Питання по 1 ДФ

Вика23
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2928
З нами з: 26 листопада 2012, 08:04
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 949 разів

Повідомлення Вика23 »

ага. уже все давно определились.

То есть, в строке "Військовий збір" указываются только те доходы, с которых удерживался военный сбор.
http://buh.ligazakon.ua/news/2016/11/16/152854.htm

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13662
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14118 разів
Подякували: 27898 разів

Повідомлення Яков »

Вика23 писав:ага. уже все давно определились.

То есть, в строке "Військовий збір" указываются только те доходы, с которых удерживался военный сбор.
http://buh.ligazakon.ua/news/2016/11/16/152854.htm
Статья смешная. Процитирую, разбив на 2 части:
ГУ ГФС в г. Киеве в письме от 10.11.2016 г. № 7431/П/26-15-13-02-15 напомнило, что порядок отражения сведений в разделе II "Оподаткування процентів, виграшів (призів) у лотерею та військовий збір" налогового расчета по ф. 1ДФ определен п. 3.11 Порядка заполнения и представления налоговыми агентами расчета по ф. № 1ДФ, утвержденного приказом Минфина от 13.01.2015 г. № 4, а именно:
в строке "Військовий збір" общая сумма начисленного дохода, общая сумма выплаченного дохода, общая сумма начисленного военного сбора и общая сумма перечисленного в бюджет военного сбора отражаются в гривнях с копейками. Сведения о физическом лице - плательщике налога, которому начислены доходы, с которых удерживается военный сбор, не указываются.
тут всё верно, действительно мы не указываем сведения о физлицах (ни ФИО, ни ид. код, ни ознаки дохода), а только итоговую сумму
То есть, в строке "Військовий збір" указываются только те доходы, с которых удерживался военный сбор.
а это непонятно, откуда следует? Из слов: "не указываются"?#rolf#
Что, разве внесены изменения в Порядок? На сегодняшний день в Порядке в п. 3.11 указано:
у рядку "Військовий збір" загальна сума нарахованого доходу, загальна сума виплаченого доходу, загальна сума нарахованого військового збору та загальна сума перерахованого до бюджету військового збору відображаються у грошовій формі, вираженій у національній валюті (у гривнях з копійками). Відомості про фізичну особу - платника податку, якій нараховані доходи, з яких утримується військовий збір, не зазначаються.
Если в Порядке будет написано, что
Если #smile3# писав:у рядку "Військовий збір" загальна сума нарахованого доходу, на яку нараховано військовий збір, загальна сума виплаченого доходу, з якої перераховано військовий збір, загальна сума нарахованого військового збору та загальна сума перерахованого до бюджету військового збору відображаються у грошовій формі, вираженій у національній валюті (у гривнях з копійками). Відомості про фізичну особу - платника податку, якій нараховані доходи, з яких утримується військовий збір, не зазначаються.
тогда консультация ДФС в Киеве будет считаться правильной, а так – это просто ошибочное мнение ДФС, которое разрешило одному плательщику, обратившимся за разъяснением к ним, заполнять и сдавать отчётность с ошибками.
Таких ошибочных разъяснений — пруд пруди. Однажды я 4 месяца с ними переписывался, чтобы исправили (всё-таки исправили!) 2 ошибочные консультации в ЗИРе...
Из последних: Новоствореним бізнесменам: чи звітувати за період від дати державної реєстрації до дати переходу на спрощену систему? И что — руководствоваться этим бредом?#smile3# Самое интересное, что и журнал "Вісник. Офіційно про податки" тоже процитировал эту бредятину. Правда, после 5-минутного моего общения с редактором этого журнала, они убрали эту заметку со своего сайта, согласившись, что там нагромождение бреда. Теперь жду, когда сами "авторы" переделают свою статью (я им даже правильный вариант скинул).
Кстати, точно такой же способ деланья выводов: процитируют статьи НКУ, а потом делают вывод, который вообще никоим образом не следует из приведённых цитат.
Напоследок ещё одна индивидуальная консультация-бред, в которой, заметьте, как ловко они приплели книгу доходов и затрат вместо книги доходов в ответе "Щодо оприбуткування готівки та заповнення книги обліку доходів повідомляємо таке..."#smile3#
Зображення

Вена
Оракул
Оракул
Повідомлень: 231
З нами з: 30 грудня 2016, 00:11
Дякував (ла): 139 разів
Подякували: 32 рази

Повідомлення Вена »

Яков спасибо, а вы всё-таки как показываете в 1дф разд.ll = разд l ?

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13662
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14118 разів
Подякували: 27898 разів

Повідомлення Яков »

Вена писав:Яков спасибо, а вы всё-таки как показываете в 1дф разд.ll = разд l ?
Конечно да. На предыдущей странице даже скрины выложены
Зображення

Настюха
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 15
З нами з: 16 грудня 2011, 13:14
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Настюха »

#help# Здраствуйте. У меня такая ситуация: сотрудник был в командировке с 29.09 по 01.10. Авансовый отчет сдал 02.10. В нем есть оплата ФОПу за проживание 29.09. В каком периоде я должна показать ФОПа в 1-ДФ? Я так понимаю, что в 3 квартале, но авансовый в 4, и 1С не хватает эту оплату. Как быть???#g_mad#

Маруся10
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4139
З нами з: 31 липня 2015, 10:24
Дякував (ла): 668 разів
Подякували: 1954 рази

Повідомлення Маруся10 »

Настюха писав:#help# Здраствуйте. У меня такая ситуация: сотрудник был в командировке с 29.09 по 01.10. Авансовый отчет сдал 02.10. В нем есть оплата ФОПу за проживание 29.09. В каком периоде я должна показать ФОПа в 1-ДФ? Я так понимаю, что в 3 квартале, но авансовый в 4, и 1С не хватает эту оплату. Как быть???#g_mad#
у вас отчет сделан 02.10 значит это уже 4 квартал, я отношу такие авансовые отчеты в 4 кв.

Аватар користувача
marina11
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2172
З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
Дякував (ла): 621 раз
Подякували: 1519 разів

Повідомлення marina11 »

Настюха писав:#help# Здраствуйте. У меня такая ситуация: сотрудник был в командировке с 29.09 по 01.10. Авансовый отчет сдал 02.10. В нем есть оплата ФОПу за проживание 29.09. В каком периоде я должна показать ФОПа в 1-ДФ? Я так понимаю, что в 3 квартале, но авансовый в 4, и 1С не хватает эту оплату. Как быть???#g_mad#
А навіщо його взагалі показувати у 1ДФ? Підприємство ФОПу нічого не сплачує, воно розраховується зі своїм працівником за відрядження. У ЗІРі є відповідна консультація з цьго приводу. По суті - якщо підприємство сплачує ФОПу за проживання/харчування працівника - показувати у звіті, якщо сплачує працівник а підприємство компенсує - не показувати. Чи Ви всі видатки на відрядження працівників показуєте у 1ДФ?

Маруся10
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4139
З нами з: 31 липня 2015, 10:24
Дякував (ла): 668 разів
Подякували: 1954 рази

Повідомлення Маруся10 »

marina11 писав:
Настюха писав:#help# Здраствуйте. У меня такая ситуация: сотрудник был в командировке с 29.09 по 01.10. Авансовый отчет сдал 02.10. В нем есть оплата ФОПу за проживание 29.09. В каком периоде я должна показать ФОПа в 1-ДФ? Я так понимаю, что в 3 квартале, но авансовый в 4, и 1С не хватает эту оплату. Как быть???#g_mad#
А навіщо його взагалі показувати у 1ДФ? Підприємство ФОПу нічого не сплачує, воно розраховується зі своїм працівником за відрядження. У ЗІРі є відповідна консультація з цьго приводу. По суті - якщо підприємство сплачує ФОПу за проживання/харчування працівника - показувати у звіті, якщо сплачує працівник а підприємство компенсує - не показувати. Чи Ви всі видатки на відрядження працівників показуєте у 1ДФ?
я показываю всех ФОПов независимо в командировке покупалось или вне

Аватар користувача
marina11
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2172
З нами з: 01 вересня 2017, 09:49
Дякував (ла): 621 раз
Подякували: 1519 разів

Повідомлення marina11 »

Примусили таки знайти:
Питання:
103.25 Чи повинна ЮО відображати у податковому розрахунку за ф. 1ДФ виплати на користь ФОП – платника ЄП, яка надала послуги відрядженому працівнику?
Коротка:
Оскільки юридична особа тільки компенсує витрати працівника на відрядження, то відображати в податковому розрахунку за ф. 1ДФ сплату працівником коштів за надані під час відрядження фізичною особою - підприємцем – платником єдиного податку послуги, така юридична особа не зобов’язана.
Повна:
Відповідно до п.п. 165.1.11 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) до загального місячного (оподатковуваного) доходу платника податку не включаються, зокрема кошти, отримані платником податку на відрядження або під звіт і розраховані згідно з п. 170.9 ст. 170 ПКУ.
Суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів, встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 98 із змінами і доповненнями (далі – Постанова).
Інструкція про службові відрядження в межах України та за кордон, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (із змінами і доповненнями) (далі – Інструкція), є обов’язковою для органів державної влади, підприємств, установ та організацій, що повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
Однак інші підприємства та організації цей документ можуть використовувати як допоміжний (довідковий).
Пунктом 4 розд. І Інструкції визначено, що підприємство, яке відряджає працівника, забезпечує його коштами для здійснення поточних витрат під час службового відрядження (авансом). Аванс відрядженому працівникові може видаватися готівкою або перераховуватися у безготівковій формі на відповідний рахунок для використання із застосуванням платіжних карток.
У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору).
Підтвердними документами, що засвідчують вартість понесених у зв’язку з відрядженням витрат, є розрахункові документи відповідно до Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями та ПКУ (п. 14 розд. І Інструкції).
За наявності оригіналів підтвердних документів підприємство відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення, затверджених Постановою, витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат (п. 5 розд. ІІ Інструкції).
Згідно з п. 177.8 ст. 177 ПКУ відряджений працівник отримує від фізичної особи - підприємця, який надавав послуги з найму жилого приміщення та переїзду, копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб’єкта підприємницької діяльності.
Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний до закінчення п’ятого банківського дня, наступного за днем прибуття до місця постійної роботи, надати згідно з положеннями Інструкції звіт про використання коштів, виданих на відрядження (п. 11 розд. ІІ Інструкції).
Враховуючи зазначене, оскільки юридична особа тільки компенсує витрати працівника на відрядження, то відображати в податковому розрахунку за ф. 1ДФ сплату працівником коштів за надані під час відрядження фізичною особою - підприємцем – платником єдиного податку послуги, така юридична особа не зобов’язана.

При повному або частковому використанні інформації, розміщеної на загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі,
посилання на джерело інформації обов’язкове.
ТЕСТОВЕ ВПРОВАДЖЕННЯ

ANNA_N
Оракул
Оракул
Повідомлень: 266
З нами з: 13 листопада 2015, 08:47
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 10 разів

Повідомлення ANNA_N »

Добрый день! У меня вопрос по отображению больничного: в консультации написано, что показывается в общей сумме дохода с кодом 101, но программа сумму больничного не подтягивает. Может я что-то пропустила и его как-то иначе отображают?

И вопрос №2. Чел работал сначала по договору ГПД, потом принят в штат(и все в одном месяце). Нужно ли было при начислении ПДФО делать перерасчет, т.к. я удержала с суммы по ГПД 18%, а потом он устроился на тр.дог. в конце месяца, и к сумме зарплаты была применена ПСП?#clamping#

Закрито

Повернутись до “Звітність з ПДФО”