Сайт для бухгалтерів №1 в Україні

Підпишіться!


23.04.13
711 5 Друкувати

Экспериментальный проект ГНС Украины - «Комментарии и предложения к Единой базе налоговых знаний»

   З метою вдосконалення Єдиної бази податкових знань запроваджено сервіс «Коментарі та пропозиції до Єдиної бази податкових знань».
   
   Учасниками проекту «Коментарі та пропозиції до Єдиної бази податкових знань» можуть бути платники податків, яким за їх бажанням надана можливість залишати пропозиції та зауваження до редакцій відповідей Єдиної бази податкових знань, розміщених на веб-сайті ДПС України.
   
   Для отримання прав доступу до зазначеного сервісу необхідно зареєструватись на веб-сайті ДПС України у сервісі «Інтернет-досье платника податків» та повідомити про це направивши електронний лист на електронну адресу idd@sts.gov.ua з атрибутами: поле ТЕМА – 6014.
   
   В подальшому таким платникам податків надаватимуться права доступу до зазначеного сервісу.
   
   З порядком роботи сервісу можна ознайомитись, переглянувши відеоролик.
   
   Залишені пропозиції будуть розглядатись з метою знаходження спільного рішення, яке буде відображене в сервісі «Коментарі та пропозиції до Єдиної бази податкових знань».

За матеріалами Інформаційно-довідковий департамент державної податкової служби
Рубрика:
Теги:
Коментарі
  • противный
23.04.13 23:16

Засветись и рассказывай о том , что это не так. Придут,последнюю рубашку снимут!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • IN_NOCHKA
23.04.13 23:51

Не вистачало нам облік вести ще й по коментарях!!!!!!

Відповісти
    Оцінити
  • 0
  • 0
  • 007
24.04.13 00:32

А, что с этих коментариев, куда их всунуть к чему применить, что потом с этим коментарием идти в суд и доказывать, что ты не лох, это так налоговая тебе ответила гдето в интернете в каких то коменнтариях. Достаточно их узагальнюючих консультаций, писем, единой базы. А налоговики не задумывались, что может проще и доступнее наисать, а самое главное исключить двойственную трактовку пунктов законодательства, что бы четко было понятно, это прямая норма кодекса а не мнения налоговой, которого надо придерживаться, Сколько людей столько и мнений. Да перестать то наконец писать трактаты по заполнению налоговой накладной, то большими то маленькими буквами, то адрес на оборот то безразници, выравнивание ене как у всех документов с по леой части а только а именно по правой. Ну как то уж не на том сосредотачиваються.

Відповісти