Не те строки у декларации
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2868
- З нами з: 26 квітня 2011, 05:13
- Дякував (ла): 773 рази
- Подякували: 1426 разів
Было обнаружено, что реклама относилась на Административные затраты, а не на Затраты на сбыт.. как это рекомендуется.. я вот сижу и думаю.. может их там и оставить в полугодии, а сейчас бросить на 93 или подавать уточненку.., на сумму уплаты в государство налога на прибыль это не влияет!!!
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2868
- З нами з: 26 квітня 2011, 05:13
- Дякував (ла): 773 рази
- Подякували: 1426 разів
У разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 зазначеного Кодексу) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Платник податків має право не подавати такого розрахунку, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки було самостійно виявлено.
Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов’язання минулих податкових періодів, зобов’язаний, за винятком випадків, установлених п. 50.2 ст. 50 Податкового кодексу:
• або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі 3% від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку;
• або відобразити суму недоплати у складі податкової декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов’язання, збільшену на суму штрафу у розмірі 5% від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов’язання з цього податку.
Правильно я понимаю.. , если не было занижения уплаты налога на прибыль, то я могу спокойненько в деке за 9 месяцев учесть все затраты 93 счета, а 92 отминусовать.. без подачи уточненки!!!
Платник податків має право не подавати такого розрахунку, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки було самостійно виявлено.
Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов’язання минулих податкових періодів, зобов’язаний, за винятком випадків, установлених п. 50.2 ст. 50 Податкового кодексу:
• або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі 3% від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку;
• або відобразити суму недоплати у складі податкової декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов’язання, збільшену на суму штрафу у розмірі 5% від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов’язання з цього податку.
Правильно я понимаю.. , если не было занижения уплаты налога на прибыль, то я могу спокойненько в деке за 9 месяцев учесть все затраты 93 счета, а 92 отминусовать.. без подачи уточненки!!!
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2868
- З нами з: 26 квітня 2011, 05:13
- Дякував (ла): 773 рази
- Подякували: 1426 разів
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6691
- З нами з: 16 лютого 2011, 01:48
- Дякував (ла): 11443 рази
- Подякували: 8955 разів
Ой, да не морочьте себе голову и не вызывайте огонь на себя.Dfcbkbcf писав:
Я бы исправила за 9 месяцев без всяких УР.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2868
- З нами з: 26 квітня 2011, 05:13
- Дякував (ла): 773 рази
- Подякували: 1426 разів
СПАСИБОЧКИ.. я вот тоже об этом подумала что нечего голову морочить... нашла единомышленника!!!! СПАСИБО!!!!#clamping#Elisa писав:Ой, да не морочьте себе голову и не вызывайте огонь на себя.Dfcbkbcf писав:
Я бы исправила за 9 месяцев без всяких УР.
Подскажите,кто знает!В 1 квартале и полугодии все административные расходы,видимо по ошибке, включили в себестоимость,а теперь за 9 месяцев исправляем,заполнили 2 приложения ВП.Налоговая сказала написать обьяснительное письмо. Собственно вот и вопрос - какого это письмо должно быть содержания.Если кто сталкивался с таким подскажите,пожалуйста!
-
- Ученик
- Повідомлень: 8
- З нами з: 29 грудня 2012, 04:45
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Такая ситуация - 3 первые кварталы учытывали зарплату сотрудника на 93 сч.. а надо было на 92-м, как теперь за 2012 год, то что уже прошло оставить в затратах на сбыт, а 4 кв. ставить в админрасходы ?