Расходы по зарплате по новому.
Была на семинаре и там объясняли, если нет кол. договора нельзя включать в расходы зарплату.Читала кодекс и почему то этого не нашла. Откуда это вообще взялось? Может я чего то не заметила. Плиз, подскажите где посмотреть. У нас фирма из 5-ти человек. Нужно ли нам это вообще?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 8478
- З нами з: 23 березня 2011, 09:48
- Дякував (ла): 2195 разів
- Подякували: 3439 разів
Не всегда можно верить тому, что говорят на семинаре. Нет у нас кол. договора и никогда не было. Всегда было все ОК (проверки проходим каждый год)
Это было раньше. И у нас проверки проходили благополучно без всяких договоров. Сейчас просто какой то ажиотаж на почве колдоговоров. Налоговая дает разъяснения, что нельзя по новому включать зарплату если нет этих документов. Они якобы являются первичными для начисления. Я понимаю, что это бред, но хотелось бы ясности.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
06.04.11 №9570/7/15-0317
Державна податкова адміністрація
у м. Києві
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст.142 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі – працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод), (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IY цього Кодексу).
Пунктом 138.2 ст. 138 Кодексу встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II Кодексу.
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств з 01.04.2011 на підставі колективного або трудового договору (угоди) мають право включати до складу витрат витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку за умови їх використання у господарській діяльності та документального підтвердження відповідних витрат.
06.04.11 №9570/7/15-0317
Державна податкова адміністрація
у м. Києві
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст.142 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі – працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод), (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IY цього Кодексу).
Пунктом 138.2 ст. 138 Кодексу встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II Кодексу.
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств з 01.04.2011 на підставі колективного або трудового договору (угоди) мають право включати до складу витрат витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку за умови їх використання у господарській діяльності та документального підтвердження відповідних витрат.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6691
- З нами з: 16 лютого 2011, 01:48
- Дякував (ла): 11443 рази
- Подякували: 8955 разів
на підставі колективного або трудового договоруEla писав:ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
06.04.11 №9570/7/15-0317
Державна податкова адміністрація
у м. Києві
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст.142 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку ...
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств з 01.04.2011 на підставі колективного або трудового договору (угоди) мають право включати до складу витрат витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку за умови їх використання у господарській діяльності та документального підтвердження відповідних витрат.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2304
- З нами з: 23 листопада 2010, 03:40
- Дякував (ла): 13964 рази
- Подякували: 2289 разів
Вот интересно налоговая дает консультации. В моем понимании фраза "будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод)" касается только будь-якої іншої оплати, которая предусмотрена в кол.договоре, и совсем не касается основной или доп.зарплаты.
Да, какая-нибудь "светлая" голова выдернет фразу из НКУ, сделает свои умозаключения о ее применении и давай распространять на все, куда захочется и ставить на уши нас. Достали...И.О. писав:Вот интересно налоговая дает консультации. В моем понимании фраза "будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод)" касается только будь-якої іншої оплати, которая предусмотрена в кол.договоре, и совсем не касается основной или доп.зарплаты.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2347
- З нами з: 16 червня 2011, 02:10
- Дякував (ла): 98 разів
- Подякували: 644 рази
Вот последнее разъяснение
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 27.04.2011 р. № 11957/7/15-0317
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст. 142 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі - працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод, крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IV цього Кодексу).
Пунктом 138.2 статті 138 Кодексу встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ Кодексу.
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств за наявності на підприємстві дише трудових договорів (угоди) з працівниками мають право включати до складу витрат лише витрати на оплату праці, які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру за умови документального підтвердження відповідних витрат. Будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, яка встановлюється за домовленістю сторін, у разі відсутності колективного договору, не включається до вкладу витрат такого платника податку.
Заступник Голови Комісії
з проведення реорганізації ДПА України,
заступник Голови ДПА України
О.М. Любченко
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 27.04.2011 р. № 11957/7/15-0317
Про надання консультацій
Згідно п. 142.1 ст. 142 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) до складу витрат платника податку включаються витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі - працівники), які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін відповідно до колективних договорів (угод, крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IV цього Кодексу).
Пунктом 138.2 статті 138 Кодексу встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визначаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ Кодексу.
Таким чином, платники податку на прибуток підприємств за наявності на підприємстві дише трудових договорів (угоди) з працівниками мають право включати до складу витрат лише витрати на оплату праці, які включають нараховані витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів, робіт, робіт, послуг, витрати на оплату авторської винагороди та за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру за умови документального підтвердження відповідних витрат. Будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, яка встановлюється за домовленістю сторін, у разі відсутності колективного договору, не включається до вкладу витрат такого платника податку.
Заступник Голови Комісії
з проведення реорганізації ДПА України,
заступник Голови ДПА України
О.М. Любченко
Что вы заморачиваетесь. Работайте как работали. С этими ...."...." (<-это мат) договорами уже "веселье" было в 2004 году.
Имея на руках трудовую книжку от вашего сотрудника, перед этим вы заключили с ним трудовой договор в упрощенной форме (ст.181 Хоз.Кодекса) (ст.638 Гражд.Код.) Заявление (предложение принять на работу) + Приказ о приеме (предложение принято) = Заключен Трудовой Договор. Все, оплаты в рамках трудового законодательства, (основная з/плата, дополнительная з/плата, отпускные и т.д.) расходы предприятия.
Естественно: если у Вас нет заявления, приказа на прием, трудовая книжка, т.е. документально человек не оформлен - простите, какие расходы. А с совместителями тоже самое, некоторые к заявлению + приказ заключают Контракты.
ДОГОВОР - это соглашение двух или более сторон, направленное на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Необязательно оформленная в виде единого документа!!!
По поводу Кол.договора - если у Вас его нет, то вы не можете на расходы отнести мат.помощь и прочие блага, предусмотренные в кол.договоре.
Имея на руках трудовую книжку от вашего сотрудника, перед этим вы заключили с ним трудовой договор в упрощенной форме (ст.181 Хоз.Кодекса) (ст.638 Гражд.Код.) Заявление (предложение принять на работу) + Приказ о приеме (предложение принято) = Заключен Трудовой Договор. Все, оплаты в рамках трудового законодательства, (основная з/плата, дополнительная з/плата, отпускные и т.д.) расходы предприятия.
Естественно: если у Вас нет заявления, приказа на прием, трудовая книжка, т.е. документально человек не оформлен - простите, какие расходы. А с совместителями тоже самое, некоторые к заявлению + приказ заключают Контракты.
ДОГОВОР - это соглашение двух или более сторон, направленное на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Необязательно оформленная в виде единого документа!!!
По поводу Кол.договора - если у Вас его нет, то вы не можете на расходы отнести мат.помощь и прочие блага, предусмотренные в кол.договоре.
Трудовой договор считается заключенным, если даже нет приказа, но чел приступил к работе, ст. 24 КЗОТ.Mushka07 писав:Что вы заморачиваетесь. Работайте как работали. С этими ...."...." (<-это мат) договорами уже "веселье" было в 2004 году.
Имея на руках трудовую книжку от вашего сотрудника, перед этим вы заключили с ним трудовой договор в упрощенной форме (ст.181 Хоз.Кодекса) (ст.638 Гражд.Код.) Заявление (предложение принять на работу) + Приказ о приеме (предложение принято) = Заключен Трудовой Договор. Все, оплаты в рамках трудового законодательства, (основная з/плата, дополнительная з/плата, отпускные и т.д.) расходы предприятия.
Естественно: если у Вас нет заявления, приказа на прием, трудовая книжка, т.е. документально человек не оформлен - простите, какие расходы. А с совместителями тоже самое, некоторые к заявлению + приказ заключают Контракты.
ДОГОВОР - это соглашение двух или более сторон, направленное на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Необязательно оформленная в виде единого документа!!!
По поводу Кол.договора - если у Вас его нет, то вы не можете на расходы отнести мат.помощь и прочие блага, предусмотренные в кол.договоре.