із цим я розібралась, а тепер заплуталась з єдиним соціальним внеском, він платиться від розміру мін ЗП станом на 1 січня 2014р. 422,65 грн чи від суми доходу тобто 2000 * 34,7%?
із цим я розібралась, а тепер заплуталась з єдиним соціальним внеском, він платиться від розміру мін ЗП станом на 1 січня 2014р. 422,65 грн чи від суми доходу тобто 2000 * 34,7%?
от суммы дохода за вычетом расходов (если есть). Если по расчету прибыль за месяц получится меньше, чем мин.з/п, то ЕСВ с мин.з/п.
Ната2727 писав:скажіть будь-ласка, фоп загальна система оподаткування - заключений договір на 2000 грн, дохід в нього виникає при оплаті чи при наданні акта виконаних робіт?
по акту
Т.е. кассовый метод при определении дохода уже не в счет??? #swoon#
Ната2727 писав:скажіть будь-ласка, фоп загальна система оподаткування - заключений договір на 2000 грн, дохід в нього виникає при оплаті чи при наданні акта виконаних робіт?
по акту
При расчете дохода предпринимателя-общесистемника применяется кассовый метод.
НиБу №7 2014г.
"Сформулируем главное правило отражения доходов в учете предпринимателя. Доход признается в момент его получения, а не начисления. То есть для формирования доходов общесистемщика применяется кассовый метод"
Підскажіть будь-ласка, Фоп на заг.системі надає в оренду приміщення і йому оплатили гроші (є дохід), витрат немає взагалі, які витрати можна включати, бо "вилазить" велика сума... чи можна купити комп'ютер або щось зі основних засобів? якщо застрахуємо приміщення чи включається страховка у витрати?
Ната2727 писав:Підскажіть будь-ласка, Фоп на заг.системі надає в оренду приміщення і йому оплатили гроші (є дохід), витрат немає взагалі, які витрати можна включати, бо "вилазить" велика сума... чи можна купити комп'ютер або щось зі основних засобів? якщо застрахуємо приміщення чи включається страховка у витрати?
Что, совсем-совсем никаких расходов по содержанию недвижимости?( отопление,газ,електричество,вода.....) Или договора на прямую с орендаторами?
Ната2727 писав:Підскажіть будь-ласка, Фоп на заг.системі надає в оренду приміщення і йому оплатили гроші (є дохід), витрат немає взагалі, які витрати можна включати, бо "вилазить" велика сума... чи можна купити комп'ютер або щось зі основних засобів? якщо застрахуємо приміщення чи включається страховка у витрати?
основні засоби які коштують більше 2.5 тис грн ви не включаєте у витрати, у витрати іде їх амортизація.
страховка приміщення включаеться у сумі витрат що відносяться до конкретного приміщення, тобто
якщо ви застрахували 22.10.14 будівлю на рік, і сума страховки = 30 тис., то 30 тис/12 міс, тобто в місяць витрати = 2.5 тис грн
тільки в жовтні 2014 у вас неповний місяць тому 2500 /31 * 9 днів (з 23 по 31)
взагалі якщо ви вигадуєте непотрібні вам послуги, тобто платите третій особі і п-ву нічого не повертається / воно їх не потребує, то податок 18 % для підприємств або 15 для ФОП менший за плату на непотрібні послуги яка 100%.
Ната2727 писав:Підскажіть будь-ласка, Фоп на заг.системі надає в оренду приміщення і йому оплатили гроші (є дохід), витрат немає взагалі, які витрати можна включати, бо "вилазить" велика сума... чи можна купити комп'ютер або щось зі основних засобів? якщо застрахуємо приміщення чи включається страховка у витрати?
Что, совсем-совсем никаких расходов по содержанию недвижимости?( отопление,газ,електричество,вода.....) Или договора на прямую с орендаторами?
я читаю консультації й пишуть що основні засоби не включаються у витрати, а тільки амортизації, й тому Фоп немає права включати суми амортизації у витрати тому що не веде бухгал. облік...