Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


18.11.19
16972 20 Друкувати

Нововведення в Електронному кабінеті: стан розрахунків з бюджетом у новому форматі

Відтепер в Електронному кабінеті у розділі "Стан розрахунків з бюджетом" можна переглянути не тільки суму, але і назву операції. Наприклад: 

Для платників ПДВ можуть бути такі операції:  
Нараховано ПДВ по декларацiї N ....... вiд ........... При цьому зазначається граничний термін сплати податку, у даному випадку 30.11.2019,
Зараховано (дата). Надходження до бюджету коштiв з рахунку в системi електронного адмiнiстрування ПДВ. Платiжне доручення N ....... вiд ...........

Або такі операції у фізичних осіб-підприємців по сплаті єдиного внеску:
Нараховано ЄВ ФОП, в т.ч. на спрощенiй ситемi та фермерам. Нарахування єдиного внеску N .............../ev вiд 21.10.2019 терм.спл. 21.10.2019
Зараховано
(дата). Сплата суми податкiв i зборiв / єдиного внеску. Платiжне доручення N ....... вiд ..........

Теги:
Коментарі
  • Елена
18.11.19 05:25

Та неужели. Оно так изначально и было. Потом пропало. На вопрос на горячую линию почему пропало, ответ- это информация для служебного пользования. Так кабинет же платника? А где взять расшифровки вашей азбуки Морзе? Ответ это служебная информация. Дебилоиды.

Відповісти
    Оцінити
  • 96
  • 0
  • Шурик
18.11.19 06:32

Елена,
Падатк-овцы ещё и уплаченые налоги крадут. В 2019 придумали новый счёт ВС для ФОП, а уплаченное в 2018 туда не перевели.
С их морзе просто, если приглядеться. Интересует только одна цифра по сданной декларации, она в последней дате платежа стоит. Зашквар бывает, нарисовали для единщиков сразу до конца года. Наверно с учётом что кто-то сразу заплатит, падаткова мастера лохотрона.

Відповісти
    Оцінити
  • 6
  • 0
  • ольга
18.11.19 11:56

Шурик,ходила ножками в налоговую.писала письмо на перевод средств со старого счета на новый.все перекинули.

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Светлана
18.11.19 14:15

ольга, тоже ходили, писали,все перекинули и начислили пеню вдобавок.

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Шурик
18.11.19 06:19

На этой страницах номер самого счёта не помешал бы.
Ещё и возврат всегда в начало, а не с места перехода. Всегда приходится всё заново пересматривать.
Но этого и не будет. Т.н. "Кабинет платныка" на самом деле кабинет "падатковой для падатковой". Отчёты хрен отправишь, их 99% и нет там вообще.
Только уплату падаткив и можно посмотреть, проверить не сдох ли банк от очередного державного старания во благо платныкив падаткив...

Відповісти
    Оцінити
  • 14
  • 12
  • Татьяна
18.11.19 10:00

Шурик, тоже думаю, что на странице нужны полные реквизиты платежа и возможность распечатать эту страницу.

Відповісти
    Оцінити
  • 33
  • 0
  • Ирина
18.11.19 09:23

Шурик,отправляю отчеты по ФОП уже год, все нормально

Відповісти
    Оцінити
  • 28
  • 1
  • Наталия
18.11.19 10:38

В графе "переплата " стоит сумма  - без (+/-)...как понять - это переплата или недоплата?

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 3
  • Oleg7
18.11.19 10:46

Наталия,
Оскільки переплата або є, або її немає, то логічно припустити, що значення в цій графі може бути тільки з плюсом.

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Муся
18.11.19 10:52

Отличная новость!!!
Кого ж благодарить? ;)

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Муся
18.11.19 10:57

а если распечатать, то опять по старому 

Відповісти
    Оцінити
  • 16
  • 0
  • Алексей
18.11.19 12:55

только остатки на начало года где-то потерялись по той же прибыли Может позже подтянут...

Відповісти
    Оцінити
  • 2
  • 0
  • Даша
18.11.19 14:09

а чому нельзя скопіювати реквізити в кабинеті ?

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Я ФОП
19.11.19 19:11

Даша, есть очень простой способ. Нажимаете оплатить через портмоне или епеу и там все копируется ок :) возьмите на заметку.

Відповісти
    Оцінити
  • 4
  • 0
  • Руслан
19.11.19 18:57

Даша, можна, тільки через танці з бубном:
мишкою виділяєте номер рахунку за допомогою лівої кнопки
АЛЕ кнопку не відпускаєте, коли дійшли до кіцня або початку номера рахунку, натискаєте одночасно ctrl та c (копіювання у відновс), - це ви скопіювали, кнопку миші відпустили А тепер можете вставити куди потрібно шляхом одночасного натискання ctrl та v. Якось так:) Все для блага платників податків:))))

Відповісти
    Оцінити
  • 9
  • 0
  • Татьяна
19.11.19 09:48

Даша, как именно, поделитесь!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Даша
20.11.19 14:56

Татьяна, так я і  питаю чому не можно  просто зробити копіювання реквізітів, а  зроблено як написав Руслан, через одне місці (. Звичайно я копірую через портмоне, но це не дуже зручно , як на мене

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Анна
18.11.19 18:04

.....рег.№ отчета по есв в "кабинете" не совпадает с рег.№  в квит№2.....это только у меня.....   Или откуда они берут эти номера??

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Нона
20.11.19 09:55

вчора зайшла в розрахунки з бюджетом по ПДВ і з першого погляду заклякла- читаю зверху недоїмка і сума по останній декларації що подала за жовтень 18 числа, аж дивлюсь дата стоїть 30.11. 

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • Инна
27.11.19 11:07

   Нона!
Да, у них   там  по всем налогам  начисления расписаны до конца года и очень не удобно отслеживать на конкретную дату.

Відповісти