Оснащение специальной комнаты на предприятии!
-
Denis@@@
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1879
- З нами з: 08 листопада 2013, 19:07
- Дякував (ла): 922 рази
- Подякували: 109 разів
Добрый день! В процессе деятельности предприятия возникла необходимость оснащение комнаты спецусловиями для хранения медикаментов. Нужно обварить комнату металлолом и арматурой в нутри. Сделать железные двери и тд. Перед бухгалтерией стал вопрос правильного оформления в учете? Помещение в котором находимся мы в аренде.
-
ЕленаС.
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 3854
- З нами з: 09 листопада 2011, 06:21
- Дякував (ла): 4011 разів
- Подякували: 3242 рази
Ну если это спецусловия, то должно быть разрешение арендодателя на такую переделку и соответственно проект организации которая занимается проектированием с соблюдением ваших спецусловий. Т.к. можно сделать, а нет документа соответствиия или разрешения. Арматуру не той толщины или не того класса установили например, листы не той стали и пр.Denis@@@ писав:Добрый день! В процессе деятельности предприятия возникла необходимость оснащение комнаты спецусловиями для хранения медикаментов. Нужно обварить комнату металлолом и арматурой в нутри. Сделать железные двери и тд. Перед бухгалтерией стал вопрос правильного оформления в учете? Помещение в котором находимся мы в аренде.
И только потом бухгалтерия.
-
Agatha
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1570
- З нами з: 20 вересня 2011, 23:46
- Дякував (ла): 571 раз
- Подякували: 805 разів
Обговорювали тут
З ЄБПЗ
З ЄБПЗ
У разі якщо договір оперативної оренди (лізингу) чи концесії зобов’язує або дозволяє орендарю чи концесіонеру здійснювати ремонти та/або поліпшення об’єкта оперативної оренди (лізингу) чи концесії, частина вартості таких ремонтів та/або поліпшень у сумі, що перевищує віднесену на витрати згідно з абзацом другим п. 146.11 та п. 146.12 цієї статті, амортизується орендарем чи концесіонером як окремий об’єкт в порядку, встановленому для групи основних засобів, до якої відноситься об’єкт оперативної оренди (лізингу) чи концесії, що ремонтується та/або поліпшується. При цьому орендарем не враховується балансова вартість об’єктів оперативної оренди/лізингу, за якою вони обліковуються на балансі орендодавця (п.146.19 п.146 ПКУ).
Витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПКУ (п. 138.2 ст.138 ПКУ).
-
Denis@@@
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1879
- З нами з: 08 листопада 2013, 19:07
- Дякував (ла): 922 рази
- Подякували: 109 разів
ссылка не работает.Agatha писав:Обговорювали тут
З ЄБПЗУ разі якщо договір оперативної оренди (лізингу) чи концесії зобов’язує або дозволяє орендарю чи концесіонеру здійснювати ремонти та/або поліпшення об’єкта оперативної оренди (лізингу) чи концесії, частина вартості таких ремонтів та/або поліпшень у сумі, що перевищує віднесену на витрати згідно з абзацом другим п. 146.11 та п. 146.12 цієї статті, амортизується орендарем чи концесіонером як окремий об’єкт в порядку, встановленому для групи основних засобів, до якої відноситься об’єкт оперативної оренди (лізингу) чи концесії, що ремонтується та/або поліпшується. При цьому орендарем не враховується балансова вартість об’єктів оперативної оренди/лізингу, за якою вони обліковуються на балансі орендодавця (п.146.19 п.146 ПКУ).
Витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПКУ (п. 138.2 ст.138 ПКУ).
-
Denis@@@
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1879
- З нами з: 08 листопада 2013, 19:07
- Дякував (ла): 922 рази
- Подякували: 109 разів
Разрешение арендодателя есть. Все ок. Работы нужно сделать по нужным требованиям (толщина метала, ширина ячейки итд). Работы может сделать и ФОП с нужным видом деятельности. Интересует как правильно отразить в учете? Как один объект основных средств? (с/б гдето 9500 грн) Или можно подробить на секции до 2500 грн и списать как МБП больше года но меньше 2500грн?ЕленаС. писав:Ну если это спецусловия, то должно быть разрешение арендодателя на такую переделку и соответственно проект организации которая занимается проектированием с соблюдением ваших спецусловий. Т.к. можно сделать, а нет документа соответствиия или разрешения. Арматуру не той толщины или не того класса установили например, листы не той стали и пр.Denis@@@ писав:Добрый день! В процессе деятельности предприятия возникла необходимость оснащение комнаты спецусловиями для хранения медикаментов. Нужно обварить комнату металлолом и арматурой в нутри. Сделать железные двери и тд. Перед бухгалтерией стал вопрос правильного оформления в учете? Помещение в котором находимся мы в аренде.
И только потом бухгалтерия.
-
Denis@@@
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1879
- З нами з: 08 листопада 2013, 19:07
- Дякував (ла): 922 рази
- Подякували: 109 разів
Подскажите плиз!Denis@@@ писав:Разрешение арендодателя есть. Все ок. Работы нужно сделать по нужным требованиям (толщина метала, ширина ячейки итд). Работы может сделать и ФОП с нужным видом деятельности. Интересует как правильно отразить в учете? Как один объект основных средств? (с/б гдето 9500 грн) Или можно подробить на секции до 2500 грн и списать как МБП больше года но меньше 2500грн?ЕленаС. писав:Ну если это спецусловия, то должно быть разрешение арендодателя на такую переделку и соответственно проект организации которая занимается проектированием с соблюдением ваших спецусловий. Т.к. можно сделать, а нет документа соответствиия или разрешения. Арматуру не той толщины или не того класса установили например, листы не той стали и пр.Denis@@@ писав:Добрый день! В процессе деятельности предприятия возникла необходимость оснащение комнаты спецусловиями для хранения медикаментов. Нужно обварить комнату металлолом и арматурой в нутри. Сделать железные двери и тд. Перед бухгалтерией стал вопрос правильного оформления в учете? Помещение в котором находимся мы в аренде.
И только потом бухгалтерия.
-
ЕленаС.
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 3854
- З нами з: 09 листопада 2011, 06:21
- Дякував (ла): 4011 разів
- Подякували: 3242 рази
Посмотрите эту тему, там ответы есть и еще многое узнаете.Agatha писав:
А так?