Підскажіть будь-ласка, що потрібно робити коли на підприємстві виникла така ситуація?
Ми, Підрядник, уклали договір будівельного підряду з Замовником (державною установою) в грудні 2010року. Згідно даного договору в грудні 2010року було підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в в повному обсязі (на всю суму згідно договору). Цього ж місяця Замовник повністю розрахувався за ці роботи. В бухгалтерському та податковому обліку були відображені всі понесені витрати в грудні 2010 року.
В процесі виконання робіт було змінено проектне рішення в результаті якого частина робіт по даному договору не виконувалась. У зв’язку з цим було оформлено в квітні 2011року Акт приймання виконаних будівельних робіт за мінусом робіт що не виконувалися. Причому, з даним Замовником в квітні місяці 2011 року згідно іншого заключеного договору ведеться інші роботи. Роз’ясніть будь-ласка, чи можна провести взаємозалік цих двох договорів (актів) та як відобразити Акт виконаних будівельних робіт (з мінусом) в Податковій декларації з ПДВ за квітень та в Декларації з податку на прибуток за другий квартал 2011 року??? Якщо можна, то як це зробити???
Дякуємо!!!
Акт виконаних робіт з мінусом! Як відобразити у Декларації з ПДВ
-
- Оракул
- Повідомлень: 219
- З нами з: 16 березня 2011, 02:26
- Дякував (ла): 17 разів
- Подякували: 4 рази
В квітні підписали Акт з мінусом по роботах, які виконали в грудні 2010р. ??
-
- Высший разум
- Повідомлень: 805
- З нами з: 11 лютого 2010, 02:07
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 36 разів
Вы посмотрите акт. Там что официально сняты объемы декабря - сомневаюсь. А если в апреле просто напросто объемы подтасовали под нужную сумму, то это вас не волнует, проводите акт в апреле как есть.
у квітні 2011 року підписали акт (з мінусом) на ту частину робіт які в грудні 2010року були не виконані.
- Тюша
- Акула НКУ
- Повідомлень: 8705
- З нами з: 24 березня 2010, 04:42
- Дякував (ла): 2126 разів
- Подякували: 5235 разів
ну это же полный боред-корректировать уже подписанные акты по проделанным работам.Kizka писав:у квітні 2011 року підписали акт (з мінусом) на ту частину робіт які в грудні 2010року були не виконані.
И у вас и у них(гос. предприятие) будет сплошной "геморой" по таким делам, получается, что они подписали "недоделанную" работу.
Лучше без"-" актов, просто тихо непроводите по учету это "недоразумение", либо надо все переделывать, начиная с первого события.
на мой взгляд.. составляется акт взаимных притензий, где указывается причина (работы не качественные и прочее..) естесно все с комиссией...
далее указывается причина ануляции предыдущих актов... и акты анулирутся, за подписями обеих сторон.
В этом случае к деке прибыли сдается уточненка, за тот период ,когда акт унулируется( кста, возможно вам и уточненка не будет нужна ,если хватит ВР)...
смотреть нужно самому...
где то ...
п.с. если это гос. структура- с этим шутить нельзя! все должно быть чин- чинарем, не советую рисковать!
далее указывается причина ануляции предыдущих актов... и акты анулирутся, за подписями обеих сторон.
В этом случае к деке прибыли сдается уточненка, за тот период ,когда акт унулируется( кста, возможно вам и уточненка не будет нужна ,если хватит ВР)...
смотреть нужно самому...
где то ...
п.с. если это гос. структура- с этим шутить нельзя! все должно быть чин- чинарем, не советую рисковать!