Спасибо, в 15 дней вписалась, как так получилось, карю себя, налоговые верно выписаны по первому событию, толь вот номер сбился (вернее перепутался).Люлик писав:он же не может и не будет контролировать вашу нумерациюОльга24 писав:Сбилась нумерация налоговых уже зарегистрированных, №1,№2-правильные, а от 08.04.2013 №3, а от 05.04.2013 №4. Следующие налоговые правильные. Как думаете, покупателю ничего не будет ? А у меня только 170 грн. за не правильное введение реестра.
Регистрация налоговых накладных в ЕРНН
-
Ольга24
- Высший разум

- Повідомлень: 715
- З нами з: 05 квітня 2012, 00:23
- Дякував (ла): 270 разів
- Подякували: 349 разів
- Popen
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 18894
- З нами з: 19 травня 2011, 21:41
- Звідки: Україна, м.Харків
- Дякував (ла): 2122 рази
- Подякували: 10412 разів
[center]Щодо реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних[/center]
[center]Лист від 28.03.2013 р. N 7454/7/15-33-17-04[/center]
Державна податкова служба України розглянула лист <...> щодо надання роз'яснень щодо обігу податкових накладних в електронній формі та повідомляє.
1. Щодо необхідності реєстрації всіх податкових накладних в електронній формі у Єдиному реєстрі податкових накладних незалежно від суми
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI (далі - ПКУ) податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Крім того, відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних з першого січня 2012 року запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить понад 10 тисяч гривень.
Податкова накладна, в якій сума податку на додану вартість не перевищує 10 тисяч гривень, не підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних.
При цьому податкова накладна, виписана при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, з 1 січня 2012 року підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній.
Крім цього, відповідно до пункту 4 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. N 1246 (далі - Порядок N 1246), не підлягають реєстрації податкові накладні, які не видаються покупцеві та залишаються у продавця в порядку, встановленому Державною податковою службою.
2. Щодо можливості накладення протягом п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання, електронного цифрового підпису/печатки на податкові накладні в електронній формі, незалежно від суми, які передаються покупцю
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
<...>
Відповідно до пункту 2 Порядку N 1246 внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру.
Операційний день триває з 00 годин до 23-ї години.
Відповідно до пунктів 5 та 6 Порядку N 1246 продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому Державною податковою службою, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
Після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис фізичної особи - підприємця, другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Після накладення електронного цифрового підпису продавець здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх Державній податковій службі засобами телекомунікаційного зв'язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг". Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у продавця.
3. Щодо дійсності податкової накладної, у випадку, коли електронний цифровий підпис, що накладається на неї при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, належить різним особам
Як було зазначено вище, відповідно до пункту 5 Порядку N 1246 після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у визначеному порядку.
Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпиту податкової накладної та/або розрахунку коригування; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних.
Заступник Голови А. Ігнатов
[center]Лист від 28.03.2013 р. N 7454/7/15-33-17-04[/center]
Державна податкова служба України розглянула лист <...> щодо надання роз'яснень щодо обігу податкових накладних в електронній формі та повідомляє.
1. Щодо необхідності реєстрації всіх податкових накладних в електронній формі у Єдиному реєстрі податкових накладних незалежно від суми
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI (далі - ПКУ) податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Крім того, відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ реєстрація податкових накладних платниками податку на додану вартість - продавцями в Єдиному реєстрі податкових накладних з першого січня 2012 року запроваджується для платників цього податку, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній становить понад 10 тисяч гривень.
Податкова накладна, в якій сума податку на додану вартість не перевищує 10 тисяч гривень, не підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних.
При цьому податкова накладна, виписана при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, з 1 січня 2012 року підлягає включенню до Єдиного реєстру податкових накладних незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній.
Крім цього, відповідно до пункту 4 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. N 1246 (далі - Порядок N 1246), не підлягають реєстрації податкові накладні, які не видаються покупцеві та залишаються у продавця в порядку, встановленому Державною податковою службою.
2. Щодо можливості накладення протягом п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання, електронного цифрового підпису/печатки на податкові накладні в електронній формі, незалежно від суми, які передаються покупцю
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
<...>
Відповідно до пункту 2 Порядку N 1246 внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі Державній податковій службі з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру.
Операційний день триває з 00 годин до 23-ї години.
Відповідно до пунктів 5 та 6 Порядку N 1246 продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому Державною податковою службою, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
Після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис керівника; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис фізичної особи - підприємця, другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Після накладення електронного цифрового підпису продавець здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх Державній податковій службі засобами телекомунікаційного зв'язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг". Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у продавця.
3. Щодо дійсності податкової накладної, у випадку, коли електронний цифровий підпис, що накладається на неї при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, належить різним особам
Як було зазначено вище, відповідно до пункту 5 Порядку N 1246 після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис посадових осіб платника податку у визначеному порядку.
Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку: першим - електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпиту податкової накладної та/або розрахунку коригування; другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних.
Заступник Голови А. Ігнатов
- Тюша
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8708
- З нами з: 24 березня 2010, 02:42
- Дякував (ла): 2127 разів
- Подякували: 5237 разів
...."Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних."
В свете это пункта, как я могу проверить правильность наложения подписей? Я проверяла только чтобы соответствовала подпись в НН и подпись в вытяге.
Сейчас столкнулась с тем, что мне прислала фирма свою кв. №1,где подписи не соответствуют.
Что теперь-подача жалобы?
А ведь другие фирмы мне кв.1 не дают.
Какой выход на будущее, чтобы обезопасить свой НК?
Я стою на распутье-подавать жалобу на поставщика или надеяться на авось?
В случае подачи жалобы-дод.8 в эл. виде, а кому подавать копии платежек?
В свете это пункта, как я могу проверить правильность наложения подписей? Я проверяла только чтобы соответствовала подпись в НН и подпись в вытяге.
Сейчас столкнулась с тем, что мне прислала фирма свою кв. №1,где подписи не соответствуют.
Что теперь-подача жалобы?
А ведь другие фирмы мне кв.1 не дают.
Какой выход на будущее, чтобы обезопасить свой НК?
Я стою на распутье-подавать жалобу на поставщика или надеяться на авось?
В случае подачи жалобы-дод.8 в эл. виде, а кому подавать копии платежек?
-
оляля
- Акула НКУ

- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 02:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
зимою інкогніто дуже детально говорив про це , спробую знайти
-
оляля
- Акула НКУ

- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 02:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
10 жовтня 21.07 початок лекції ( з зимою я погарячилсь#g_haha# )
- Valentina
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2544
- З нами з: 19 січня 2010, 01:27
- Дякував (ла): 2147 разів
- Подякували: 2217 разів
Нужно идти в НИ ножками, нести письмо, копии НН, РН, платёжки. В последнее время налоговики хотят видеть ещё и ТТН. И это всё "богатство" нужно отнести в один день (или раньше), чем подавать по электронке деку по НДС с дод. № 8.Тюша писав: ...."Враховуючи викладене, електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису податкових накладних."
В свете это пункта, как я могу проверить правильность наложения подписей? Я проверяла только чтобы соответствовала подпись в НН и подпись в вытяге.
Сейчас столкнулась с тем, что мне прислала фирма свою кв. №1,где подписи не соответствуют.
Что теперь-подача жалобы?
А ведь другие фирмы мне кв.1 не дают.
Какой выход на будущее, чтобы обезопасить свой НК?
Я стою на распутье-подавать жалобу на поставщика или надеяться на авось?
В случае подачи жалобы-дод.8 в эл. виде, а кому подавать копии платежек?
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
До 20-го числа независимо от того, когда подаем декларацию.Valentina писав:И это всё "богатство" нужно отнести в один день (или раньше), чем подавать по электронке деку по НДС с дод. № 8.
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Что касается самой подписи - судя по том, что сильного развития тема не получила можно сказать, что или аргументы правильные, или тема никого не интересует особо.
Добрый день! Я новенький в небольшой компании и в бухгалтерии. Есть несхождение между активом и пассивом. Нужно его выровнять, как это сделать. В оборотке нашел сумму расхождения, длится годами, предыдущие работники сдавали неправильные балансы. В общем на счету 00 Кт есть сумма, как ее убрать? если можно пошагово, предполагаю, что нужно перевести на 79 счет, как это сделать не знаю... Заранее благодарен!
-
Marlboro
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 00:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
На сколько большой остаток по отношению к общей валюте баланса? И какой - дебетовый, или кредитовый?
п.с. тему не удачно выбрали для вопроса.
п.с. тему не удачно выбрали для вопроса.