10. Форма обліку, первинні документи на товари мають зберігатись у місці продажу (господарському об'єкті) до моменту вибуття останньої одиниці товару, відображеної в таких первинних документах.
Такі документи щомісячно групуються в хронологічному порядку їх відображення у Формі обліку та/або підшиваються для подальшого зберігання разом із Формою обліку, в якій інформацію про такі документи відображено.
11. Форма обліку, первинні документи, які підтверджують облік та походження товарів, надаються посадовій особі контролюючого органу на її вимогу під час проведення перевірки. У разі якщо оригінали первинних документів відсутні у місці продажу, посадовій особі контролюючого органу можуть бути надані копії таких первинних документів з подальшим пред'явленням їх оригіналів до закінчення перевірки (за потреби).
Такі документи надаються особисто ФОП або особою, яка фактично здійснює продаж товарів (надання послуг) та/або розрахункові операції в місці продажу (господарському об'єкті) такої ФОП.
Форма обліку в електронній формі на вимогу посадових осіб контролюючого органу має бути візуалізована у форматі, який дозволяє такій особі здійснити його перегляд та/або копіювання.
10. Форма обліку, первинні документи на товари мають зберігатись у місці продажу (господарському об'єкті) до моменту вибуття останньої одиниці товару, відображеної в таких первинних документах.
Такі документи щомісячно групуються в хронологічному порядку їх відображення у Формі обліку та/або підшиваються для подальшого зберігання разом із Формою обліку, в якій інформацію про такі документи відображено.
11. Форма обліку, первинні документи, які підтверджують облік та походження товарів, надаються посадовій особі контролюючого органу на її вимогу під час проведення перевірки. У разі якщо оригінали первинних документів відсутні у місці продажу, посадовій особі контролюючого органу можуть бути надані копії таких первинних документів з подальшим пред'явленням їх оригіналів до закінчення перевірки (за потреби).
Такі документи надаються особисто ФОП або особою, яка фактично здійснює продаж товарів (надання послуг) та/або розрахункові операції в місці продажу (господарському об'єкті) такої ФОП.
Форма обліку в електронній формі на вимогу посадових осіб контролюючого органу має бути візуалізована у форматі, який дозволяє такій особі здійснити його перегляд та/або копіювання.
Дякую. Який штраф за відсутність форми обліку на місці? Вона є, пред'явлю її, але в перший день фактичної перевірки на місці її не було і співробітник не подзвонив, що перевіряючі запросили цю форму обліку товарних запасів.
Подскажите, пожалуйста, при внутреннем перемещении товаров между магазинами в товарном отчете в обоих магазинах указывается накладная на перемещении? Или только в том, где произошло выбытие товаров в связи с перемещением?
Подскажите, пожалуйста, при внутреннем перемещении товаров между магазинами в товарном отчете в обоих магазинах указывается накладная на перемещении? Или только в том, где произошло выбытие товаров в связи с перемещением?
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1411-21/conv#n28 "ФОП, яка здійснює діяльність у декількох місцях продажу (господарських об'єктах), веде облік товарних запасів також за кожним окремим місцем продажу (господарським об'єктом) на підставі первинних документів, які підтверджують отримання товарів такою ФОП або окремим місцем продажу (господарським об'єктом), та/або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів між ФОП та його окремими місцями продажу (господарськими об'єктами). Первинні документи на внутрішнє переміщення товарів є невід'ємною частиною такого обліку."
Доброго дня! ФОП 2 гр. продаж і ремонт комп'ютерної техніки, відповідно повинен вести облік товарних запасів. Іноді доводиться купувати запчастини з рук на ОЛХ, бо більше ніде не знайти, і зрозуміло, ніякої первинки там ніхто не дасть. Що робити з обліком таких товарів?
Доброго дня! ФОП 2 гр. продаж і ремонт комп'ютерної техніки, відповідно повинен вести облік товарних запасів. Іноді доводиться купувати запчастини з рук на ОЛХ, бо більше ніде не знайти, і зрозуміло, ніякої первинки там ніхто не дасть. Що робити з обліком таких товарів?
Запчасти, значит на ремонт....
"Що робити з обліком таких товарів?" ничего не делать - не приходовать и не списывать. В актах указывать то, что есть официально. Иногда, делать правильно - огромный шанс получить ППР.
ФОП 2 група ЄП продає зубні пасти та щітки, податкова класифікує дані товари до медичних виробів згідно з Класифікатором медичних виробів НК 024:023. Хоч і ФОП продає тільки зубні пасти та щітки, які визначаються як «засіб косметичний» та «засіб гігієнічний», податкова все рівно спирається на даний Класифікатор і вимагає ведення товарного обліку. До отримання офіційних відповідей ФОП вирішує зняти з продажу дані товари, допоможіть, як діяти під час перевірки? Адже раніше у чеках фігурували зубні пасти та щітки, чи має право ФОП зараз не вести товарний облік, оскільки цих товарів у нього вже нема? Як діяти під час перевірки касовиками, які ось-ось нагрянуть? Якщо нема «медичного» товару на місці, чи можуть вони вимагати товарний облік?
ФОП 2 група ЄП продає зубні пасти та щітки, податкова класифікує дані товари до медичних виробів згідно з Класифікатором медичних виробів НК 024:023. Хоч і ФОП продає тільки зубні пасти та щітки, які визначаються як «засіб косметичний» та «засіб гігієнічний», податкова все рівно спирається на даний Класифікатор і вимагає ведення товарного обліку. До отримання офіційних відповідей ФОП вирішує зняти з продажу дані товари, допоможіть, як діяти під час перевірки? Адже раніше у чеках фігурували зубні пасти та щітки, чи має право ФОП зараз не вести товарний облік, оскільки цих товарів у нього вже нема? Як діяти під час перевірки касовиками, які ось-ось нагрянуть? Якщо нема «медичного» товару на місці, чи можуть вони вимагати товарний облік?
ФОП 2 група ЄП продає зубні пасти та щітки, податкова класифікує дані товари до медичних виробів згідно з Класифікатором медичних виробів НК 024:023. Хоч і ФОП продає тільки зубні пасти та щітки, які визначаються як «засіб косметичний» та «засіб гігієнічний», податкова все рівно спирається на даний Класифікатор і вимагає ведення товарного обліку. До отримання офіційних відповідей ФОП вирішує зняти з продажу дані товари, допоможіть, як діяти під час перевірки? Адже раніше у чеках фігурували зубні пасти та щітки, чи має право ФОП зараз не вести товарний облік, оскільки цих товарів у нього вже нема? Як діяти під час перевірки касовиками, які ось-ось нагрянуть? Якщо нема «медичного» товару на місці, чи можуть вони вимагати товарний облік?
ФОП 2 група ЄП продає зубні пасти та щітки, податкова класифікує дані товари до медичних виробів згідно з Класифікатором медичних виробів НК 024:023. Хоч і ФОП продає тільки зубні пасти та щітки, які визначаються як «засіб косметичний» та «засіб гігієнічний», податкова все рівно спирається на даний Класифікатор і вимагає ведення товарного обліку. До отримання офіційних відповідей ФОП вирішує зняти з продажу дані товари, допоможіть, як діяти під час перевірки? Адже раніше у чеках фігурували зубні пасти та щітки, чи має право ФОП зараз не вести товарний облік, оскільки цих товарів у нього вже нема? Як діяти під час перевірки касовиками, які ось-ось нагрянуть? Якщо нема «медичного» товару на місці, чи можуть вони вимагати товарний облік?
На жаль, там нема нічого конкретного щодо зубних паст та щіток у косметичному магазині(
Яка різниця — хто торгує пастами та щітками: стоматолог, або окремий магазин, або, наприклад, перукар? Важливо — на єдиному податку, чи ні, з ПДВ, чи ні
Читайте зі: "До речі, деякі ФОП-стоматологи, які займаються ще продажем зубних паст і щіток, зареєстрували для цих цілей КВЕД класу 47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах." та до кінця