Звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій

Особливості бухгалтерського і податкового обліку в неприбуткових організаціях
Svetlana_Al
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 130
З нами з: 03 січня 2017, 16:03
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 73 рази

Повідомлення Svetlana_Al »

Алексей1983art писав:Доброго дня! Прошу Вас дуже про допомогу. Сьогодні останній день подання звітності неприбутковими організаціями. При поданні звіту в податкову попросили фін.звітність. Допоможіть, не знаю як її заповнити. Ситуація така: неприбуткова організація (спорт.клуб) отримала благодійну допомогу в розмірі 1 000грн., витратила всю суму в 2016році на придбання спорт.інвентарю. Як мені це відобразити в балансі (1мс) і фін.результати (2мс)? Які рядки заповнити? Просто ніколи цим не займався, я не бухгалтер, я - директор. І за тих 1000грн. тепер проблем більше, ніж тієї допомоги... Допоможіть якнайшвидше!!!! Дуже буду Вам вдячний!
Если очень быстро, если за прошлый год показать нечего, если все полученные деньги потрачены, на р/с ничего нет, ничего никому не должны, инвентарь используете и перепродавать не собираетесь, то в балансе - нули. В форме 2-мс (колонка 3) строка 2160 = строка 2280 = строка 2165 = строка 2285 = 1,0.

YuliyaDol
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1070
З нами з: 12 листопада 2014, 12:26
Звідки: Дніпро
Дякував (ла): 577 разів
Подякували: 508 разів

Повідомлення YuliyaDol »

Svetlana_Al писав: