Авансовые отчёты

Банківські платіжні картки, РРО, платіжні термінали
иск
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1108
З нами з: 22 грудня 2014, 15:25
Дякував (ла): 585 разів
Подякували: 77 разів

Повідомлення иск »

подскажите пожалуйста 23.02.18 купили у ФОПа новые бланки по кассовым операциях т.е. ПКО РКО кассовую книгу есть только товарный чек а копию свидетельства или вытяга не попросили , могу ли я провести этот чек ?
и еще вопросик если эти материалы проведены в учете 23.02.18 а кассовую книгу и ПКО РКО я буду вести с 05.01.18 не предирутся проверяющие органы?

cemafor
Гений
Гений
Повідомлень: 341
З нами з: 17 червня 2014, 11:55
Дякував (ла): 152 рази
Подякували: 10 разів

Повідомлення cemafor »

Придбав товари за власні кошти — ще й сплатив ПДФО та військовий збір!
05.03.2018 11472 20
Тема оподаткування витрат працівника, понесених за рахунок власних коштів, турбує податківців досить давно. Але в новому листі ДФСУ дійшла фіскального висновку, який не сподобається ні роботодавцям, ні працівникам
Коментар до листа ДФСУ від 23.02.2018 р. №765/6/99-99-12-02-03-15/ІПК
У коментованій індивідуальній консультації ДФСУ наголошує: якщо фізособою (працівником) придбання товарів для потреб юрособи здійснено за рахунок власних коштів (тобто юридичною особою (працедавцем) попередньо не видавалися кошти під звіт), то сума коштів, виплачених такій фізособі за товари, включається до її загального місячного (річного) оподатковуваного доходу як інші доходи та оподатковується на загальних підставах.
Несподівано, чи не так?
«При цьому зазначена сума коштів не є базою нарахування єдиного внеску» - зазначено у листі. І вже хоч на цьому дякуємо.
Хоча, якщо є ПДФО, то доведеться сплатити з такого «доходу» і військовий збір.
Що ж робити з таким роз’ясненням і як «відбитися» від зайвого оподаткування?

Аргументація від НБУ та Мінсоцполітики
Перше, про що слід згадати, це листи від НБУ та Мінсоцполітики, присвячені цьому запитанню. Точніше, класифікації відносин, які виникають між таким працівником та його роботодавцем.
Так, Нацбанк у листі від 14.09.2016 р. № 18-0005/76945 вважав, що між працівником та його роботодавцем в такому випадку виникають цивільно-правові відносини (але без укладання договору доручення). Зазначені особи мають керуватись вимогами статей 1159 та 1160 ЦКУ, які передбачають відшкодування витрат підприємством, у разі якщо придбані товари (роботи, послуги) своєчасно та у повному обсязі оприбутковані та відображені у бухобліку підприємства.
Мінсоцполітики у листі від 14.09.2016 р. №13517/0/14-16/13 навпаки вважало, що якщо трудовим договором встановлено обов'язок працівника купувати товар за власні кошти з наступним відшкодуванням цих коштів роботодавцем, то такі відносини слід розглядати з урахуванням вимог законодавства про працю. Зокрема, з цього можна зробити висновок, що ці кошти мають входити до загальної суми, яку роботодавець має виплатити працівнику при його звільненні.
Отже, маємо два різних погляди на проблему. А висновки з них такі:
1) якщо працівник платить за товари, роботи, послуги з власних коштів тому, що це передбачено його трудовими обов’язками (зазначено у колективному або в трудовому договорі, в наказі керівника тощо), це трудові відносини. І спір щодо відшкодування цих витрат теж розглядатиметься за КЗпП;
2) якщо ж ні, але відшкодування витрат здійснюється за авансовим звітом, то це цивільно-правові відносини. При цьому немає значення, чи був із працівником попередньо укладений договір доручення. Працівник, який подав такий звіт, матиме право на відшкодування.
Наголошуємо: найголовніше те, що аби отримати право на відшкодування витрат, працівнику доведеться їх понести за рахунок власних коштів та підтвердити документально!

Позиція Мінфіну
Мінфін у листі від 01.12.2016 р. №31-11170-16-29/34246 наголошує, що якщо працівник подав авансовий звіт за такими витратами, то роботодавець має визнати заборгованість перед ним і відобразити її за кредитом субрахунку 372, який має назву "Розрахунки з підзвітними особами".
Отже, порядок відображення в бухобліку такого відшкодування буде аналогічним за ситуацією, коли, наприклад, працівник зробив перевитрату під час відрядження. До речі, щодо цієї ситуації у податківців чомусь протилежна точка зору. У листі від 15.06.2017 р. №649/6/99-99-13-02-03-15/ІПК ДФСУ роз’яснює: якщо підприємство не фінансується за рахунок бюджетних коштів, то суми відшкодованих витрат не є об’єктом оподаткування ПДФО лише за наявності підтвердних документів, що засвідчують вартість цих витрат. При цьому, окрім зазначених вимог, мають бути виконані усі інші вимоги, встановлені п. 170.9 ПКУ.

Позиція редакції
Звісно, ми з таким роз’ясненням не згодні. Ситуація, про яку йдеться у коментованому листі, не нова і дуже поширена. Поява такого фіскального роз’яснення призведе до численних штрафів щодо роботодавців та донарахування податків.
Ще б можна було погодитися з позицією податківців, якби йшлося про відсутність документів, які підтверджують понесені витрати.
Наприклад, якщо працівник надає авансовий звіт про те, що він придбав для підприємства канцтовари, але не надає жодних документів для їх оприбуткування та щодо проведення розрахункової операції з продавцем (накладних, товарних або фіскальних чеків, розрахункових квитанцій тощо). Але керівник йому вірить на слово і затверджує такий авансовий звіт, отже працівник отримує компенсацію заявлених, але не підтверджених витрат. У такому разі зрозуміло, чому таке відшкодування є оподаткованим доходом.
Але коли працівник оплачує товари, роботи чи послуги, які справді отримує роботодавець, та подає звіт про понесені витрати і підтверджує їх документально, незрозуміло, про який дохід в такому випадку взагалі йдеться.

Звісно, це лише індивідуальна податкова консультація, а значить, вона поширюється на конкретного платника податків, який задав ДФС запитання. Та все ж не радимо роботодавцям забувати про це роз’яснення, адже воно надано центральним податковим органом. І буде розміщено на сайті ДФСУ, у вільному доступі (згідно із п. 52.4 ПКУ та Порядком №523). А отже, може використовуватися податківцями при документальних перевірках.
Тому безпечніше буде забезпечувати працівників, які роблять покупки для роботодавців, авансовими підзвітними коштами. Або оформлювати на них корпоративні картки з постійним доступом до окремого рахунку роботодавця з коштами, призначеними для таких покупок.



БУХГАЛТЕР_2012
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 880
З нами з: 22 лютого 2012, 02:30
Дякував (ла): 422 рази
Подякували: 85 разів

Повідомлення БУХГАЛТЕР_2012 »


КсишиЯ
Мастер
Мастер
Повідомлень: 65
З нами з: 11 березня 2018, 21:35
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення КсишиЯ »

Добрий вечір
Підскажіть будь ласка купила за готівку у ФОПа касові ордера та інше взяла товарний чек на суму 90.00 і копіі реєстраційних документів цього Фопа цього достатньо для складання авансового звіту на повернення мені коштів? Чи може не проводити цей авансовий звіт у звязку з останніми розясненнями від податковоі а то скажуть що це додаткове благо та й засталять обкладати надфл та вс?

ov
Гений
Гений
Повідомлень: 336
З нами з: 03 липня 2011, 04:29
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 7 разів

Повідомлення ov »

Девочки, директор купил в офис в МЕТРО кофе, чай-для сотрудников и деловых встреч. Принес чек и оформил НН. По чеку провожу авансовый отчет и включаю как я поняла в затраты. Но что делать с налоговым кредитом?

ANKO
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1059
З нами з: 02 червня 2016, 12:00
Дякував (ла): 415 разів
Подякували: 537 разів

Повідомлення ANKO »

ov писав:Девочки, директор купил в офис в МЕТРО кофе, чай-для сотрудников и деловых встреч. Принес чек и оформил НН. По чеку провожу авансовый отчет и включаю как я поняла в затраты. Но что делать с налоговым кредитом?
Вкл. до ПК , а потім робите ПН на цю суму на себе зг. ст 198

Учетчица
Гений
Гений
Повідомлень: 425
З нами з: 14 травня 2015, 16:40
Дякував (ла): 54 рази
Подякували: 199 разів

Повідомлення Учетчица »

ANKO писав:
ov писав:Девочки, директор купил в офис в МЕТРО кофе, чай-для сотрудников и деловых встреч. Принес чек и оформил НН. По чеку провожу авансовый отчет и включаю как я поняла в затраты. Но что делать с налоговым кредитом?
Вкл. до ПК , а потім робите ПН на цю суму на себе зг. ст 198
Читала, что вроде бы уже можно все это в налоговый кредит относить.
https://buhgalter911.com/news/news-1035818.html
но сама еще не пробовала.

ANKO
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1059
З нами з: 02 червня 2016, 12:00
Дякував (ла): 415 разів
Подякували: 537 разів

Повідомлення ANKO »

Учетчица писав:
ANKO писав:
ov писав:Девочки, директор купил в офис в МЕТРО кофе, чай-для сотрудников и деловых встреч. Принес чек и оформил НН. По чеку провожу авансовый отчет и включаю как я поняла в затраты. Но что делать с налоговым кредитом?
Вкл. до ПК , а потім робите ПН на цю суму на себе зг. ст 198
Читала, что вроде бы уже можно все это в налоговый кредит относить.
https://buhgalter911.com/news/news-1035818.html
но сама еще не пробовала.
Так це справа кожного, а хто не хоче возитись, то через ПН

iralis
Оракул
Оракул
Повідомлень: 231
З нами з: 12 квітня 2016, 11:38
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 108 разів

Повідомлення iralis »

Здравствуйте, такая ситуация: на обучение отправлены были 6 работников, после чего они предоставили чеки и сертификаты на прохождение обучения, авансовый отчет был составлен на одного работника на всю сумму чеков и компенсация затрат этому работнику. Это есть нарушение? Может ли один работник из всех командировочных оплатить все затраты и если это директор? Просто не хочется переделывать все авансовые и кассу.

-Latka-
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2781
З нами з: 26 вересня 2011, 04:18
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 1256 разів

Повідомлення -Latka- »

iralis писав:Здравствуйте, такая ситуация: на обучение отправлены были 6 работников, после чего они предоставили чеки и сертификаты на прохождение обучения, авансовый отчет был составлен на одного работника на всю сумму чеков и компенсация затрат этому работнику. Это есть нарушение? Может ли один работник из всех командировочных оплатить все затраты и если это директор? Просто не хочется переделывать все авансовые и кассу.
Нет по правилам каждый работник должен составить свой авансовый. Когда то читала разьяснение налоговой на эту тему.

Відповісти

Повернутись до “Банк, каса, підзвіт”