Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Отримуйте
новини поштою!


24.05.19
22072 40 Друкувати

З 1 липня 2019 запроваджуються ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об'єкта.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше  20 календарних днів з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років.

Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним справляється щорічно і зараховується до ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ згідно із законодавством.

Ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб'єкта господарювання терміном на п'ять років.

Крім того, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального  у суб’єкта господарської діяльності  обов’язково має бути наявним в реєстраційних даних платника  код КВЕД

– 46.71., 46.12, для отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним;

– 35.21., 20.11.,20.59.,19.20, для отримання ліцензії на право виробництва пального;

– 47.30, для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним;

у разі відсутності встановлених КВЕД заява приймається, з відповідним повідомленням «відсутній необхідний КВЕД», та після розгляду повертається платникові податків для приведення у відповідність.

Для виробників та реалізаторів пального відкрито рахунки для сплати за ліцензії

Бухгалтер 911 наголошує: зміст авторських матеріалів може не співпадати з політикою та точкою зору редакції. Серед авторів матеріалів, що публікуються, є не лише представники редакційної команди.

Викладена інформація в конкретній публікації відображає позицію автора. Редакція не втручається в авторські матеріали, не редагує тексти, тож не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі
  • Ксенія
24.05.19 08:10

А якщо ми орендуємо бочку для своїх потреб ,  для заправки своїх автомобілів, то хто отримує ліцензію для збереження палива?
Ми перевізники.

Відповісти
  • Бандерівець
29.05.19 20:22

Ксенія, Бочку то бочку. Із того дурацького закону і каністра з пальним у гаражі вважатиметься зберіганням. То ж ліцензію на зберігання виходить треба отримати.
Головне полатківці ні му-му про це. Тупо як глухонімі переписують Закон, ніби крім них ніхто читати не вміє.   

Відповісти
  • Людмила
24.05.19 10:35

Ксенія,  я думаю вы

Відповісти
  • natali
24.05.19 08:13

Лицензию надо оформлять, если продаешь масло в канистрах?

Відповісти
  • April
24.05.19 12:28

natali,Нужно смотреть п.215.3.4НКУ по коду  код УКТ ЗЕД

Відповісти
  • *
24.05.19 12:03

natali, на семинаре объяснили, что лицензия только на  торгівлю пальним або на право зберігання пального
масло не относится к пальному

Відповісти
  • Яна
24.05.19 08:58

Вот в этом и вопрос у многих предприятий, Фоп? Если не предоставляют услуги по хранению топлива, а только для себя держат небольшие объемы, разве может у них быть код КВЕд указанный выше??
По-моему, должны получать лицензии те, кто на этом зарабатывает по видам деятельности. Но в законе четко не расписано, а обобщенно.

Відповісти
  • ihor07
27.05.19 11:39

Яна, теж цікавить дане питання. Зберігання пального в невеликих кількостях виключно для власних потреб. Яка може бути ліцензія?

Відповісти
  • Я
24.05.19 09:13

Доброго дня! А якщо ми фоп 3 група, перевізники. У нас є бочка, ми купуємо пальне для власного використання у своїйдіяльності. Підкажіть, будь ласка, потрібна ліцензія для зберігання пального?

Відповісти
  • 1983
24.05.19 09:21

Я,смотрите  ст.14.1.6 НКУ. Все зависит от объемов

Відповісти
  • 1983
24.05.19 09:21

в редакции с 01.07.19

Відповісти
  • Яна
24.05.19 09:52

1983, не плутайте людей, акцизні склади і ліцензії різні речі в тлумаченні закону №481. Вони ж так його написали, що будь-хто навіть з 1 пляшкою уайт-спіриту має придбати ліцензію на зберігання пального. Потрібно, щоб ДФС чи Мінфін надав чітке роз"яснення.

Відповісти
  • Я
24.05.19 10:18

Яна, Отож, ніхто чіткого роз’яснення не дає.

Відповісти
  • Яна
24.05.19 10:49

И ка должны будут обычные СХД получать лицензию на хранение в бочке топлива, если у них нет соответствующего КВЕД, ведь они на этом не зарабатывают?!!!

Відповісти
  • 123
24.05.19 13:00

Яна, на сессии депутаты проголосовали за отмену получения лицензии на бочки для схд.

Відповісти
  • МИЛА
24.05.19 13:30

123,Подскажите на какой сессии , где   посмотреть  ? СХД получить лицензию  на хранение  топлива нереально ...

Відповісти
  • Ольга
24.05.19 11:07

Выдается не позднее 20 календарных дней. Значит если подать документы после 10 июня до 1 июля есть шанс лицензию не получить. На данный момент у меня документы не принимают. Говорят начнут принимать после 1 июня. Или будем ночевать 10 дней под кабинетом принимающим документы или с 1 июля закрываемся????

Відповісти
  • Анна
28.05.19 17:14

Ольга, а подскажите куда Вы подавали документы, если не назначен "уполномоченный орган"? 
Спасибо.

Відповісти
  • с/х
24.05.19 12:25

земельною ділянкою....цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності... Это б... какое???? целевых назначений навалом но ни одно из них не звучит как для - зберигання пального или торговли пальним!!!

Відповісти
  • Мария
24.05.19 14:43

с/х,
уже приняли http://oilers.org.ua/ru/2019/05/17/dlya-polucheniya-toplivnyx-licenzij-podaem-dokumenty-na-zemlyu-s-lyubym-celevym-naznacheniem/

Відповісти
  • Людмила
24.05.19 13:27

с/х, на семинаре  говорили,что именно слово целевое использование должны убрать. Ожидайте)

Відповісти
  • с/х
24.05.19 12:30

и  в случае несоответствия целевого - проект выделения кусочка для размещения бочки и потом проект его изменения целевого назначения - растянутся как минимум на год в лучшем случае!

Відповісти
  • МИЛА
24.05.19 13:34

Оплата за лицензию на хранение топлива   не пугает , а вот перечень документов для ее получения....... И я думаю у 80%  малых и средних  с/х  хозяйств  их просто нет . Караул ! Такой штраф

Відповісти
  • яся
25.05.19 06:59

Мы сельхоэпроиводители используем дизтопливодля своих нжд надо ли нам ета лицензия али нет

Відповісти
  • Анастасия31
27.05.19 14:07

Не торгуємо і не виробляємо пальне, просто зберігаємо ! В переліках КВЕД немає ЗБЕРІГАННЯ ПАЛЬНОГО! 

Відповісти
  • Н
28.05.19 23:51

Считаю, что если Топливо хранится для собственных нужд лицензия не нужна! В законодательных нормах термин «лицензия» и «лицензирование» четко привязывается к именно понятию хозяйственной деятельности. Те они касаются именно хозяйственной деятельности. А хозяйственная деятельность по нку- это деятельность, связанная с производством товаров и услуг, направленная на получение дохода. Те фактически для сх предприятий хранение топлива не хозяйственная деятельность тк Нет цели получения дохода от хранения и мы ничего не реализуем производим и прочее в контексте топлива. Для нас хозяйственная деятельность это производство и реализация сх товаров и услуг. Таким образом получается что если хранение топлива это не хозяйственная деятельность для сх предприятий и то что лицензируются только хозяйственная деятельность (некоторые её виды), то лицензия не нужна. Ещё:  Пку требует в определении лицензирование смотреть господарський кодекс, так в нем сказано что лицензируются именно Виды  хозяйственной деятельности!!! Таким образом получается что лицензируются именно хранение топлива как вида хозяйственной деятельности, что в свою очередь подразумевает хранение как услугу с целью получения дохода!

Відповісти
  • МИЛА
29.05.19 08:29

Н,Согласна с Вами на 100%, только в ДФС  другое мнение  ...

Відповісти
  • Н
29.05.19 09:35

МИЛА, да, эту позицию скорее всего нужно будет отстаивать в суде. Дфс не упустит возможности заработать на таких штрафах. 

Відповісти
  • ihor07
29.05.19 10:20

Н,
"зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб)"
якщо мається на увазі тільки надання послуг зі зберігання, то як можна надавати послуги зі зберігання власного пального?

Відповісти
  • Н
29.05.19 11:02

ihor07, ещё есть норма что если есть лицензия на торговлю топливом то лицензиатов на хранение не нужна. Те фактически получается что хранение это уже процесс хозяйственной деятельности по реализации топлива.

Відповісти
  • ihor07
29.05.19 11:20

Н, "ещё есть норма что если есть лицензия на торговлю топливом то лицензиатов на хранение не нужна"
Так отож, для чого тоді законодавець вказує про ліцензію на зберігання власного пального, яке, як ви вважаєте, зберігається для подальшого продажу, якщо ліцензія на продаж заміняє ліцензію на зберігання. Фууух. Сподіваюся, ви зрозуміли, що я хотів запитати.

Відповісти
  • Н
29.05.19 12:04

ihor07, ещё один аргумент: дфс при подаче заявления на лицензию по хранению требуют соответствующий квед на хранение. Сразу напрашивается вопрос: зачем мне этот квед если я не занимаюсь хранением топлива как видом экономической деятельности, у меня кведы сх производителя. И я не собираюсь эти кведы по топливу добавлять, тк непонятно чем это обернётся. В таком случае они скорее всего не выдадут лицензию, но я принципиально буду ставить сх квед. Пусть откажут этотьудет дополнительный аргумент

Відповісти
  • Н
29.05.19 11:48

ihor07, я не отрицаю что странная и норма, и я не знаю что они этим хотели сказать. Возможно они имели ввиду что например если Топливо хранится для целей модификации ( изменения свойств топлива или какие-то там возможные технологические процессы, я не сильна в этом). Но это как мне кажется не опровергает мою позицию что лицензия не нужна если Топливо хранится не с целью получения от этой деятельности дохода, к тому же определение хозяйственной деятельности дает пку а он выше закона. Во вторых, если следовать вашей логике то лицензию должны получать и просто граждане Украины ( например владельцы авто где есть топливный бак) или канистры с бензином. Согласна они очень тупо написали закон ( причём двумя предложениями обобщили всех). И я писала что эту позицию прийдется скорее всего доказывать в суде. Но кстати есть ещё такая норма не помню где, но кажется и в конвенции она тоже есть, что если норма трактуется двояко, то берётся трактование которое выгодно истецу, те нам. Общалась с юристоми они сказали, что да такую позицию тоже рассматривают как возможный выход,  но также акцентируют что не даёт она хороших гарантий, тк есть противоречия, тк наши деятели написали в законе что хранение топлива это деятельность, а не хозяйственная деятельность. Но есть другие нормы, в том числе и в том же законе, что лицензируются именно хозяйственная деятельность

Відповісти
  • Н
29.05.19 10:53

ihor07, если они хранят его для целей дальнейшей продажи!

Відповісти
  • Н
29.05.19 10:19

Думаю что через некоторое время они поменяют свою позицию, и скорее всего сделают уточнение что исключение это хранение для собственных нужд. Иначе пострадают все, даже те у кого просто есть служебный автомобиль, тк топливные баки автомобилей это емкости для хранения и соответственно нужна лицензия, не говоря как её получить на этот бак)  Но до этого они конечно попьют крови(. Также считаю что по их логике лицензию должны получать и просто владельцы авто- граждане, но это же маразм. Таким образом их позиция  довольно спорная!

Відповісти
  • ihor07
29.05.19 11:44

Тобто, як я це розумію. Ліцензування - це дозвіл на певний вид господарської діяльності. Зберігання палива є лише
тоді  видом господарської діяльності, коли воно проводиться або як послуги по зберіганню для інших осіб, або як зберігання палива, що є частиною господарської діяльності з продажу цього палива. Зберігання ж палива для використання його для інших видів діяльності не є господарською діяльністю. Правильно? І як це довести?

Відповісти
  • Н
29.05.19 12:14

ihor07, я тоже так понимаю. Доказывать только ссылаясь на нормы ( пку (определение хозяйственной деятельности), Господарский  кодекс, закон 481, и закон про лицензирование которые дают определение лицензии и лицензирования и её привязку к хозяйственной деятельности). Но это уже прийдется доказывать в суде я думаю, сейчас мы никому ничего не докажем((( я вот думаю сегодня обратиться к бизнес Омбудсмену, чтобы они вмешались, тк если не вмешаются сейчас потом их будут разрывать скаргами уже по факту обложения штрафами. 

Відповісти
  • ihor07
29.05.19 13:17

Н,
Дуже дякую за ваші відповіді. Я в принципі з вами згідний, однак хочеться більше "залізних" аргументів. В податковій уже заявляють, що з 1 липня будуть виходити на фактичні перевірки. Виготовити ліцензію нереально, так як на бочки нема ні акта введення в експлуатацію, ні дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки. І отримати такі документи дуже і дуже проблематично, та й по часі нереально. Тому як вихід бачу оренду пересувної цистерни в підприємства, в якого вже є відповідні ліцензії. Бо не хочеться ризикувати таким штрафом.

Відповісти
  • Н
29.05.19 12:33

Позвонила я омбудсмену, но к сожалению они пока не могут вмешаться, нет пока факта нарушения наших прав. Те они вмешаются уже когда дфс выпишет штраф ( после этого мы сможем обратиться к ним за помощью 

Відповісти
  • Алена
13.06.19 17:10

Подскажите, нужна ли лицензия на оптовую торговлю горючим, если купили на нефтебазе и сразу продали конечному потребителю, без хранения. перевозка своим транспортом ??

Відповісти
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо оформить подписку
copy-print__image
Ця функція доступна тільки
авторизованим користувачам