Следующий вопрос, - "Что делать с таким ответом?!"
2755 Чи може підприємство віднести до складу податкового кредиту суму ПДВ, підтверджену податковою накладною з печаткою "для податкових накладних", "для документів" тощо?
• Коротка відповідь : До податкового кредиту покупець має право віднести суми ПДВ, які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними та скріплені печаткою, що використовується для банківських та розрахункових документів. Податкові накладні, скріплені печатками "канцелярія", "фінансовий відділ", "для документів", "для довідок" або будь-якими іншими, не дають права підприємству – покупцю на податковий кредит, оскільки кожна з вищезазначених печаток має свої особисті повноваження (про які говорить їх назва).
• Повна відповідь : Згідно із п. 201.6 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Відповідно до п. 201.4 ст. 201 р. V ПКУ та п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969 податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної надається покупцю (отримувачу) товарів/послуг на його вимогу. Копія податкової накладної залишається у продавця товарів/послуг як звітний розрахунковий податковий документ і зберігається в порядку та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податку. Відповідно до п. 16 Порядку №969 всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів (послуг) і не скріплюється його печаткою. Враховуючи те, що податкова накладна є податковим документом та звітним розрахунковим документом, то при виписуванні податкової накладної постачальником її необхідно засвідчувати тією печаткою, що і банківські документи та розрахункові документи. Тобто, до податкового кредиту покупець має право віднести суми ПДВ, які підтверджені належним чином оформленими податковими накладними та скріплені печаткою, що використовується для банківських та розрахункових документів. Податкові накладні, скріплені печатками "канцелярія", "фінансовий відділ", "для документів", "для довідок" або будь-якими іншими, не дають права підприємству – покупцю на податковий кредит, оскільки кожна з вищезазначених печаток має свої особисті повноваження (про які говорить їх назва).
• 2755 Якою печаткою скріплюються податкові накладні, виписані головним підприємством та його філією (структурним підрозділом)?
• Коротка відповідь : Враховуючи те, що податкова накладна є податковим документом та звітним розрахунковим документом, то при виписуванні головним підприємством та його філією чи структурним підрозділом така податкова накладна повинна засвідчуватись тією печаткою, що і банківські документи та розрахункові документи.
• Повна відповідь : Згідно із п. 201.6 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця. Відповідно до п. 201.4 ст. 201 р. V ПКУ податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг. Крім того, п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 №969 визначено, що оригінал податкової накладної надається покупцю (отримувачу) товарів/послуг на його вимогу. Копія податкової накладної залишається у продавця товарів/послуг як звітний розрахунковий податковий документ і зберігається в порядку та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податку. Відповідно до п. 16 Порядку №969 всі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку - продавця. Враховуючи те, що податкова накладна є податковим документом та звітним розрахунковим документом, то при виписуванні податкової накладної головним підприємством та його філією чи структурним підрозділом її необхідно засвідчувати тією печаткою, що і банківські документи та розрахункові документи.
#-o