Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


11.08.17
3725 10 Друкувати

Безалкогольні енергетики пропонують оподатковувати акцизом

Для збільшення надходжень акцизного податку до бюджету пропонується розширити перелік об’єктів обкладення акцизним податком, доповнивши їх безалкогольними енергетичними напоями, установивши на них ставку акцизного податку в розмірі 7 грн за 1 л напою.

Така ініціатива, на думку нардепів, також має сприяти зменшенню споживання безалкогольних енергетиків, що, своєю чергою, знизить рівень захворюваності населення на окремі хвороби (ожиріння, діабет II типу).

Відповідний проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо оподаткування акцизним податком окремих товарів» зареєстровано у Верховній Раді за № 7019.

Також документ передбачає підвищення деяких ставок акцизного податку:

  • спирт етиловий неденатурований із концентрацiєю спирту менш як 80 об.%;
  • спиртовi дистиляти та спиртнi напої, одержанi шляхом перегонки, лiкери й iншi напої, що мiстять спирт (крім горілки, лікеро-горілчаних виробів, спиртових дистилятів і спиртних напоїв, одержаних шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду), — до 126,96 грн за 1 л;
  • спиртовi дистиляти й спиртнi напої, одержанi шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду, — 96,50 грн за 1 л.

За матеріалами Інтерактивна бухгалтерія
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • Бух
11.08.17 08:15

Требую обложить акцизом хлеб!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • Маня
11.08.17 13:31

Бух, не подсказывайте. А то введут "по просьбе бизнеса"

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Алла
11.08.17 09:10

Напоминает старый мультик про Чиполлино: "Вводится налог на дождь, на проливной дождь, на грозу".

Відповісти
    Оцінити
  • 11
  • 0
  • Машуня
11.08.17 09:57

Еще бы направить весь этот "здоровый" акциз на закупку или производство, например, инсулина и на приведение в порядок хотя бы существующих спортивных площадок и стадионов...

Відповісти
    Оцінити
  • 8
  • 0
  • Андрій
11.08.17 10:20

То давайте ще на кефір акциз введіть, там теж є незначний вміст алкоголю.

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • М-да
11.08.17 12:54

Да чего уж там, давайте заплатим "дань на двЭнадцАт лЭт" наперед. Просто за то что посмели жить на этой земле. Аж смешно стало. С диабетом они так собрались бороться. Хоть бы уже глупостей не писали....

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • Леся
11.08.17 13:29

а что же еще им остается писать...

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Олег
11.08.17 15:39

Если подумать (правда у депутатов это умение атрофировано), о дальнейшем развитии событий, то производители энергетиков перемаркируют продукцию, как например, безалкоголный напиток с кофеином, и уйдут от акциза. Депутаты и правительство возможно обложат акцизом всю безалкоголку (по причине уклонения, ожирения и т.п.). Туда попадут и минералки, соки, детское питание и т.п. Потом полгода не будут признавать ошибку, и еще год вносить изменения в законы. Бред, скажете Вы. Но оглянитесь назад, сколько такого уже было.

Відповісти
    Оцінити
  • 7
  • 0
  • INSPECTOR
11.08.17 17:37

Пепси и Соса-сола - приготовиться ! :)

Відповісти
    Оцінити
  • 3
  • 0
  • Гость
14.09.17 11:17

Бухи и "бизнес" не нойте. Алкоголь и сигареты - не продукт первой необходимости, а народ жрет так это дерьмо, кто аж за ушами лящит. Так почему на этом не заработать всем, и бюджету в том числе? Кто не согласен с ценами и акцизом, проявите силу воли: бросьте пить и курить, и тогда на Вас нельзя будет заработать. Нечего на зеркало (бюджет и страну) пенять, коль рожа крива.

Відповісти