Фарба для принтера

Товари, ОЗ, НМА, капітальні інвестиції
Inna Medvetska
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1620
З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 146 разів

Повідомлення Inna Medvetska »

Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?

Ир4ик
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 5788
З нами з: 28 липня 2011, 00:58
Дякував (ла): 3704 рази
Подякували: 2325 разів

Повідомлення Ир4ик »

Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"
2. У Вас в договоре аренды д.б. прописаны ремонты, арендуемого помещения, посмотрите договор и примите решение.

Inna Medvetska
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1620
З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 146 разів

Повідомлення Inna Medvetska »

Ир4ик писав:
Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"
2. У Вас в договоре аренды д.б. прописаны ремонты, арендуемого помещения, посмотрите договор и примите решение.
Дякую. так, в договорі прописано, що орендар зобов*язаний здійснювати ремонт за власний рахунок.

Дракоша
Оракул
Оракул
Повідомлень: 239
З нами з: 14 січня 2012, 11:43
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення Дракоша »

Ир4ик писав:
Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"
1 - На 209;
- по мере передачи в использование по 1 бутылке: акт передачи в использование и списание на затраты;
- после окончательного использования: акт списания и акт передачи в использование и списание на затраты второй бутылки

Відповісти

Повернутись до “Облік товарів, активів”