нам упростили жизнь, урааааааааааааааааа
Правительство приняло законопроекты о подаче единой отчетности по единому социальному взносу и налогу на доходы физических лиц.
чтоб им так же легко жилося
Грядуть нові реформи
-
FyDD
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 3221
- З нами з: 22 лютого 2013, 03:48
- Дякував (ла): 2480 разів
- Подякували: 759 разів
В ході реформування структури Приватбанку планується скоротити його мережу.
-
shinna
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 4773
- З нами з: 19 квітня 2011, 02:55
- Дякував (ла): 876 разів
- Подякували: 3172 рази
Попалось под руку. В продолжение темы:shinna писав:Аргументируйте, пожалуйста. Ссылочку... статью. Откуда информация такая?masha2233 писав:В ході реформування структури Приватбанку планується скоротити його мережу.
Націоналізований у 2016 році Приватбанк планують повернути в приватну власність до 2023 року.
Про це стало відомо в ході брифінгу за участю міністра фінансів, нового голови правління банку та фіндиректора.
Новий голова правління Приватбанку Петр Крумханзл хоче зробити фінустанову найкращою в Європі.
"Моє завдання - утримати банк найінноваційнішим в Європі. Банк повинен бути першим у послугах і наданні сервісу клієнтам", - розповів Крумханзл.
Міністр фінансів Олександр Данилюк заявив, що держава планує повністю вийти з капіталу Приватбанку протягом п'яти років.
"Ми плануємо повністю передати банк в приватний сектор протягом п'яти років", - сказав він.
Крумханзл нагадав, що держава забезпечила Приватбанк необхідним рівнем капіталізації.
"Мені потрібно налаштувати нову бізнес-модель банку. Є ряд кроків, які треба зробити в першу чергу. Це аудит всіх процесів, я хочу побудувати систему ризиків з нуля", - сказав він.
"Є питання, які стосуються операційної діяльності банку, наприклад, питання кібербезпеки. Це питання для всіх банків і корпорацій в світі. Я впевнений, що ми зможемо протягом цього року зробити банк не тільки найкращим в Україні, а й в Європі", - зазначив банкір.
Раніше голова наглядової ради Приватбанку Енгін Акчакоча заявив, що виконання п'ятирічної стратегії розвитку Приватбанку завершиться його приватизацією в 2021 році.
Як повідомлялося, правління НБУ 8 лютого погодило кандидатуру Крумханзла на посаду голови правління Приватбанку.
Нагадаємо, Приватбанк у 2017 році отримав збиток в розмірі 22,966 мільярда гривень.
Рекомендуємо почитати: Що буде з Ощадбанком, Приватбанком та Укргазбанком до 2022 року. Проект стратегії
Економічна правда
- Al Shurshun
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1169
- З нами з: 19 серпня 2011, 09:21
- Дякував (ла): 34 рази
- Подякували: 614 разів
- Контактна інформація:
shinna писав:Попалось под руку. В продолжение темы:shinna писав:Аргументируйте, пожалуйста. Ссылочку... статью. Откуда информация такая?masha2233 писав:В ході реформування структури Приватбанку планується скоротити його мережу.
Націоналізований у 2016 році Приватбанк планують повернути в приватну власність до 2023 року.
Про це стало відомо в ході брифінгу за участю міністра фінансів, нового голови правління банку та фіндиректора.
Новий голова правління Приватбанку Петр Крумханзл хоче зробити фінустанову найкращою в Європі.
"Моє завдання - утримати банк найінноваційнішим в Європі. Банк повинен бути першим у послугах і наданні сервісу клієнтам", - розповів Крумханзл.
Міністр фінансів Олександр Данилюк заявив, що держава планує повністю вийти з капіталу Приватбанку протягом п'яти років.
"Ми плануємо повністю передати банк в приватний сектор протягом п'яти років", - сказав він.
Крумханзл нагадав, що держава забезпечила Приватбанк необхідним рівнем капіталізації.
"Мені потрібно налаштувати нову бізнес-модель банку. Є ряд кроків, які треба зробити в першу чергу. Це аудит всіх процесів, я хочу побудувати систему ризиків з нуля", - сказав він.
"Є питання, які стосуються операційної діяльності банку, наприклад, питання кібербезпеки. Це питання для всіх банків і корпорацій в світі. Я впевнений, що ми зможемо протягом цього року зробити банк не тільки найкращим в Україні, а й в Європі", - зазначив банкір.
Раніше голова наглядової ради Приватбанку Енгін Акчакоча заявив, що виконання п'ятирічної стратегії розвитку Приватбанку завершиться його приватизацією в 2021 році.
Як повідомлялося, правління НБУ 8 лютого погодило кандидатуру Крумханзла на посаду голови правління Приватбанку.
Нагадаємо, Приватбанк у 2017 році отримав збиток в розмірі 22,966 мільярда гривень.
Рекомендуємо почитати: Що буде з Ощадбанком, Приватбанком та Укргазбанком до 2022 року. Проект стратегії
Економічна правда

в чём же РЕФОРМА

С уважением #impossibl
- Яков
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 13864
- З нами з: 28 жовтня 2013, 04:29
- Звідки: Одеса
- Дякував (ла): 14231 раз
- Подякували: 28060 разів
06.02.2018г. принят
Законом определяется правовой статус обществ с ограниченной ответственностью (ООО) и обществ с дополнительной ответственностью (ОДО), порядок их создания, деятельности и прекращения, их правовой статус, права и обязанности их участников.
В основной части Закон будет введен в действие через 3 месяца со дня его опубликования, за исключением некоторых положений, которые вступят в силу через год со дня вступления в силу Закона.
Законом определяется правовой статус обществ с ограниченной ответственностью (ООО) и обществ с дополнительной ответственностью (ОДО), порядок их создания, деятельности и прекращения, их правовой статус, права и обязанности их участников.
В основной части Закон будет введен в действие через 3 месяца со дня его опубликования, за исключением некоторых положений, которые вступят в силу через год со дня вступления в силу Закона.

-
FyDD
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 3221
- З нами з: 22 лютого 2013, 03:48
- Дякував (ла): 2480 разів
- Подякували: 759 разів
Система блокировки налоговых накладных – 2018. Обнародован проект Постановления
-
Unnak
- Высший разум

- Повідомлень: 749
- З нами з: 10 вересня 2013, 12:27
- Дякував (ла): 395 разів
- Подякували: 49 разів
Доброго дня, як ви вважаєте, чи всіх стосується цей закон?
Скрытый текст
ЧЕРГОВА ЗМІНА СТАВКИ ПДВ НА МЕДИЧНІ ВИРОБИ: НАБУВ ЧИННОСТІ НАКАЗ МОЗ,
ЯКИМ СКАСОВАНО РЕЄСТР МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ, ЛЕГАЛІЗОВАНИХ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ДЕРЖ.РЕЄСТРАЦІЇ
Шановні колеги, доброго дня!
Нижче в продовження теми відносно скасування Реєстру медичних виробів зазначаємо про наступне.
Асоціація «Оператори ринку медичних виробів»<> (далі по тексту – Асоціація) як перше та єдине в Україні професійне об’єднання 57 національних виробників, імпортерів, дистриб’юторів та інших учасників ринку медичних виробів в продовження теми, викладеної за посиланням<>, наголошує на наступному.
Сьогодні, 02.02.2018 року, набув чинності наказ МОЗ України від 22.12.2017 року № 1690 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16 липня 2012 року N 533»<] (далі по тексту – наказ та Реєстр відповідно) з огляду на опублікування в Офіційному віснику України (2018, N 10<> (02.02.2018), розробником якого є Держлікслужба України. Разом з тим, на сайті ВР України інформацію поки не оновлено.
Цим наказом юридично припиняється дія Реєстру медичних виробів, легалізованих за процедурою державної реєстрації.
Асоціація вважає прийняття цього наказу незаконним та катастрофічним управлінським рішенням, оскільки за цим послідують наступні наслідки:
* чергова у цьому році зміна ставки ПДВ на медичні вироби, які внесені до Реєстру та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні, з передбачених абзацом другим підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України<> 7% ПДВ на 20 % тих виробів;
* чергове здорожчання вартості медичних виробів для громадян та пацієнтів закладів охорони здоров`я як мінімум на 13% внаслідок зміни ставки ПДВ з 7% на 20%;
* дано «зелене світло» контрафактним медичним виробам на митній території України, оскільки нівелюється можливість пересвідчитися в тому, чи був такий виріб легалізований в Україні чи ні;
* обмежено відкритий доступ громадянам та пацієнтам закладів охорони здоров`я до інформації про легалізовані медичні вироби в Україні;
* нівелювання норм законодавства, що мають вищу юридичну силу, тобто фактичне порушення конституційного принципу верховенства права;
Враховуючи вищезазначене, Асоціація рекомендує негайно провести переоцінку медичних виробів, що знаходяться в обігу та які були легалізовані виключно за процедурою державної реєстрації та змінити ставку ПДВ на такі медичні вироби з 7% на 20%.
На превеликий жаль, Асоціація з жахом уявляє всю складність та катастрофічність виконання таких рекомендацій та розмежування медичних виробів, що легалізовані за процедурою державної реєстрації (по яким відтепер ставка ПДВ буде 20%) та процедурою оцінки відповідності (по яким ставка ПДВ залишається 7%), однак вони (рекомендації) є логічними та такими, що слідують з правомірного виконання законодавчих змін, які відбулись внаслідок скасування Реєстру.
Єдиним шляхом вирішення цієї катастрофічної ситуації, що склалася, на наш погляд, є скасування рішення про державну реєстрацію наказу та, як наслідок, - його повне скасування в Порядку скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 31.07.2000 № 32/5, зареєстрованого 31 липня 2000 р. за № 458/4679.
З цією метою Асоціація вже звернулась до в.о. Міністра охорони здоровя України Супрун У.Н., державного секретаря МОЗ України Янчука А., бізнес-омбудсмена в Україні, Міністерства юстиції України та Державної регуляторної служби України.
До відома.
ЯКИМ СКАСОВАНО РЕЄСТР МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ, ЛЕГАЛІЗОВАНИХ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ДЕРЖ.РЕЄСТРАЦІЇ
Шановні колеги, доброго дня!
Нижче в продовження теми відносно скасування Реєстру медичних виробів зазначаємо про наступне.
Асоціація «Оператори ринку медичних виробів»<> (далі по тексту – Асоціація) як перше та єдине в Україні професійне об’єднання 57 національних виробників, імпортерів, дистриб’юторів та інших учасників ринку медичних виробів в продовження теми, викладеної за посиланням<>, наголошує на наступному.
Сьогодні, 02.02.2018 року, набув чинності наказ МОЗ України від 22.12.2017 року № 1690 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16 липня 2012 року N 533»<] (далі по тексту – наказ та Реєстр відповідно) з огляду на опублікування в Офіційному віснику України (2018, N 10<> (02.02.2018), розробником якого є Держлікслужба України. Разом з тим, на сайті ВР України інформацію поки не оновлено.
Цим наказом юридично припиняється дія Реєстру медичних виробів, легалізованих за процедурою державної реєстрації.
Асоціація вважає прийняття цього наказу незаконним та катастрофічним управлінським рішенням, оскільки за цим послідують наступні наслідки:
* чергова у цьому році зміна ставки ПДВ на медичні вироби, які внесені до Реєстру та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні, з передбачених абзацом другим підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України<> 7% ПДВ на 20 % тих виробів;
* чергове здорожчання вартості медичних виробів для громадян та пацієнтів закладів охорони здоров`я як мінімум на 13% внаслідок зміни ставки ПДВ з 7% на 20%;
* дано «зелене світло» контрафактним медичним виробам на митній території України, оскільки нівелюється можливість пересвідчитися в тому, чи був такий виріб легалізований в Україні чи ні;
* обмежено відкритий доступ громадянам та пацієнтам закладів охорони здоров`я до інформації про легалізовані медичні вироби в Україні;
* нівелювання норм законодавства, що мають вищу юридичну силу, тобто фактичне порушення конституційного принципу верховенства права;
Враховуючи вищезазначене, Асоціація рекомендує негайно провести переоцінку медичних виробів, що знаходяться в обігу та які були легалізовані виключно за процедурою державної реєстрації та змінити ставку ПДВ на такі медичні вироби з 7% на 20%.
На превеликий жаль, Асоціація з жахом уявляє всю складність та катастрофічність виконання таких рекомендацій та розмежування медичних виробів, що легалізовані за процедурою державної реєстрації (по яким відтепер ставка ПДВ буде 20%) та процедурою оцінки відповідності (по яким ставка ПДВ залишається 7%), однак вони (рекомендації) є логічними та такими, що слідують з правомірного виконання законодавчих змін, які відбулись внаслідок скасування Реєстру.
Єдиним шляхом вирішення цієї катастрофічної ситуації, що склалася, на наш погляд, є скасування рішення про державну реєстрацію наказу та, як наслідок, - його повне скасування в Порядку скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 31.07.2000 № 32/5, зареєстрованого 31 липня 2000 р. за № 458/4679.
З цією метою Асоціація вже звернулась до в.о. Міністра охорони здоровя України Супрун У.Н., державного секретаря МОЗ України Янчука А., бізнес-омбудсмена в Україні, Міністерства юстиції України та Державної регуляторної служби України.
До відома.
-
Любослава
- Акула НКУ

- Повідомлень: 6691
- З нами з: 15 лютого 2011, 23:48
- Дякував (ла): 11443 рази
- Подякували: 8955 разів
Какой-то непонятный текст.Unnak писав:Доброго дня, як ви вважаєте, чи всіх стосується цей закон?
Скрытый текст
ЧЕРГОВА ЗМІНА СТАВКИ ПДВ НА МЕДИЧНІ ВИРОБИ: НАБУВ ЧИННОСТІ НАКАЗ МОЗ,
ЯКИМ СКАСОВАНО РЕЄСТР МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ, ЛЕГАЛІЗОВАНИХ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ДЕРЖ.РЕЄСТРАЦІЇ
Шановні колеги, доброго дня!
Нижче в продовження теми відносно скасування Реєстру медичних виробів зазначаємо про наступне.
Асоціація «Оператори ринку медичних виробів»<> (далі по тексту – Асоціація) як перше та єдине в Україні професійне об’єднання 57 національних виробників, імпортерів, дистриб’юторів та інших учасників ринку медичних виробів в продовження теми, викладеної за посиланням<>, наголошує на наступному.
Сьогодні, 02.02.2018 року, набув чинності наказ МОЗ України від 22.12.2017 року № 1690 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16 липня 2012 року N 533»<] (далі по тексту – наказ та Реєстр відповідно) з огляду на опублікування в Офіційному віснику України (2018, N 10<> (02.02.2018), розробником якого є Держлікслужба України. Разом з тим, на сайті ВР України інформацію поки не оновлено.
Цим наказом юридично припиняється дія Реєстру медичних виробів, легалізованих за процедурою державної реєстрації.
Асоціація вважає прийняття цього наказу незаконним та катастрофічним управлінським рішенням, оскільки за цим послідують наступні наслідки:
* чергова у цьому році зміна ставки ПДВ на медичні вироби, які внесені до Реєстру та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні, з передбачених абзацом другим підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України<> 7% ПДВ на 20 % тих виробів;
* чергове здорожчання вартості медичних виробів для громадян та пацієнтів закладів охорони здоров`я як мінімум на 13% внаслідок зміни ставки ПДВ з 7% на 20%;
* дано «зелене світло» контрафактним медичним виробам на митній території України, оскільки нівелюється можливість пересвідчитися в тому, чи був такий виріб легалізований в Україні чи ні;
* обмежено відкритий доступ громадянам та пацієнтам закладів охорони здоров`я до інформації про легалізовані медичні вироби в Україні;
* нівелювання норм законодавства, що мають вищу юридичну силу, тобто фактичне порушення конституційного принципу верховенства права;
Враховуючи вищезазначене, Асоціація рекомендує негайно провести переоцінку медичних виробів, що знаходяться в обігу та які були легалізовані виключно за процедурою державної реєстрації та змінити ставку ПДВ на такі медичні вироби з 7% на 20%.
На превеликий жаль, Асоціація з жахом уявляє всю складність та катастрофічність виконання таких рекомендацій та розмежування медичних виробів, що легалізовані за процедурою державної реєстрації (по яким відтепер ставка ПДВ буде 20%) та процедурою оцінки відповідності (по яким ставка ПДВ залишається 7%), однак вони (рекомендації) є логічними та такими, що слідують з правомірного виконання законодавчих змін, які відбулись внаслідок скасування Реєстру.
Єдиним шляхом вирішення цієї катастрофічної ситуації, що склалася, на наш погляд, є скасування рішення про державну реєстрацію наказу та, як наслідок, - його повне скасування в Порядку скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 31.07.2000 № 32/5, зареєстрованого 31 липня 2000 р. за № 458/4679.
З цією метою Асоціація вже звернулась до в.о. Міністра охорони здоровя України Супрун У.Н., державного секретаря МОЗ України Янчука А., бізнес-омбудсмена в Україні, Міністерства юстиції України та Державної регуляторної служби України.
До відома.
Почитайте Закон 2245 и вот письмо ДФС на эту тему.