Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


27.07.17
4780 6 Друкувати

Для оформлення перевірок інспекторами праці підготовлено форми актів, вимог, приписів, протоколів

Під час проведення інспекційного відвідування об’єкт контролю має право не допускати до проведення інспекційного відвідування, у разі якщо на офіційному веб-сайті Держпраці відсутні рішення про форми службового посвідчення інспектора праці, акта, довідки, припису, вимоги, перелік питань, що підлягають інспектуванню.

Відповідна норма закріплена в п.п. 2 п. 14 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою КМУ від 26.04.2017 р. № 295.

Отже, аби забезпечити її реалізацію, Мінсоцполітики розробило проект наказу «Про затвердження форм документів, що складаються при здійсненні заходів державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, зайнятість та працевлаштування інвалідів».

Документом пропонується затвердити форми:

  • акта (довідки) інспекційного відвідування/невиїзного інспектування/аналізу стану дотримання законодавства про працю;
  • акта про відмову від підпису;
  • акта перевірки додержання законодавства про зайнятість населення;
  • акта перевірки додержання законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів;
  • акта про неможливість проведення інспекційного відвідування/невиїзного інспектування;
  • вимоги про надання/поновлення документів;
  • вимоги про усунення виявлених порушень;
  • висновку про стан дотримання об’єктом нагляду законодавства про працю під час здійснення контрольних повноважень;
  • постанови по справі про адміністративне правопорушення;
  • постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення;
  • постанови про накладення штрафу вповноваженими посадовими особами;
  • припису про усунення виявлених порушень;
  • припису про усунення порушень законодавства про зайнятість населення;
  • припису про усунення порушень законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів;
  • протоколу про адміністративне правопорушення;
  • рішення щодо розгляду справи про накладення штрафу;
  • рішення щодо скасування (залишення без змін) постанови по справі про адміністративне правопорушення.

За матеріалами Інтерактивна бухгалтерія
Теги:
Коментарі
  • Бух2
27.07.17 08:29

Бюрократи

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Н-да
27.07.17 10:50

Пишите, пишите - бумага все стерпит..

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Ирина
27.07.17 13:10

ко мне пришла проверка по труду, якобы по жалобе моего сотрудника, на сайте конечно-же ничего не было - но это мне не помогло.... зашли пригрозив вызовом милиции и опечатыванием офиса... так как прятать было нечего-допустила к проверке (из двух зол...), ничего не нашли... бумагу попросили, акт напечатать... ушли...

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Олечка
27.07.17 13:53

Ирина, а що саме вони у вас шукали? Просто цікаво. Зазвичай, вони це пишуть у повідомленні про перевірку. А зараз як - просто прийшли без попередження?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Натали
27.07.17 14:57

Олечка, о каком "повідомленні на перевірку" идет речь? В Порядке госконтроля написано, что инспектор приходит и предъявляет свое удостоверение служебное. То, что до посещения должны предупреждать, прописали, конечно. Но ни сроки, ни форма этого документа ничем не предусмотрена. Ссылаться на Закон о принципах госнадзора (№ 877) не имеет смысла - это ж не плановое мероприятие.

Відповісти
    Оцінити
  • 1
  • 0
  • Татьяна-Днепр
28.07.17 10:44

Ув.коллеги! 27.07.17 в Днепре прошло совместное заседания громадской рады при ДФС в Днепре и предпринимателей. Ассоциация аудиторов,АДВОКАТ, однозначно, сказали, что юридически нужно этот гребанный приказ минфина № 567 обжаловать в суде. Цель - нарушение всех норм и законов и полная его отмена.Это именно то, что надо сделать на вчера. ИСК НАПИШУТ БЕСПЛАТНО И ДАДУТ ЮРИСТА ДЛЯ ЗАСЕДАНИЙ. Нужно как можно больше исков подать со всей Украины одновременно, хотя бы 100 шт.. От предприятий нужно согласие собственников на подачу иска и оплата судебного сбора 1600,00-1800,00..Это моя электронка gerasimenkot@ua.fm, кому это интересно (а то мы все в основном пишем на форумах) сбрасывайте свою почту. Будет готов иск я буду делать рассылку. ДА. ЕЩЕ ПОДЧЕРКНУЛИ, ЕСЛИ КОНКРЕТНЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ НЕ БУДЕТ, ТО ТОГДА НЕЧЕГО И РУКИ МАРАТЬ. Продолжаем ксерить, писать. носить, и т.д.. КАК-ТО ТАК!!! За этот период с 27.07.17 16,00 (время размещения обьявления первый раз) уже 10 предприятий мне написали и плюс 5 по знакомым готовы подавать иск.

Відповісти