером того кто снимает, кто должен делать акт? бухгалтер отказывается делать акт. акт мне нужен не юр лицу.
А по НДФЛ от суммы 200 715, 53 ндфл 40 834,03 = 18,43% почему?
-
- Знаток
- Повідомлень: 16
- З нами з: 30 січня 2013, 11:00
- Дякував (ла): 11 разів
-
- Знаток
- Повідомлень: 16
- З нами з: 30 січня 2013, 11:00
- Дякував (ла): 11 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1277
- З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 685 разів
А по НДФЛ от суммы 200 715, 53 ндфл 40 834,03 = 18,43% почему?
з суми 11470*15% пдфо=.....
з суми (200715,53-11470)*17% пдфо....
потім дві суми додаєте і у Вас виходить загальна сума податку
Вибачте немає калькулятора під рукою
з суми 11470*15% пдфо=.....
з суми (200715,53-11470)*17% пдфо....
потім дві суми додаєте і у Вас виходить загальна сума податку
Вибачте немає калькулятора під рукою
-
- Знаток
- Повідомлень: 16
- З нами з: 30 січня 2013, 11:00
- Дякував (ла): 11 разів