Доброго усім дня. Приватне підприємство - залишився лише офіційно оформленний директор, він же і засновник. має наміри звільнити себе , залишитись лише як засновник і сам буде подавати звіти. Чи потрібно подавати якісь форми до Реєстраторів, податкової та банку. Буду вдячна за допомогу. Знайшла таку інформацію https://i.factor.ua/ukr/journals/buh911 ... 41671.html. Прочитавши, зрозуміла, що якщо в уставі прописано що засновние має право при звільненні директора сам вести облік ( фактично операцій немає, хіба що 1-2 за рік). І нічого нікуди не подавати. Але якщо не прописано в Уставі, тоді що?
Доброго усім дня. Приватне підприємство - залишився лише офіційно оформленний директор, він же і засновник. має наміри звільнити себе , залишитись лише як засновник і сам буде подавати звіти. Чи потрібно подавати якісь форми до Реєстраторів, податкової та банку. Буду вдячна за допомогу. Знайшла таку інформацію https://i.factor.ua/ukr/journals/buh911 ... 41671.html. Прочитавши, зрозуміла, що якщо в уставі прописано що засновние має право при звільненні директора сам вести облік ( фактично операцій немає, хіба що 1-2 за рік). І нічого нікуди не подавати. Але якщо не прописано в Уставі, тоді що?
тогда делаете протокол общего собрания и прописываете эти вещи там. Я так делала, во всяком случае.
Ми писали такого листа до ДПІ:
ПП «........» код ... просить внести зміни в реєстраційні дані фірми в зв’язку з тим, що .....2016 року була звільнена з посади головного бухгалтера (ПІБ) (РНОК ......) та був звільнений .......2016р з посади директора (ПІБ) (РНОК ...).
Також повідомляємо, що ПП «.....» тимчасово господарської діяльності не веде, штатних працівників немає, заробітна плата не нараховується та не виплачується, в штатному розписі посади директора та головного бухгалтера відсутні. Обов'язки керівника підприємства виконуються безпосередньо засновником і на безоплатній основі.
Додатки:
1. Наказ про звільнення буха
2. Протокол засновника
3. 1-ОПП
Іще писали однакові листи до ДПІ та ПФ, що з ....... 2016 року підприємство тимчасово господарської діяльності не веде, штатних працівників немає, заробітна плата не нараховується та не виплачується, тому звіти про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (Додаток 4) подаватись не будуть.
Якщо підприємство знову почне вести господарську діяльність, то додатково буде проінформовано і звіти про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів будуть подаватись у встановленому порядку.
Здравствуйте! ООО 3 гр на едином налоге предоставил во втором квартале услуги, по которым отсутствует КВЭД (у госрегистратора и в налоговой). Будут какие то последствия, могут снять с единого налога? в Законе ничего не могу найти....
Здравствуйте.
Директор перепутала карты (свою и корпоративную) по ошибке сняла деньги со счета предприятия. Сумма 8000,00 грн. Сначала оформили как возвратную фин. помощь, которую она вернула через неделю путем перечисления этой суммы за оплату услуг, полученные предприятием. К сожалению ЮЛ плательщику ЕН нельзя выдавать любую фин. помощь, т.к. из-за этого можно лишиться статуса плательщика ЕН. подскажите пожалуйста, как может еще продержать деньги предприятия физ. лицо в течении недели не прибегая к фин. помощи? Замечу, что на предприятии нет кассы, лимит равен 0,00 грн. Буду очень признательна на любые идеи. Спасибо.
Здравствуйте! ООО 3 гр на едином налоге предоставил во втором квартале услуги, по которым отсутствует КВЭД (у госрегистратора и в налоговой). Будут какие то последствия, могут снять с единого налога? в Законе ничего не могу найти....
Почитайте тут https://bz.ligazakon.ua/ua/magazine_article/BZ010328