Штраф за непроведение аттестации рабочих мест, срочно!
-
Юлия11
- Высший разум

- Повідомлень: 599
- З нами з: 22 липня 2011, 08:10
- Дякував (ла): 435 разів
- Подякували: 31 раз
Помогите, пожалуйста, срочно! Начальнику нужно дать сейчас ответ: за непроведение аттестации рабочих мест штраф от 30 до 100 необлагаемых минимумов доходов граждан- это исходя из 17 грн. минимума или 573,50 грн. минимума? И ссылку на законодательство, ПОЖАЛУЙСТА
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
РОЗДІЛ XX. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
Підрозділ 1. Особливості справляння податку на доходи фізичних осіб
....
5. Якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 гривень, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації адміністративних або кримінальних правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 пункту 169.1 статті 169 розділу IV цього Кодексу для відповідного року.
573,50 это для уголовщины.
РОЗДІЛ XX. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
Підрозділ 1. Особливості справляння податку на доходи фізичних осіб
....
5. Якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 гривень, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації адміністративних або кримінальних правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 пункту 169.1 статті 169 розділу IV цього Кодексу для відповідного року.
573,50 это для уголовщины.
-
Юлия11
- Высший разум

- Повідомлень: 599
- З нами з: 22 липня 2011, 08:10
- Дякував (ла): 435 разів
- Подякували: 31 раз
Marlboro писав:ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
РОЗДІЛ XX. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
Підрозділ 1. Особливості справляння податку на доходи фізичних осіб
....
5. Якщо норми інших законів містять посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для цілей їх застосування використовується сума в розмірі 17 гривень, крім норм адміністративного та кримінального законодавства в частині кваліфікації адміністративних або кримінальних правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 пункту 169.1 статті 169 розділу IV цього Кодексу для відповідного року.
573,50 это для уголовщины.
Так, а непроведение аттестации рабочих мест это разве не административное правонарушение?
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Для применения необлагаемого минимума доходов в размере льготы в КУоАП должна для этого быть специальная оговорка.Юлия11 писав:Так, а непроведение аттестации рабочих мест это разве не административное правонарушение?
По умолчанию же применяется размер 17грн.
:
1. Звернути увагу судів на те, що згідно з п.22.5 ст. 22
Закону ( 889-15 ), якщо норми відповідних законів містять
посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для
цілей їх застосування використовується сума у розмірі 17 грн.,
крім норм адміністративного та кримінального законодавства у
частині кваліфікації правопорушень або злочинів, для яких сума
неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової
соціальної пільги, визначеної підпунктом 6.1.1 п.6.1 ст. 6 Закону
для відповідного року (з урахуванням положень п.22.4 ст. 22
Закону).
2. Судам необхідно враховувати, що запровадження Законом
( 889-15 ) податкових соціальних пільг не впливає на розмір
покарання й адміністративного стягнення у виді штрафу, якщо він
визначений у відповідних санкціях у неоподатковуваних мінімумах
доходів громадян.
Для вирішення питання про наявність складу адміністративного
правопорушення або злочину в діяннях, які були вчинені до 1 січня
2004 р., а також для їх кваліфікації положення Закону ( 889-15 )
не застосовуються. У таких випадках розрахунки провадяться
виходячи з неоподатковуваного мінімуму доходів громадян в розмірі
17 грн.
Визнаючи діяння, вчинене після 1 січня 2004 р., таким, яке
тягне кримінальну або адміністративну відповідальність, та
кваліфікуючи його, - у разі, коли настання відповідальності чи
кваліфікація обумовлені певною кількістю неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян, - необхідно виходити з того, що сума
такого мінімуму дорівнює розміру податкової соціальної пільги,
визначеної підпунктом 6.1.1 п.6.1 ст. 6 Закону ( 889-15 ) для
відповідного року (з урахуванням положень п.22.4 ст. 22 Закону).
-
Юлия11
- Высший разум

- Повідомлень: 599
- З нами з: 22 липня 2011, 08:10
- Дякував (ла): 435 разів
- Подякували: 31 раз
А можно своими словами для особо непонятливых, пожалуйстаMarlboro писав:Для применения необлагаемого минимума доходов в размере льготы в КУоАП должна для этого быть специальная оговорка.Юлия11 писав:Так, а непроведение аттестации рабочих мест это разве не административное правонарушение?
По умолчанию же применяется размер 17грн.
:1. Звернути увагу судів на те, що згідно з п.22.5 ст. 22
Закону ( 889-15 ), якщо норми відповідних законів містять
посилання на неоподатковуваний мінімум доходів громадян, то для
цілей їх застосування використовується сума у розмірі 17 грн.,
крім норм адміністративного та кримінального законодавства у
частині кваліфікації правопорушень або злочинів, для яких сума
неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової
соціальної пільги, визначеної підпунктом 6.1.1 п.6.1 ст. 6 Закону
для відповідного року (з урахуванням положень п.22.4 ст. 22
Закону).
2. Судам необхідно враховувати, що запровадження Законом
( 889-15 ) податкових соціальних пільг не впливає на розмір
покарання й адміністративного стягнення у виді штрафу, якщо він
визначений у відповідних санкціях у неоподатковуваних мінімумах
доходів громадян.
Для вирішення питання про наявність складу адміністративного
правопорушення або злочину в діяннях, які були вчинені до 1 січня
2004 р., а також для їх кваліфікації положення Закону ( 889-15 )
не застосовуються. У таких випадках розрахунки провадяться
виходячи з неоподатковуваного мінімуму доходів громадян в розмірі
17 грн.
Визнаючи діяння, вчинене після 1 січня 2004 р., таким, яке
тягне кримінальну або адміністративну відповідальність, та
кваліфікуючи його, - у разі, коли настання відповідальності чи
кваліфікація обумовлені певною кількістю неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян, - необхідно виходити з того, що сума
такого мінімуму дорівнює розміру податкової соціальної пільги,
визначеної підпунктом 6.1.1 п.6.1 ст. 6 Закону ( 889-15 ) для
відповідного року (з урахуванням положень п.22.4 ст. 22 Закону).
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Можно и словами.
Ключевым словом в первом и втором сообщении будет "квалификация".
Далее выдержка из теории права:
А наложение санкции (штрафа) следует уже после квалификации и непосредственно от оной не зависит.
Я Вам покажу на примере нормы статьи 51 КУоАП:
А выделенное черным - санкция. Штраф составляет 17*10 - 17*30 = 170-510грн.
Ключевым словом в первом и втором сообщении будет "квалификация".
Далее выдержка из теории права:
То-есть квалификация присутствует на этапе, когда мы еще только рассматриваем то или иное без/действие на наличие правонарушения.Термин «квалификация» происходит от латинского qualification (определение качества, оценка чего-либо) и предполагает отнесение предмета или явления к определенному разряду, группе в зависимости от качественных критериев. В административном праве под квалификацией правонарушений понимается установление и юридическое закрепление точного соответствия между признаками совершенного деяния и признаками конкретного состава административного правонарушения, предусмотренного соответствующей статьей Кодекса об административных правонарушениях.
А наложение санкции (штрафа) следует уже после квалификации и непосредственно от оной не зависит.
Я Вам покажу на примере нормы статьи 51 КУоАП:
Подчеркнутое - это квалифицирующий критерий. Если человек украдет имущество стоимостью до 0,2*573,5=114,70 гривен, то это будет квалифицировано как мелкая кража, не уголовное преступление.Стаття 51. Дрібне викрадення чужого майна
Дрібне викрадення чужого майна шляхом крадіжки, шахрайства, привласнення чи розтрати -
- тягне за собою накладення штрафу від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк від п'яти до десяти діб.
Викрадення чужого майна вважається дрібним, якщо вартість такого майна на момент вчинення правопорушення не перевищує 0,2 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
А выделенное черным - санкция. Штраф составляет 17*10 - 17*30 = 170-510грн.