Податковий облік коштів юридичної особи в неплатоспроможних банках та банках що ліквідовані?

vakula1
Мастер
Мастер
Повідомлень: 64
З нами з: 16 червня 2013, 20:23
Дякував (ла): 24 рази

Повідомлення vakula1 »

Доброго дня! Думаю, що сьогодні багато бухгалтерів нажаль стикнулися з практикою обліку коштів юридичної особи в неплатоспроможних банках та ліквідованих банках. Хотілося б перейняти досвід та поділитися своїм.
Зараз в нас наступна ситуація. Банк визнвно неплатоспроможним, призначена тимчасова адміністація. Перспектив ніяких, а сума значна + є залишки в валюті. Які дії окрім подачі Заяви про визнання кредитором? Можливо є ще якісь інші варіанти? Як і коли такі кошти можна буде, якщо не повернути то хочаб поспавити на витрати. І на підставі яких документів .
З попереднього досвіду знаю, що дана заява приводить до визнання кредитором і тоді юридична особа попадає в 7 чергу. Ми в такій черзі з незначною сумою уже майже 2 роки. І перспективи немає. Як облікувати такі кошти та коли і на підставі чого їх можна поставити на податкові витрати?
Буду вдячна за Ваші підказти та досвід.

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

У витрати можна буде поставити в той момент, коли Ви достовірно зможете сказати, що ці кошти Ви не отримаєте (див. термін "активи" в законі про бух.облік).
В цьому разі просто складаєте бухгалтерську довідку якою засвідчуєте факт того, що гроші втратили ознаки активу, відповідно в довідці фіксуєте запис ДтКТ і суму.

Відповісти

Повернутись до “Витрати”