= Проверка обществом защиты прав потребителей =

Tanus'ka
УченикУченик
Повідомлень: 1
З нами з: 10 грудня 2009, 04:37

Повідомлення Tanus'ka »

Добрый день, физ.лицо предприниматель, плательщик единого налога, занимающийся розничной торговлей одежды в торговом центре, получил уведомление о плановой проверке районной службы защиты прав потребителей. Хотелось бы получить от Вас рекомендации о том, на что стоит обратить внимание, как подготовиться, что проверить, проверкой каких показателей занимается вышеназванная организация, что в праве требовать в ходе проверки от предпринимателя, какие права у проверяющей и проверяемой стороны, должен ли предприниматель иметь книгу регистрации проверок. Вобщем, хочется быть во всеоружии. Буду искренне благодарна, кто поделится теоретическими и практическими знаниями и соображениями из личного опыта.

Танюшечка
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 21
З нами з: 12 серпня 2009, 04:16

Повідомлення Танюшечка »

По поводу книги учета проверок - для вашего же блага лучше, что бы она была и обязательно предоставьте ее для заполнения проверяющим, потом сами проверьте все ли они в ней заполнили, правдивы эти данные, правильно ли указаны сроки проверки, цель и т.д., т.к. бывают случаи...

Juliya
Оракул
Оракул
Повідомлень: 203
З нами з: 24 червня 2009, 00:44
Дякував (ла): 32 рази
Подякували: 88 разів

Повідомлення Juliya »

Проверка в сфере защиты прав потребителей регламентируется ЗУ " О защите прав потребителей", Инструкцией , утв. приказом Госпотребстандарта №31 от 20.01.09г., в законе в ст. 26 прописаны права проверяющих, есть еще Порядок проведения проверок № 311 от 25.10.2006г.

IrinkaSvetl
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3240
З нами з: 24 березня 2011, 04:30
Дякував (ла): 1696 разів
Подякували: 3006 разів

Повідомлення IrinkaSvetl »

Виктория 80 писав:Перевірки Відділами з питань захисту прав споживачів.
Відділи та уповноважені особи з питань захисту прав споживачів місцевих органів виконавчої влади мають право проводити перевірки дотримання норм Закону про захист прав споживачів. Протоколи про адміністративні правопорушення, складені за результатами їх перевірок, розглядаються на адміністративних комісіях виконавчих комітетів, адміністративні штрафи спрямовуються до місцевих бюджетів.
Згідно ст. 10-1 Закону про захист прав споживачів Відділи мають право:
● розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту своїх прав;
● аналізувати договори, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) з споживачами, з метою виявлення умов, що обмежують права споживачів;
● при виявленні товарів (робіт, послуг) неналежної якості, фальсифікованих, небезпечних для життя, здоров'я, майна споживачів або навколишнього середовища, терміново повідомляти про це відповідні територіальні органи у справах захисту прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю та безпекою товарів (робіт, послуг);
● у випадках виявлення продажу товарів (виконання робіт, надання послуг), що не супроводжуються доступною, достовірною, необхідною інформацією та відповідними супровідними документами, або із простроченими термінами придатності, призупиняти продаж товарів (робіт, послуг) до пред'явлення інформації, супровідних документів, або припиняти продаж товарів (виконання робіт, надання послуг);
● готувати подання до органу, що видав ліцензію на здійснення відповідного виду діяльності, для вирішення питання про призупинення дії цього рішення або про дострокове його анулювання в разі систематичного порушення прав споживачів;
● подавати до суду позови про захист прав споживачів.

Планові перевірки проводяться на підставі затвердженого щоквартального плану перевірок. Позапланові – виключно на підставі отриманих від споживачів скарг .
Перевірки з дотримання законодавства про захист прав споживачів проводяться без попередження
.
Виктория 80 писав:Як себе поводити підприємцю при зустрічі з перевіряючими ?

1. Перш за все, необхідно заздалегідь підготуватися до такої зустрічі:
● уважно ознайомитися самому та ознайомити найманих працівників, якщо такі є, з інформацією, яка міститься у цій Пам'ятці;
● завести "Журнал відвідування підприємця представниками контролюючих органів" з позначенням в ньому дати перевірки, її мети та строків, посади і прізвища представника контролюючих органів, підпису перевіряючого (форма Журналу наведена в додатку 1);
● зустрічати представника контролюючого органу на об'єкті бажано безпосередньо самому підприємцеві. В разі відсутності підприємця на місці здійснення підприємницької діяльності, при появі контролера найманий працівник повинен негайно повідомити його про прихід контролюючих органів. До появи підприємця жодних документів контролерові не надається і ніяких перемовин щодо перевірки з ним не ведеться.

2. При появі на об'єкті представника контролюючого органу необхідно ознайомитися з повноваженнями і метою візиту контролера та зареєструвати його у Журналі відвідування.
Після цього, запропонуйте дані про реєстрацію контролера засвідчити останньому своїм підписом. У випадку відмови від цієї процедури обґрунтуйте Ваші дії з посиланням на відповідний розділ даної Пам'ятки та нагадайте щодо можливості інформування про факт відмови від реєстрації керівництву перевіряючого. Повторно запропонуйте контролерові зареєструватися. В разі категоричної незгоди з Вашою пропозицією з'ясуйте мотиви такої поведінки та посилання перевіряючого на відповідні нормативні галузеві документи. Зафіксуйте отриману інформацію.
Створіть представникові контролюючого органу належні умови роботи та забезпечте представлення йому потрібних документів.

3. За результатами перевірки контролером складається відповідний акт (припис чи інший документ) з зазначенням виявлених порушень діючого законодавства або недоліків у здійсненні підприємницької діяльності, термінів їх усунення, накладених штрафних санкцій тощо. Незгода платника податків з результатами перевірки породжує цілком закономірне бажання їх оспорити. Причому першим під таке бажання підпадає саме акт перевірки. Деякі платники податків поспішають оскаржити його висновки в адміністративному і, навіть, судовому порядку. І цим припускаються помилки. Річ у тому, що сам акт перевірки, нехай навіть із "найстрашнішими" порушеннями, не має і не може мати для платника податків будь-яких наслідків. Він призначається для керівника контролюючого органу, який повинен прийняти на його основі відповідне рішення. І вже це рішення, що містить конкретні приписи для платника податків, може бути оскаржене останнім в адміністративному та судовому порядку.
Незважаючи на те, що сам акт перевірки оспорити не можна, вже на етапі його підписання можна потурбуватися про майбутнє оскарження прийнятих на його основі рішень. Адже у платника податків є право внести свої заперечення з приводу зроблених в акті висновків, що може стати у пригоді при подальших розглядах.
Крім того, розгляд таких заперечень з боку контролюючого органу може забезпечити платнику податків деякий виграш в часі. Так, згідно затвердженого ДПАУ Порядку оформлення результатів перевірок у разі незгоди з висновками перевірки або фактами і даними, викладеними в акті перевірки, суб'єкт господарювання має право протягом трьох робочих днів від дня отримання примірника акта перевірки, подати до органу державної податкової служби заперечення до акту перевірки. При цьому в разі незгоди з висновками акта перевірки суб'єкт господарювання в акті перевірки при його підписанні (або відмові від підпису) має зробити відповідну позначку.
Приймаючи до уваги вище наведене, наша порада: уважно ознайомтеся з актом, складеним перевіряючим. В разі незгоди з результатами перевірки не відмовляйтеся взагалі від підписання акту, варто підписати такий акт із запереченнями. В подальшому , при необхідності, зверніться за кваліфікованою допомогою до юриста.

4. Після підписання документу за результатами перевірки необхідно забезпечити своєчасне і в повному обсязі виконання вимог цього документу. Виявлені в ході перевірки порушення та недоліки доцільно обговорити з найманими працівниками та вжити дієвих заходів щодо їх запобігання у майбутньому .

http://buhgalter911.com/yaf2/yaf_postst12750.aspx ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧА ТА ОСОБИСТОСТІ (практичні поради стосовно захисту своїх прав у різних ситуациях)

http://buhgalter911.com/yaf/yaf_postst16753.aspx ===Якщо до вас прийшли... або Поведінка під час перевірок===

http://kchp.com.ua/novoe/porjadok-prove ... -silu.html Порядок проведения проверок в сфере торговли и предоставления услуг вступил в силу

http://newlaw.com.ua/2012/05/novyj-pory ... rebitelej/ Новый порядок проверок Госинспекции по защите прав потребителей

http://chp.com.ua/forums/index.php?showtopic=13349 Проверки деятельности предпринимателей: проверки отдела по защите прав потребителя

оляля
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7529
З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
Дякував (ла): 1062 рази
Подякували: 4962 рази

Повідомлення оляля »

додам: перевіряють цінники( штрафи неманюні, знайдіть журнал ВБО №31 від 03.04.2013 і №28 від 25.03.13 особливо зверніть увагу, якщо є продаж з знижкою), країну походження, наявність кутка споживача, у мене вимагали ще сертифікати

Азимут
Гуру
Гуру
Повідомлень: 78
З нами з: 17 червня 2011, 03:34
Дякував (ла): 42 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Азимут »

Здравствуйте все, к нам в магазин пришло общество защиты потребителей мы ФОП на едином налоге. И хотят выписать штраф из-за того что нет урн и снегоуборочных лопат

Gedda
Гений
Гений
Повідомлень: 460
З нами з: 23 вересня 2009, 00:21
Дякував (ла): 253 рази
Подякували: 264 рази

Повідомлення Gedda »

Азимут писав:Здравствуйте все, к нам в магазин пришло общество защиты потребителей мы ФОП на едином налоге. И хотят выписать штраф из-за того что нет урн и снегоуборочных лопат
сомневаюсь, что это компетенция Общества защиты прав потребителей...

Азимут
Гуру
Гуру
Повідомлень: 78
З нами з: 17 червня 2011, 03:34
Дякував (ла): 42 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Азимут »

А что мне в таком случае делать?

NVA
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 24
З нами з: 08 січня 2013, 09:33
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення NVA »

Ну попросите у них регламентирующий документ, вменяющий проверяющим в обязанность проверять наличие либо отсутствие инвентаря, а вам в обязанность иметь урны и снегоуборочные лопаты. Желательно - именно эти позиции.

Gedda
Гений
Гений
Повідомлень: 460
З нами з: 23 вересня 2009, 00:21
Дякував (ла): 253 рази
Подякували: 264 рази

Повідомлення Gedda »

Азимут писав:А что мне в таком случае делать?
Вот нашла ПОРЯДОК проведення перевірок у суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг...
Почитайте, как я поняла, именно этим порядком они пользуются при проверках - "1.4 Перевірки діяльності суб'єктів господарювання проводяться з метою контролю стану дотримання ними вимог законодавства про захист прав споживачів щодо якості та безпеки продукції, правил торгівлі та послуг, надання споживачам необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію" - не думаю что отсутствие снегоуборочных лопат каким-то образом ущемляют права Ваших потребителей. Насколько я знаю они должны проверять сам товар, наличие документов на них, маркировки, сертификаты качества. Также могут проверить конкретную ситуацию по жалобам. Кажется как-то так, хотя я, честно, не сталкивалась с ними. А что они проверяли вообще, как проходит проверка?

Відповісти

Повернутись до “Перевірки, штрафи”